U fondu storicu
In u 19u seculu, cù u rapidu sviluppu di u capitalisimu, i capitalisti in generale sfruttavanu i travagliadori cruelly, aumentendu u tempu di travagliu è l'intensità di u travagliu in modu di estrae più surplus value in a ricerca di prufitti. I travagliadori travagliavanu più di 12 ore à ghjornu è e cundizioni di travagliu eranu assai cattivi.
L'intruduzioni di u ghjornu di travagliu di ottu ore
Dopu à u 19u seculu, soprattuttu à traversu u muvimentu cartista, a scala di a lotta di a classa obrera britannica hè stata espansione. In u ghjugnu di u 1847, u Parlamentu britannicu passava l'attu di u ghjornu di u travagliu di deci ore. In u 1856, i minatori d'oru in Melbourne, l'Australia Britannica, anu apprufittatu di a penuria di travagliu è luttatu per un ghjornu di ottu ore. Dopu à l'anni 1870, i travagliadori britannichi in certi industrii vincenu u ghjornu di nove ore. In settembre di u 1866, a Prima Internaziunale hà tenutu u so primu cungressu in Ginevra, induve, nantu à a pruposta di Marx, "a restrizzioni legale di u sistema di u travagliu hè u primu passu versu u sviluppu intellettuale, a forza fisica è l'emancipazione finale di a classa obrera". risoluzione "di sforzà per l'ottu ore di u ghjornu di travagliu". Da tandu, i travagliadori in tutti i paesi anu cumbattutu i capitalisti per u ghjornu di ottu ore.
In u 1866, a Cunferenza di Ginevra di a Prima Internaziunale prupone u slogan di u ghjornu di ottu ore. In a lotta di u pruletariatu internaziunale per u ghjornu di ottu ore, a classa obrera americana hà pigliatu u capu. À a fine di a Guerra Civile Americana in l'anni 1860, i travagliadori americani pusonu chjaramente u slogan di "luttà per u ghjornu di ottu ore". U slogan si sparse rapidamente è hà guadagnatu una grande influenza.
Impulsatu da u muvimentu di u travagliu americanu, in u 1867, sei stati passavanu liggi chì imponenu un ghjornu di travagliu di ottu ore. In u ghjugnu di u 1868, u Cungressu di i Stati Uniti hà promulgatu a prima lege federale nantu à u ghjornu di ottu ore in a storia americana, facendu u ghjornu di ottu ore applicabile à i travagliadori di u guvernu. In u 1876, a Corte Suprema annunziò a lege federale in u ghjornu di ottu ore.
1877 Ci hè a prima greva naziunale in a storia americana. A classa travagliadora hè andata in carrughju per dimustrà à u guvernu per migliurà e cundizioni di travagliu è di vita è per dumandà ore di travagliu più brevi è l'intruduzioni di un ghjornu di ottu ore. Sutta a pressione intensa da u muvimentu di u travagliu, u Cungressu di i Stati Uniti hè statu obligatu à promulgà a lege di ottu ore di ghjornu, ma a lege hè diventata una lettera morta.
Dopu à l'anni 1880, a lotta per u ghjornu di ottu ore diventò un prublema cintrali in u muvimentu di u travagliu americanu. In u 1882, i travagliadori americani pruposti chì u primu luni di settembre sia designatu cum'è ghjornu di manifestazioni di strada, è si battevanu senza stanca per questu. In u 1884, a cunvenzione AFL hà decisu chì u primu luni di settembre seria un ghjornu di riposu per i travagliadori. Ancu s'è sta decisione ùn era micca direttamente ligata à a lotta per u ghjornu di ottu ore, hà datu un impetu à a lotta per u ghjornu di ottu ore. U Cungressu avia da passà una lege chì face u primu luni di settembre un ghjornu di u travagliu. In dicembre di u 1884, per prumove u sviluppu di a lotta per u ghjornu di ottu ore, l'AFL hà ancu fattu una risuluzione storica: "U Sindicati Organizati è Federazioni di u travagliu in i Stati Uniti è u Canada anu risoltu chì, da maghju. 1, 1886, u ghjornu di u travagliu legale serà ottu ore, è ricumandemu à tutte l'urganisazioni di u travagliu in u Distrettu chì puderanu mudificà e so pratiche per cunfurmà à sta risoluzione in a data detta ".
