I fari di l'automobile sò generalmente cumposti da trè parti: lampadina, riflettore è specchiu currispundente (spechju astigmatismu).
1. bulbu
I lampadine utilizati in i fanali di l'automobile sò lampadine incandescenti, lampadine alogene di tungstenu, novi lampi d'arcu d'alta luminosità è cusì.
(1) Lampadina incandescente: u so filamentu hè fattu di filu di tungstenu (tungstenu hà un puntu di fusione altu è luce forte). Durante a fabricazione, per aumentà a vita di serviziu di u bulbe, u bulbe hè pienu di gas inerte (azotu è a so mistura di gasi inerte). Questu pò riduce l'evaporazione di u filu di tungstenu, aumentà a temperatura di u filamentu è rinfurzà l'efficienza luminosa. A luce da una lampadina incandescente hà un tinte giallu.
(2) Lampada di alogenuro di tungstenu: lampadina di alogenuro di tungstenu hè inserita in u gasu inerte in un certu elementu di iodu (cum'è iodu, cloru, fluoru, bromu, etc.), utilizendu u principiu di a reazione di riciclamentu di l'alogenu di tungstenu, vale à dì u Le tungstène gazeux qui s'évapore du filament réagit avec l'halogène pour produire un halogénure de tungstène volatile, qui se diffuse dans la zone à haute température proche. u filamentu, è hè decompostu da u calore, perchè u tungstenu hè tornatu à u filamentu. L'alogenu liberatu cuntinueghja à sparghje è participà à a reazzione di u ciculu prossimu, cusì u ciculu cuntinueghja, impediscendu cusì l'evaporazione di u tungstenu è l'innegrimentu di u bulbe. Tungsten lampadina alogena taglia hè chjuca, a cunchiglia di lampadina hè fatta di vetru di quartz cù resistenza à a temperatura alta è forza meccanica alta, sottu u listessu putere, a luminosità di lampa alogena di tungstenu hè 1,5 volte quella di lampa incandescente, è a vita hè 2 à 3 volte più longu.
(3) Lampada d'arcu d'alta luminosità nova: Questa lampada ùn hà micca filamentu tradiziunale in u bulbe. Invece, dui elettrodi sò posti in un tubu di quartz. U tubu hè pienu di xenon è metalli traccia (o alogenuri di metalli), è quandu ci hè abbastanza tensione d'arcu nantu à l'elettrodu (5000 ~ 12000V), u gasu cumencia à ionizà è cunduce l'electricità. L'atomi di gas sò in un statu eccitatu è cumincianu à emette luce per via di a transizione di u livellu di l'energia di l'elettroni. Dopu à 0,1 s, una piccula quantità di vapore di mercuriu hè evaporata trà l'elettrodi, è l'alimentazione hè immediatamente trasferita à a scarica di l'arcu di vapore di mercuriu, è poi trasferita à a lampada d'arcu di l'halogenuri dopu chì a temperatura aumenta. Dopu chì a lumera righjunghji a temperatura di travagliu normale di u bulbe, u putere di mantene a scarica di l'arcu hè assai bassu (circa 35w), cusì 40% di l'energia elettrica pò esse salvata.