Cunnotazione culturale di u Festival Qingming è l'origine di l'antenati di u cultu di u trè di marzu lunare
Cunnotazione culturale di u Festival Qingming
«U Festivale di Qingming hè unu di i festivali tradiziunali i più impurtanti in Cina. Ùn hè micca solu un festivale per chì a ghjente renda omagiu à i so antenati è apprezzi a memoria di i so antenati, ma ancu un ligame per a nazione cinese per identificà i so antenati, è una ceremonia di primavera per l'escursioni, avvicinassi à a natura è incuragisce una nova vita.» hà dettu u duttore di folcloru di l'Accademia Cinese di Scienze Suciali Shi Aidong. Cum'è una parte impurtante di u Festivale di Qingming, i riti di sacrificiu, l'uscite è altre usanze venenu principalmente da u Festivale di u Cibu Fretu è u Festivale di Shangsi. U Festivale di u Cibu Fretu hè ligatu à a capiscitura di a natura da parte di l'antichi. In Cina, a rinascita di un novu focu dopu à u cibu fretu hè una ceremonia di transizione per dì addiu à u vechju è apre u novu, rivelendu l'infurmazioni di u cambiamentu di stagione, simbulizendu l'iniziu di una nova stagione, una nova speranza, una nova vita è un novu ciclu. Più tardi, hà u significatu di «gratitudine», è più enfasi nantu à a memoria è a gratitudine per u «passatu».
Cibu fretu pruibitu focu cibu fretu sacrifiziu tomba, Qingming piglia una nova surtita di focu. Prima di a Dinastia Tang, u cibu fretu è Qingming eranu duie feste successive cù temi diversi. A prima era di dolu per i morti mentre a seconda era di circà una nova cura per i studienti. Un Yin è un Yang, un soffiu di vita, i dui anu una stretta relazione. Pruibisce u focu hè di pruduce u focu, sacrificà a morte hè di salvà a vita, chì hè a relazione culturale interna trà u cibu fretu è Qingming. Sottu u regnu di l'imperatore Xuanzong di a Dinastia Tang, a corte imperiale hà fissatu l'usu di spazzà e tombe populari in forma di decreti di u guvernu nantu à a Festa di u Cibu Fretu prima di a Festa di Qingming. Siccomu u cibu fretu è a Festa di Qingming eranu strettamente ligati in u tempu, l'usu di a Festa di u Cibu Fretu hè statu assuciatu à a Festa di Qingming assai prestu, è u spazzà e tombe hè statu allargatu da u cibu fretu à a Festa di Qingming.
Dopu à l'entrata in a Dinastia Song, Qingming è u cibu fretu si sò gradualmente fusi in unu, è Qingming hà pigliatu u nome di l'usanza di sacrifiziu di u Festival di u Cibu Fretu. À u listessu tempu, l'usanza di u festivale "Shangsi spring" sò state ancu fuse in u Festival Qingming. Dopu à e Dinastie Ming è Qing, u Festival Shangsi s'hè ritiratu da u sistema di festival, è u Festival di u Cibu Fretu hè praticamente sparitu. A primavera hè solu un Festival Qingming.
«U Festivale di Qingming hè una sintesi è una sublimazione di guasi tutti i festivali di primavera, è l'usanza di u Festivale di Qingming hà una cunnutazione culturale più ricca», hà dettu Shi Aidong. À u cuntrariu di l'altri festivali tradiziunali, u Festivale di Qingming hè un festivale cumpletu chì combina «termini solari» è «usi festivi». Qingming da u termine solare hè in l'equinoziu di primavera dopu, in questu tempu u riscaldamentu di u clima, pienu di vitalità, e persone chì facenu escursioni, vicinu à a natura, si pò dì chì rispettanu u ghjornu, aiutanu à assorbe u gasu Yang puru naturale, dispersenu u fretu è a depressione, boni per a salute fisica è mentale.
À partesi da a dinastia Tang, u cibu fretu è u Qingming eranu ligati à una festa, è i tituli d'annu sfarenti avianu rispettivamente da quattru à sette ghjorni di riposu. A dinastia Song hè stata un'epica induve a vita diventava sempre più urbanizzata è i costumi populari si sviluppavanu versu u divertimentu. Per permette à a ghjente di spazzà e tombe è di sorte in Qingming, hè statu specificamente stipulatu chì Taixue hà trè ghjorni di riposu è l'arti marziali anu un ghjornu di riposu. A "Carta di u fiume Qingming" rapprisenta u quadru prusperu di Qingming à quellu tempu.
U spazzamentu è a sgomberu di e tombe, in origine dui temi culturali diversi, dopu à a Dinastia Song si sò integrati pianu pianu, è cuntinueghjanu à riceve un significatu culturale pusitivu. A ghjente mette direttamente in relazione u cultu di l'antenati cù u caratteru naziunale di a nazione cinese, chì attribuisce una grande impurtanza à a pietà filiale è à a traccia attenta di u passatu, è pensa chì i costumi di u Festival Qingming riflettenu a cuscenza murale di u populu cinese per esse grati è ùn dimenticà e so radiche. U so significatu culturale hè simile à u ghjornu di u Ringraziamentu occidentale. Ci hè una relazione prufonda trà l'attività di u cultu di l'antenati è a cultura di a pietà filiale prufundamente radicata in a cultura cinese, è sta cultura hè u pilastru di u sviluppu armoniosu è stabile di a sucietà cinese da millaie d'anni, chì aiuta à stabilisce una relazione intergenerazionale armoniosa trà l'antichi è u presente, i predecessori è i discendenti, è prumove ulteriormente a relazione armoniosa trà l'omu è l'omu, l'omu è a natura. Questu hè ancu u fundamentu folcloricu di u Festival Qingming cù una forte vitalità.
