Barra stabilizzatrice frontale Biella High Chassis Wholesale
Per migliurà a cunsulazione di a vittura, a rigidità di a sospensjoni hè generalmente cuncepita per esse relativamente bassu, è u risultatu hè chì a stabilità di guida di a vittura hè affettata. Per questu scopu, una struttura di barra stabilizzatrice hè aduprata in u sistema di sospensjoni per aumentà a rigidità di l'angolo di rollu di sospensjoni è riduce l'angolo di rollu di u corpu.
A funzione di a barra stabilizzatrice hè di prevene u corpu di u veiculu da un rollu lateral eccessivo quandu si gira, è di mantene u corpu di u veiculu u più equilibratu pussibule. U scopu hè di riduce u gradu di rollu laterale di a vittura è di migliurà u cunfortu di guida. A barra stabilizzatrice hè in realtà una molla di barra di torsione horizontale, chì pò esse cunsiderata cum'è un elementu elasticu speciale in funzione. Quandu u corpu si move solu verticalmente, a sospensjoni in i dui lati si deforma u listessu, è a barra stabilizzatrice ùn viaghja micca. Quandu a vittura gira, u corpu si rotola, a sospensione da i dui lati salta inconsistentemente, a sospensione esterna presserà contr'à a barra stabilizzatrice, è a barra stabilizzatrice sarà torciata, è a forza elastica di u corpu di a barra impedisce à e roti di alzà. in modu chì a carrozzeria di a vittura pò esse mantene u più equilibrata pussibule. à a stabilità laterale.
Sì i roti di a manca è di a diritta saltanu in u stessu tempu, vale à dì, quandu u corpu si move solu verticalmente è a deformazione di a sospensjoni in i dui lati hè uguale, a barra stabilizzatrice girarà liberamente in u bushing, è a barra stabilizzatrice. ùn hà micca travagliatu.
Quandu a deformazione di a sospensjoni in i dui lati hè ineguali è u corpu hè inclinatu lateralmente in quantu à a strada, un latu di u quadru si move più vicinu à u supportu di primavera, è a fine di quellu latu di a barra stabilizzatrice si move in quantu à u quadru. mentre chì l'altru latu di u quadru si alluntanassi da a primavera U supportu, è a fine di a barra stabilizzatrice currispundente poi si move versu u fondu parente à u quadru, però, quandu u corpu è u quadru sò inclinati, a mità di a barra stabilizzatrice hà nisun muvimentu relative à u quadru. In questu modu, quandu u corpu di u veiculu hè inclinatu, i parti longitudinali in i dui lati di a barra stabilizzatrice si devianu in direzzione diffirenti, cusì a barra stabilizzatrice hè torciata è i bracci laterali sò piegati, chì aumenta a rigidità angulare di a sospensjoni.
U mumentu internu torsionale generatu da a barra stabilizzatrice elastica impedisce a deformazione di a molla di sospensione, riducendu cusì l'inclinazione laterale è a vibrazione angulare laterale di u corpu di u veiculu. Quandu i bracci di a barra di torsione à e duie estremità saltanu in a listessa direzzione, a barra stabilizzatrice ùn funziona micca. Quandu i roti di manca è di diritta saltanu in a direzzione opposta, a parte media di a barra stabilizzatrice serà torciata.
applicazione
Se a rigidità di l'angolo di rollu di u veiculu hè bassa è l'angolo di rollu di u corpu hè troppu grande, una barra stabilizzatrice trasversale deve esse usata per aumentà a rigidità di l'angolo di rollu di u veiculu. Les barres stabilisatrices peuvent être installées séparément ou simultanément sur les suspensions avant et arrière selon les besoins. Quandu si cuncepisce a barra stabilizzatrice, in più di a rigidità di u rollu tutale di u veiculu, u rapportu di a rigidità di u rollu di a sospensjoni frontale è posteriore deve ancu esse cunsideratu. Per fà chì a vittura hà caratteristiche di understeer, a rigidità di l'angolo di rollu di a sospensjoni frontale deve esse ligeramente più grande di quella di a sospensjoni posteriore. Per quessa, più mudelli sò furnuti cù una barra stabilizzatrice in a sospensjoni di fronte.