I passi specifichi per rimpiazzà a striscia esterna di a finestra sò i seguenti:
Preparate l'attrezzi chì avete bisognu per sguassà tuttu u trim di a finestra, un picculu cacciavite, un cacciavite grande è una spline t-20.
Una piccula tappa nera hè stata truvata à u latu di a porta, chì hà riparatu i viti à l'esternu di a finestra, hà pigliatu u picculu cacciavite, è hà utilizatu u picculu cacciavite per chjappà a piccula tappa nera, fate attenzione à esse ligera quandu pricate. , ùn graffiate micca a pittura di u pannellu di a porta, è mette a piccula tappa nera.
Truvate à l'internu di a vite chì tene l'esternu di a finestra, pigliate u t-20 spline, è utilizate a t-20 spline per sguassà stu vitu.
Dismantellamentu di strati esterni. Pigliate u cacciavite grossu, aduprate u cacciavite grossu per chjappà delicatamente u bordu di a finestra fora di a barra, in modu chì a finestra fora di a barra libera. Aduprate u to dito per mantene a finestra fora di u bar, è poi dolcemente su, pianu pianu a finestra fora di a barra hè siparata da u bordu di a porta, assicuratevi di lentu, pocu à pocu per rompe, troppu forza, hè faciule. per deformà a finestra fora di u bar. Cusì, u batten esternu hè sguassatu bè.
Dopu stallà u novu.