《Giornu di i zitelli》
U ghjornu internaziunale di i zitelli (cunnisciutu ancu u ghjornu di i zitelli) hè celebratu u 1 di ghjugnu ogni annu. Per commemorare a massacra di Liditze, u 10 di ghjugnu di u 1942, è di tutti i zitelli chì sò morti in guerri in u mondu sanu, per oppone à l'uccisione è l'avvelenamentu di i zitelli, è a prutezzione di i diritti di i zitelli.
Ntô nuvembre di u 1949, a Federazione Internazionale Democràtica di a Donna hà tenutu una riunione di cunsigliu in Mosca, induve i rapprisentanti di a Cina è di l'altri paesi anu manifestatu in furia u crimine di uccisione è avvelenamentu di i zitelli da l'imperialisti è i reazzione in parechji paesi. A riunione hà decisu di piglià u 1 di ghjugnu ogni annu cum'è u ghjornu internaziunale di i zitelli. Hè un festival stabilitu per prutege i diritti di i zitelli à a sopravvivenza, l'assistenza sanitaria, l'educazione è a custodia, per migliurà a vita di i zitelli, è per oppone à l'uccisione è l'avvelenamentu di i zitelli. Parechji paesi in u mondu anu stabilitu u 1 di ghjugnu cum'è u ghjornu di i zitelli. L'istituzione di u ghjornu Internaziunale di i zitelli hè in relazione cù a massacre di Liditze, una massacra chì hè accaduta durante a Siconda Guerra Munniali. U 10 di ghjugnu di u 1942, i fascisti tedeschi anu sparatu più di 140 citadini maschili di più di 16 anni è tutti i zitelli in u paese di Teclidic, è anu purtatu donne è 90 zitelli in i campi di cuncentrazione. E case è l'edificazioni in u paese sò stati brusgiati, è un bonu paese hè statu distruttu da i fascisti tedeschi. Dopu à a fine di a Sicunna Guerra Munniali, l'ecunumia mundiale era depressu, è millaie di travagliadori eranu disoccupati è campavanu una vita di fami è di friddu. I zitelli eranu peggiu, murendu in massa di malatie infizziosi; Certi sò furzati à travaglià cum'è zitelli travagliadori, soffrenu tortura, è a so vita ùn hè micca garantita. Per lamentà a massacra di Lidice è tutti i zitelli chì sò morti in a guerra in u mondu sanu, oppone à l'uccisione è l'avvelenamentu di i zitelli, è prutege i diritti di i zitelli, in u Novembre 1949, a Federazione Internazionale Democràtica di a Donna hà tenutu una riunione di cunsigliu in Mosca. , è i rapprisentanti di diversi paesi anu espostu in furia i crimini di l'imperialisti è i reazionari chì uccidenu è avvelenanu i zitelli. Per prutege i diritti di i zitelli in u mondu per a sopravvivenza, a salute è l'educazione, per migliurà a vita di i zitelli, a reunione hà decisu di ghjugnu 1 di ogni annu cum'è u ghjornu internaziunale di i zitelli. Parechji paesi à l'epica accunsenu, in particulare i paesi sucialisti.
In parechji paesi di u mondu, u 1 di ghjugnu hè una festa per i zitelli, in particulare in i paesi sucialisti. In Auropa è i Stati Uniti, a data di u ghjornu di u zitellu hè diversu, è spessu pochi celebrazioni publicu suciale sò tenuti. Per quessa, certi pirsuni anu capitu chì solu i paesi sucialisti anu designatu u 1 di ghjugnu cum'è u ghjornu internaziunale di i zitelli.
Per prutege i diritti è l'interessi di i zitelli in u mondu sanu, in nuvembre di u 1949, u Cumitatu Esecutivu di a Federazione Internazionale Democràtica di a Donna in Mosca hà decisu di piglià u 1 di ghjugnu ogni annu cum'è u ghjornu internaziunale di i zitelli. Dopu à a fundazione di a Nova Cina, u Cunsigliu di l'Amministrazione di u Guvernu di u Guvernu Populare Centrale hà stipulatu u 23 di dicembre di u 1949, per unificà u ghjornu di u zitellu cinese cù u ghjornu internaziunale di i zitelli.
U ghjornu di i zitelli, chì hè un festival speciale per i zitelli, hà un significatu largu è un valore impurtante.
U ghjornu di i zitelli hè prima di tuttu un enfasi nantu à i diritti è l'interessi di i zitelli. Ricorda à tutta a sucità chì i zitelli sò i più bisognu di prutezzione è cura in a sucetà. Duverebbe avè un ambiente sicuru è sanu per cresce è gode di u dirittu à l'educazione è a cura. In questu ghjornu, prestamu più attenzione à quelli zitelli in difficultà è struvemu per creà cundizioni megliu per elli è assicurà chì ogni zitellu hè trattatu bè.
Hè ancu una fonte di gioia per i zitelli. In questu ghjornu, i zitelli ponu ghjucà, riri è liberà a so natura è a vitalità. Una varietà di attività culurite permettenu di sente a bellezza è a felicità di a vita, lascendu ricordi indimenticabili per a so zitiddina. Attraversu queste sperienze gioie, i zitelli sò nutriti spiritualmente è aiutanu à sviluppà una attitudine pusitiva è ottimista versu a vita.
U ghjornu di i zitelli hè ancu una opportunità per sparghje l'amore è a cura. I genitori, i prufessori è tutti i campi di a vita daranu à i zitelli una attenzione particulari è rigali in questu ghjornu, perchè sentenu un amore prufondu. Stu tipu d'amore è cura piantarà sementi calde in u cori di i zitelli, per ch'elli sapanu cumu cura di l'altri, è sviluppà a so empatia è a so gentilezza.
U ghjornu di i zitelli hè ancu un tempu per inspirà i sogni è a creatività di i zitelli. Una varietà di attività divertenti è mostra dà à i zitelli l'uppurtunità di utilizà a so imaginazione è a creatività è stabilisce i so scopi è i so sogni. Questu pone i fundamenti per u so sviluppu futuru è li motiva à cuntinuà à sforzà per perseguite i so ideali.
In cortu, u ghjornu di i zitelli porta a prutezzione di i diritti è l'interessi di i zitelli, a trasmissione di gioia, l'espressione di l'amore è l'aspettativa per l'avvene. Ci duvemu guardà sta festa è travaglià inseme per creà un mondu megliu per i zitelli, perchè a so zitiddina sia piena di sole è di speranza.
Zhuo Meng Shanghai Auto Co., Ltd s'impegna à vende pezzi d'auto MG & MAUXS benvenuti à cumprà.
Tempu di posta: 01-06-2024