• banner_di_testa
  • banner_di_testa

Zhuo Meng (Shanghai) Storia di u ghjornu di u travagliu

Sfondate storicu
In u XIXu seculu, cù u rapidu sviluppu di u capitalismu, i capitalisti sfruttavanu generalmente i travagliadori crudelmente aumentendu u tempu di travagliu è l'intensità di u travagliu per estrarre più plusvalore in cerca di profitti. I travagliadori travagliavanu più di 12 ore à ghjornu è e cundizioni di travagliu eranu assai pessime.
L'introduzione di a ghjurnata di travagliu di ottu ore
Dopu à u XIX seculu, in particulare per via di u muvimentu cartista, a scala di a lotta di a classa operaia britannica s'hè allargata. In ghjugnu 1847, u Parlamentu britannicu hà appruvatu a Legge di a Ghjurnata di Lavoro di dece ore. In u 1856, i minatori d'oru di Melbourne, in l'Australia britannica, anu prufittatu di a scarsità di manodopera è anu luttatu per una ghjurnata di ottu ore. Dopu à l'anni 1870, i travagliadori britannichi in certe industrie anu vintu a ghjurnata di nove ore. In settembre 1866, a Prima Internaziunale hà tenutu u so primu cungressu in Ginevra, induve, nantu à a pruposta di Marx, "a restrizione legale di u sistema di travagliu hè u primu passu versu u sviluppu intellettuale, a forza fisica è l'emancipazione finale di a classa operaia", hà appruvatu a risoluzione "di sforzassi per l'ottu ore di a ghjurnata di travagliu". Da tandu, i travagliadori di tutti i paesi anu luttatu contr'à i capitalisti per a ghjurnata di ottu ore.
In u 1866, a Cunferenza di Ginevra di a Prima Internaziunale hà prupostu u slogan di a ghjurnata di ottu ore. In a lotta di u proletariatu internaziunale per a ghjurnata di ottu ore, a classa operaia americana hà pigliatu a direzzione. À a fine di a Guerra Civile Americana in l'anni 1860, i travagliadori americani anu chjaramente messu in avanti u slogan di "luttà per a ghjurnata di ottu ore". U slogan si sparse rapidamente è hà acquistatu una grande influenza.
Spinti da u muvimentu laburista americanu, in u 1867, sei stati anu appruvatu leggi chì impunenu una ghjurnata di travagliu di ottu ore. In ghjugnu 1868, u Cungressu di i Stati Uniti hà promulgatu a prima lege federale nantu à a ghjurnata di ottu ore in a storia americana, rendendu a ghjurnata di ottu ore applicabile à i travagliadori di u guvernu. In u 1876, a Corte Suprema hà annullatu a lege federale nantu à a ghjurnata di ottu ore.
1877 Ci hè stata a prima greva naziunale in a storia americana. A classa operaia hè scesa in carrughju per manifestà à u guvernu per migliurà e cundizioni di travagliu è di vita è per dumandà ore di travagliu più corte è l'introduzione di una ghjurnata di ottu ore. Sottu à una forte pressione da u muvimentu operaiu, u Cungressu di i Stati Uniti hè statu ubligatu à promulgà a lege di a ghjurnata di ottu ore, ma a lege hè diventata infine lettera morta.
Dopu à l'anni 1880, a lotta per a ghjurnata di ottu ore hè diventata una questione cintrale in u muvimentu laburista americanu. In u 1882, i travagliadori americani anu prupostu chì u primu luni di settembre fussi designatu cum'è ghjornu di manifestazioni di strada, è anu luttatu senza stancu per questu. In u 1884, a cunvenzione AFL hà decisu chì u primu luni di settembre saria un ghjornu naziunale di riposu per i travagliadori. Ancu s'è sta decisione ùn era micca direttamente ligata à a lotta per a ghjurnata di ottu ore, hà datu impulsu à a lotta per a ghjurnata di ottu ore. U Cungressu hà avutu à appruvà una lege chì face di u primu luni di settembre un ghjornu di u travagliu. In dicembre 1884, per prumove u sviluppu di a lotta per a ghjurnata di ottu ore, l'AFL hà ancu fattu una risoluzione storica: "I sindicati urganizati è e federazioni di u travagliu in i Stati Uniti è in Canada anu decisu chì, à partesi da u 1 di maghju 1886, u ghjornu di travagliu legale serà di ottu ore, è ricumandanu à tutte l'urganisazioni laburiste di u Distrettu chì possinu mudificà e so pratiche per cunfurmà si à sta risoluzione in a data detta".
