Cumu mantene è rimpiazzà i pasticci di frenu
A maiò parte di e vitture adoptanu a struttura di frenu di discu di fronte è di tamburu posteriore. In generale, a scarpa di frenu di fronte hè usata relativamente rapidamente è a scarpa di frenu posteriore hè usata per un tempu relativamente longu. I seguenti aspetti deve esse prestatu attenzione in l'ispezione è u mantenimentu di ogni ghjornu:
In cundizioni normali di guida, verificate i scarpi di frenu ogni 5000 km, micca solu verificate u spessore restante, ma ancu verificate u statu di usura di i scarpi, s'ellu u gradu di usura di i dui lati hè u stessu, s'ellu ponu vultà liberamente, etc. si trovanu cundizioni anormali, deve esse trattatu immediatamente.
A scarpa di frenu hè generalmente cumpostu di piastra di rivestimentu di ferru è materiale di attritu. Ùn rimpiazzate micca a scarpa finu à chì u materiale di friczione hè sguassatu. Per esempiu, u spessore di a scarpa di frenu frontale di Jetta hè di 14 mm, mentre chì u limitu di rimpiazzamentu hè di 7 mm, cumpresu più di 3 mm di spessore di piastra di ferru è quasi 4 mm di spessore di materiale di frizione. Certi veiculi sò dotati di funzione d'alarma di scarpi di frenu. Quandu u limitu di usura hè righjuntu, l'instrumentu alarmerà è richiederà di rimpiazzà a scarpa. A scarpa chì hà righjuntu u limitu di serviziu deve esse rimpiazzata. Ancu s'ellu pò esse usatu per un periudu di tempu, riducerà l'effettu di frenu è affetta a sicurezza di guida.