Un riflettore posteriore hè cuncipitu per riflette l'entrata di luce posteriore attraversu u connettore da a fibra. Puderanu esse aduprati per pruduce un interferometru di fibra o per custruisce un laser di fibra di bassa putenza. Quessi retroriflettori sò ideali per misurazioni precise di e specifiche di i retroriflettori per trasmettitori, amplificatori è altri dispositivi.
I retroriflettori in fibra ottica sò dispunibili in versioni di fibra monomodale (SM), polarizante (PM) o multimodale (MM). Una pellicola d'argentu cù un stratu protettivu à una estremità di u core di a fibra furnisce una riflettività media di ≥97,5% da 450 nm finu à a lunghezza d'onda superiore di a fibra. L'estremità hè racchiusa in un alloggiamentu in acciaio inox di Ø9,8 mm (0,39 in) cù u numeru di cumpunente incisu sopra. L'altra estremità di l'alloggiamentu hè cunnessa cù un connettore strettu di 2,0 mm di FC/PC (fibra SM, PM, o mm) o FC/APC (SM o PM). Per a fibra PM, a chjave stretta s'allinea cù u so asse lentu.
Ogni jumper cuntene un tappu prutettivu per impedisce à a polvera o à altri contaminanti di attaccassi à a fine di a spina. I tappi in fibra di plastica CAPF supplementari è i tappi in fibra cù filu metallicu FC/PC è FC/APCCAPFM devenu esse acquistati separatamente.
I jumpers ponu esse accoppiati da boccole currispondenti, chì minimizanu a riflessione inversa è assicuranu un allineamentu efficace trà l'estremità cunnesse di a fibra.