Ajustamentu è ispezione di u fasciu di u faro
(1) Metudu di aghjustamentu è inspezione
1. L'ispezione di l'ajustamentu di u fasciu deve esse realizatu davanti à u screnu in un ambiente scuru, o l'aghjustamentu deve esse verificatu cù un strumentu di misurazione. U situ per l'aghjustamentu è l'ispezione deve esse pianu è u screnu deve esse perpendiculare à u situ. U veiculu d'ispezione adattatu deve esse realizatu sottu a cundizione di senza carica è un cunduttore.
2 . L'orientazione di l'irradiazione di u fasciu hè rapprisintata da u valore offset I. U valore offset indica l'angolo di rotazione di a linea di cut-off scura o a distanza di muvimentu di u centru di u fasciu longu a linea HH horizontale o a verticale V left-v left (V right). -v right) linea nantu à u screnu cù una distanza di 10m (dam).
3 . Aghjustate l'ispezione nantu à u screnu. Arresta u veiculu d'ispezione adattatu davanti à u screnu è perpendiculare à u screnu, fate u centru di riferimentu di u faro * 10 m di distanza da u screnu, è fate a linea HH nantu à u screnu uguale à a distanza di terra h da u centru di riferimentu di u faro: misurate i valori di offset di e direzzione di illuminazione horizontale è verticale di u fasciu manca, destra, luntanu è bassu rispettivamente.
4 . Aghjustate l'ispezione cù un strumentu di misurazione. Allineate u veiculu d'ispezione adattatu cù l'instrumentu di misurazione secondu a distanza specificata; Verificate i valori di offset di e direzzione di irradiazione horizontale è verticale di u fasciu di manca, diritta, luntanu è bassu da u screnu di u strumentu di misurazione.
(2) Requisiti per l'aghjustamentu è l'ispezione
1 . Disposizioni nantu à l'aghjustamentu è l'ispezione di u fasciu passante di vari tipi di lampade installate nantu à i veiculi à u screnu. Lampade di Classe A: fanali installati nantu à l'automobile è e motociclette chì a so prestazione fotometrica risponde à e disposizioni di GB 4599-84 è GB 5948-86 rispettivamente. Lampade di Classe B : lampi frontali per l'automobile è e motociclette chì ponu esse aduprati in u tempu. Lampade di classe C: fari per trattori a roti per u trasportu.
2. Quandu hè stallatu un fanale di quattru lampade, l'ajustamentu di a lampadina di u fasciu unicu in u screnu richiede chì u centru di u fasciu sottu à a linea HH hè più bassu di 10% di a distanza da u centru di a lampa à a terra, vale à dì, 0.1hcm/dam hè equivalente à a distanza di sbarcu di u centru di u fasciu di 100m. A deviazione left and right di V left-v left and V right-v right lines: a deviazione manca di a lampa manca ùn deve esse più grande di 10cm / dam (0,6 °); A deviazione à a diritta ùn deve esse più grande di 17cm / dam (1 °). A deviazione di manca o di diritta di a lampa destra ùn deve esse più di 17 cm / dam (1 °).
3 . I veiculi motori sò dotati di lampade a doppia fascia di fasciu alto è bassu, chì principarmenti aghjustanu u fasciu bassu per risponde à i requisiti di a Tabella 1.
4. Per u fasciu aghjustatu, u fasciu di u fasciu deve generalmente esse capace di sguassà l'ostaculi à circa 100 m davanti à u veiculu nantu à una strada piana; Per i veiculi di mutore à bassa velocità, cum'è i trattori à roti per u trasportu, u fasciu altu deve esse capace di illuminà l'ostaculi à circa 35 m davanti à u veiculu.