Shi Aidong hà introduttu chì cù u sviluppu di e forze produttive è l'evoluzione di a vita suciale, u Festival Qingming hè apparsu prima una tendenza di trasfurmazione da u sacrifiziu sacru à u divertimentu seculare, è a tomba di u Festival Qingming hè diventata un tempu di vacanze per a surtita di primavera. Siccomu u salice hè a stagione di primavera, u salice è u salice sò ancu i costumi è a moda unichi di Qingming. Durante u periodu di a Republica di Cina, u ghjornu di piantazione di u salice hè diventatu una volta u "Ghjorno di Piantazione". Tuttavia, ùn importa micca cumu si evolve, u dolu è u sacrifiziu sò i cuntenuti più impurtanti di u Qingming cinese.
"Ch'ella sia da l'origine o da a so evoluzione, pudemu riassume i dui significati simbolichi di u Festivale Qingming, unu hè "memoriale di Thanksgiving" è l'altru hè "incitazione à i novi studienti"."
L'origine di u cultu di l'antenati u terzu ghjornu di u terzu mese lunare
A ceremonia di cultu di a cità nativa di l'annu Ding Haishi di l'Imperatore Giallo u 19 d'aprile (u terzu ghjornu di u terzu mese lunare) in a cità nativa di Xuanyuan Huangdi - a cità di Xinzheng, pruvincia di Henan.
U direttore di u cumitatu urganizatore di a ceremonia di Baizu, vicepresidente di l'Associazione Cinese di Ricerca Culturale Yanhuang, u presidente di a CPPCC di a Pruvincia di Henan, Wang Shu, hà dettu chì dapoi l'antichità ci hè statu u pruverbiu "3 di marzu, nascita di Xuanyuan". L'adorazione di l'Imperatore Giallo di Xuanyuan hè a ceremonia tradiziunale di a nazione cinese. Si vede per a prima volta in i materiali storichi, quandu u periodu di a Primavera è di l'Autunnu. Dopu à a Dinastia Tang, hè diventatu gradualmente una regulazione, stendendu si finu à u presente.
Sicondu i registri storichi, a cità di Xinzheng in a pruvincia di Henan era chjamata u Paese di l'Orsi durante u periodu di l'Imperatore Giallo. Ci sò più di 20 reliquie culturali di l'Imperatore Giallo, è hè u locu induve l'Imperatore Giallo hè natu, hà iniziatu a so attività è hà stabilitu a so capitale. Xuanyuan Huangdi in questa zona i suldati Xiude zhen, anu calmatu a ghjente, gradu quattru, l'Imperatore Rong Yan hà unificatu u mondu.
E generazioni successive per commemorà i meriti di l'Imperatore Giallo, ogni annu u terzu ghjornu di marzu in a cità nativa di l'Imperatore Giallo per tene una varietà di attività di cultu di l'antenati, in particulare in u periodu di primavera è autunnu, u nome di u statu di Zheng hè di purtà avanti sta attività folcloristica, l'ascesa di a terza salita di marzu di a muntagna (situata in a cità di Xinzheng, a reliquia di l'attività di l'Imperatore Giallo) veneranu l'attività di Xuanyuan di l'Imperatore Giallo, è a furmazione di u folcloru cuntinueghja.
Wang Liqun, prufessore à l'Università di Henan, hà dettu chì, in più di u fattu chì l'Imperatore Giallo era cunsideratu cum'è un'icona culturale in l'era civilizzata, ci era un altru fattore impurtante: l'Imperatore Giallo era l'antenatu cumunu di a nazione cinese.
Sicondu u cumitatu urganizatore di a Cerimonia di Cultu di l'Antenati di a cità nativa di l'Imperatore Giallo in l'annu Dinghai di a Pruvincia di Henan, l'attività di cultu di l'antenati urganizate à grande scala in a cità di Xinzheng, a cità nativa di l'Imperatore Giallo, anu cuminciatu in u 1992, è dopu si sò evolute in u Festival di a Cultura di Yanhuang, chì hè statu urganizatu più di 10 volte. In u calendariu lunare di u 3 di marzu di u 2006, a Pruvincia di Henan in l'annu di a ceremonia di cultu di a cità nativa di l'Imperatore Giallo hè stata urganizata cù successu in a cità di Xinzheng, avendu un impattu più grande in casa è à l'esteru.
Per riassume, noi Zhuo Meng Shanghai Automobile Co., Ltd. prumoveremu ancu i nostri prudutti in questu ghjornu, simu Roewe &MG&MAXUSFornitore di pezzi di vittura interi unicu, sè site interessatu à noi, cuntattateci!
Data di publicazione: 03 d'aprile di u 2024