U principiu di funziunamentu di u sistema di refrigerazione à cumpressione di vapore di l'aria condizionata di l'automobile
U principiu di funziunamentu di u sistema di refrigerazione à cumpressione di vapore di l'aria condizionata di l'automobile include principalmente quattru prucessi basi: u prucessu di cumpressione, u prucessu di cundensazione, u prucessu di espansione è u prucessu di evaporazione.
Prucessu di cumpressione: U compressore inala u refrigerante gassosu à bassa temperatura è bassa pressione da u latu di bassa pressione di l'evaporatore, u comprime in refrigerante gassosu à alta temperatura è alta pressione, è dopu u manda à u condensatore per u raffreddamentu. Stu prucessu aumenta a temperatura è a pressione di u refrigerante.
Prucessu di cundensazione: u refrigerante gassosu à alta temperatura è alta pressione hè dissipatu da u ventilatore è u ventu generatu da u veiculu in u condensatore, è cundensatu in refrigerante liquidu à media temperatura è alta pressione. U rolu di u condensatore hè di trasferisce u calore di u refrigerante à l'ambiente esternu per rinfrescallu.
Prucessu di espansione: Quandu u refrigerante liquidu passa per a valvula di espansione o u tubu di l'acceleratore, a pressione è a temperatura calanu bruscamente è diventanu vapore umitu à bassa temperatura è bassa pressione. Stu prucessu face chì una parte di u refrigerante evapore, furmendu una mistura gas-liquidu pronta à assorbe u calore.
Prucessu d'evaporazione: a mistura gas-liquidu di refrigerante entra in l'evaporatore, assorbe u calore in u carru è evapora in refrigerante gassosu à bassa temperatura è bassa pressione. L'evaporatore hè un scambiatore di calore efficiente, chì toglie u calore assorbitu da u refrigerante in u prucessu d'evaporazione da u carru attraversu u tubu internu, in modu da ottene l'effettu di raffreddamentu.
I cumpunenti di un sistema di refrigerazione à compressione di vapore per climatizazione di automobili includenu un compressore, un condensatore, una valvula di espansione (o tubu di accelerazione), un evaporatore è l'elementi di cuntrollu currispondenti. Inseme, sti cumpunenti formanu un sistema di circulazione chjusu in u quale u refrigerante scorre continuamente, cumpletendu a transizione da gasu à liquidu à gasu.
U scenariu d'applicazione di u sistema di refrigerazione à cumpressione di vapore di l'aria condizionata di l'automobile hè principalmente u sistema di climatizazione interna di l'automobile. Attraversu stu sistema, l'aria condizionata di l'automobile pò riduce efficacemente a temperatura in u carru è furnisce un ambiente di guida cunfortu.
U sistema di refrigerazione à compressione di vapore di l'aria condizionata di l'automobile hè un dispositivu chì usa u refrigerante per circulà in u sistema per u scambiu di calore, principalmente adupratu per riduce a temperatura in a vittura. U sistema hè custituitu principalmente da e seguenti parti: compressore, condensatore, valvula di espansione, evaporatore è i tubi è e valvole chì culleganu queste parti.
Principiu di funziunamentu
Prucessu di cumpressione: U compressore inala u refrigerante gassosu à bassa temperatura è bassa pressione in l'evaporatore, u comprime in refrigerante gassosu à alta temperatura è alta pressione, è dopu u manda à u condensatore per u raffreddamentu.
Prucessu di cundensazione: refrigerante gassosu à alta temperatura è alta pressione in u condensatore in un mediu di raffreddamentu (di solitu aria o acqua) per liberà calore, condensendu in un refrigerante liquidu.
Prucessu di espansione: Quandu u refrigerante liquidu passa per a valvula di espansione, a pressione è a temperatura diminuiscenu è diventanu vapore umitu à bassa temperatura è bassa pressione.
Prucessu d'evaporazione: vapore umitu à bassa temperatura è bassa pressione in l'evaporatore, assorbe u calore in a vittura, evapora in refrigerante gassosu, è dopu hè inalatu di novu da u compressore per cumpletà un ciclu di refrigerazione.
refrigerante
Un refrigerante cumunu hè R-134a (tetrafluoroetanu), chì assorbe assai calore quandu hè cunvertitu da liquidu à gasu in l'evaporatore, risultendu in un raffreddamentu.
Sfondate storicu è sviluppu tecnologicu
U principiu basicu di u sistema di refrigerazione di l'aria condizionata di l'automobile hè simile à quellu di l'aria condizionata domestica, chì usa u cambiamentu di statu di u refrigerante per ottene a refrigerazione. Cù u sviluppu di a tecnulugia, i sistemi di climatizazione automobilistica muderni sò ancu dotati di una varietà di sensori è sistemi di cuntrollu per ottene un cuntrollu di temperatura più precisu è un usu di l'energia più efficiente.
Sè vo vulete sapè di più, cuntinuate à leghje l'altri articuli di stu situ!
Per piacè chjamateci sè avete bisognu di tali prudutti.
Zhuo Meng Shanghai Auto Co., Ltd. s'impegna à vende pezzi di ricambio auto MG&750 benvenuti cumprà.