L'ascesa cuntinua di u muvimentu laburista
In uttrovi 1884, ottu gruppi di travagliadori internaziunali è naziunali in i Stati Uniti è in Canada anu urganizatu una manifestazione in Chicago, Stati Uniti, per luttà per a realizazione di a "ghjurnata di travagliu di ottu ore", è anu decisu di lancià una lotta larga, è anu decisu di fà una greva generale u 1 di maghju 1886, furzendu i capitalisti à implementà a ghjurnata di travagliu di ottu ore. A classa operaia americana in tuttu u paese hà sustinutu è rispostu cun entusiasmu, è millaie di travagliadori in parechje cità si sò uniti à a lotta.
A decisione di l'AFL hà ricevutu una risposta entusiasta da i travagliadori di tutti i Stati Uniti. Dapoi u 1886, a classa operaia americana hà urganizatu manifestazioni, greve è boicottaggi per furzà i patroni à aduttà una ghjurnata di travagliu di ottu ore per u 1u di maghju. A lotta hè ghjunta à u so puntu culminante in maghju. U 1u di maghju di u 1886, 350 000 travagliadori in Chicago è in altre cità di i Stati Uniti anu urganizatu una greva generale è una manifestazione, dumandendu l'implementazione di una ghjurnata di travagliu di 8 ore è u migliuramentu di e cundizioni di travagliu. L'avvisu di greva di i Travagliadori Uniti diceva: "Alzatevi, travagliadori d'America! 1 di maghju 1886, mettite i vostri arnesi, mettite u vostru travagliu, chjudete e vostre fabbriche è miniere per un ghjornu à l'annu. Questu hè un ghjornu di ribellione, micca di piacè! Questu ùn hè micca un ghjornu quandu u sistema di schiavitù di u travagliu mundiale hè prescrittu da un portavoce vantatu. Questu hè un ghjornu quandu i travagliadori facenu e so lege è anu u putere di mette li in vigore! ... Questu hè u ghjornu quandu cuminciu à gode di ottu ore di travagliu, ottu ore di riposu è ottu ore di u mo propiu cuntrollu.
I travagliadori sò andati in greva, paralizendu l'industrie maiò in i Stati Uniti. I treni anu cessatu di funziunà, i negozii sò stati chjusi è tutti i magazzini sò stati sigillati.
Ma a greva hè stata repressa da l'autorità americane, parechji travagliadori sò stati uccisi è arrestati, è tuttu u paese hè statu scuzzulatu. Cù u largu sustegnu di l'opinione publica progressista in u mondu è a lotta persistente di a classa operaia in u mondu sanu, u guvernu americanu hà finalmente annunziatu l'implementazione di a ghjurnata di travagliu di ottu ore un mese dopu, è u muvimentu di i travagliadori americani hà ottenutu una prima vittoria.
A creazione di a Ghjurnata Internaziunale di u Travagliu di u 1 di maghju
In lugliu di u 1889, a Seconda Internaziunale, guidata da Engels, hà tenutu un cungressu in Parigi. Per commemorà a greva di u "Primu di Maghju" di i travagliadori americani, hà dettu "Travagliadori di u mondu, unitevi!". A grande putenza per prumove a lotta di i travagliadori in tutti i paesi per a ghjurnata di travagliu di ottu ore, a riunione hà aduttatu una risoluzione, u 1 di maghju di u 1890, i travagliadori internaziunali anu urganizatu una parata, è anu decisu di stabilisce u 1 di maghju cum'è u ghjornu di a Ghjurnata Internaziunale di u Travagliu, vale à dì, avà a "Ghjurnata Internaziunale di u Travagliu di u 1 di maghju".
U 1 di maghju di u 1890, a classa operaia in Europa è in i Stati Uniti hà pigliatu l'iniziativa per scendi in carrughju per urganizà grandi manifestazioni è raduni per luttà per i so diritti è interessi legittimi. Da tandu, ogni volta in questu ghjornu, i travagliadori di tutti i paesi di u mondu si riuniranu è sfileranu per celebrà.
U Muvimentu Laburista di u Primu di Maghju in Russia è in l'Unione Soviètica
Dopu à a morte d'Engels in l'aostu di u 1895, l'opportunisti in a Seconda Internaziunale cuminciaru à guadagnà a duminazione, è i partiti operai appartenenti à a Seconda Internaziunale si sò gradualmente deformati in partiti riformisti burghesi. Dopu à u scoppiu di a Prima Guerra Mundiale, i dirigenti di sti partiti anu traditu ancu più apertamente a causa di l'internaziunalismu è di u sucialismu proletariu è sò diventati sucial-sciovinisti in favore di a guerra imperialista. Sottu à u slogan "difesa di a patria", incitano senza vergogna i travagliadori di tutti i paesi à impegnassi in un massacru freneticu di l'altri per u benefiziu di a so propria burghesia. Cusì l'urganizazione di a Seconda Internaziunale si hè disintegrata è u Primu di Maghju, simbulu di a sulidarità proletaria internaziunale, hè statu abulitu. Dopu à a fine di a guerra, per via di a crescita di u muvimentu rivoluzionariu proletariu in i paesi imperialisti, sti traditori, per aiutà a burghesia à supprimà u muvimentu rivoluzionariu proletariu, anu ripresu a bandera di a Seconda Internaziunale per ingannà e masse operaie, è anu utilizatu i raduni è e manifestazioni di u Primu di Maghju per sparghje l'influenza riformista. Dapoi tandu, nantu à a quistione di cumu commemorà u "Primu di Maghju", ci hè stata una lotta aguda trà i marxisti rivoluzionarii è i riformisti in dui modi.
Sottu a dirigenza di Lenin, u proletariatu russu hà prima ligatu a cummemorazione di u "Primu di Maghju" cù i compiti rivoluzionarii di diversi periodi, è hà cummemoratu a festa annuale di u "Primu di Maghju" cù azzioni rivoluzionarie, facendu di u 1 di maghju una vera festa di a rivoluzione proletaria internaziunale. A prima cummemorazione di u Primu di Maghju da u proletariatu russu hè stata in u 1891. U Primu di Maghju di u 1900, si sò tenute riunioni è manifestazioni di i travagliadori in San Petruburgu, Mosca, Kharkiv, Tifris (oghje Tbilisi), Kiev, Rostov è parechje altre grande cità. Seguendu l'istruzzioni di Lenin, in u 1901 è u 1902, e manifestazioni di i travagliadori russi chì cummemoravanu u Primu di Maghju si sò sviluppate significativamente, trasformendu si da marce in scontri sanguinosi trà i travagliadori è l'armata.
In lugliu di u 1903, a Russia hà stabilitu u primu partitu rivoluzionariu marxistu veramente cumbattente di u proletariatu internaziunale. À questu Cungressu, Lenin hà redattu un prugettu di risoluzione per u primu di maghju. Da tandu, a cummemurazione di u Primu di Maghju da u proletariatu russu, cù a dirigenza di u Partitu, hè entrata in una fase più rivoluzionaria. Da tandu, e celebrazioni di u Primu di Maghju sò state tenute ogni annu in Russia, è u muvimentu operaiu hà cuntinuatu à cresce, implichendu decine di millaie di travagliadori, è si sò verificati scontri trà e masse è l'armata.
In seguitu à a vittoria di a Rivuluzione d'Ottobre, a classa operaia suvietica hà cuminciatu à commemorà a Festa Internaziunale di u Travagliu di u Primu di Maghju in u so territoriu dapoi u 1918. U proletariatu di tuttu u mondu hà ancu intrapresu a strada rivoluzionaria di lotta per a realizazione di a dittatura di u proletariatu, è a festa di u "Primu di Maghju" hà cuminciatu à diventà un veru mumentu rivoluzionariu è di lotta.festa in questi paesi.

Zhuo Meng Shanghai Auto Co., Ltd. s'impegna à vende pezzi di ricambio auto MG & MAUXS, benvenuti à cumprà.


Data di publicazione: 01 di maghju 2024