L'ascesa cuntinuata di u muvimentu di u travagliu
In uttrovi di u 1884, ottu gruppi di travagliadori internaziunali è naziunali in i Stati Uniti è u Canada anu tenutu una manifestazione in Chicago, i Stati Uniti, per luttà per a realizazione di u "ghjornu di travagliu di ottu ore", è decisu di lancià una larga lotta, è decisu di fà una greva generale u 1 di maghju di u 1886, furzendu i capitalisti à implementà a ghjurnata di travagliu di ottu ore. A classa travagliadora americana in tuttu u paese hà supportatu è rispostu cù entusiasmo, è millaie di travagliadori in parechje cità si sò uniti à a lotta.
A decisione di l'AFL hà ricevutu una risposta entusiasta da i travagliadori in tutti i Stati Uniti. Dapoi u 1886, a classa obrera americana hà fattu manifestazioni, grevi è boicotti per furzà i patroni à aduttà un ghjornu di travagliu di ottu ore da u 1 di maghju. U 1 di maghju di u 1886, 350 000 travagliadori in Chicago è altre cità in i Stati Uniti anu fattu una greva generale è una manifestazione, esigendu l'implementazione di un ghjornu di travagliu di 8 ore è migliurà e cundizioni di travagliu. L'avvisu di greva di i travagliadori uniti leghje: "Alzatevi, travagliadori d'America! U 1 di maghju di u 1886 mette i vostri arnesi, mette u vostru travagliu, chjude e vostre fabbriche è mine per un ghjornu à l'annu. Questu hè un ghjornu di ribellione, micca di piacè! Ùn hè micca un ghjornu chì u sistema di schiavitù di u travagliu di u mondu hè prescrittu da un portavoce vantatu. Questu hè un ghjornu chì i travagliadori facenu e so lege è anu u putere di mette in effettu ! ... Questu hè u ghjornu chì cuminciaru à gode di ottu ore di travagliu, ottu ore di riposu, è ottu ore di u mo propiu cuntrollu.
I travagliadori anu fattu greva, paralizendu l'industrii maiò in i Stati Uniti. I treni anu cessatu di correre, i buttreghi sò stati chjusi, è tutti i magazzini sò stati sigillati.
Ma a greva hè stata suppressa da l'autorità di i Stati Uniti, parechji travagliadori sò stati ammazzati è arrestati, è tuttu u paese hè statu scuzzulatu. Cù u largu sustegnu di l'opinione publica prugrissiva in u mondu è a lotta persistente di a classa obrera in u mondu, u guvernu americanu hà finalmente annunziatu l'implementazione di a ghjurnata di travagliu di ottu ore un mese dopu, è u muvimentu di i travagliadori americani hà vintu un iniziale. vittoria.
L'istituzione di u 1u di Maghju ghjornu Internaziunale di u travagliu
In lugliu di u 1889, a Siconda Internaziunale, guidata da Engels, fece un cungressu in Parigi. Per commemorate a greva "May Day" di i travagliadori americani, mostra "Lavoratori di u mondu, unite!" U grande putere di prumove a lotta di i travagliadori in tutti i paesi per u ghjornu di travagliu di ottu ore, a riunione passava una risoluzione, u 1 di maghju di u 1890, i travagliadori internaziunali hà tenutu una parata, è decisu di stabilisce u 1 di maghju cum'è u ghjornu di l'Internazionale. U ghjornu di u travagliu, vale à dì, avà u "1 di maghju ghjornu internaziunale di u travagliu".
U 1 di maghju di u 1890, a classa obrera in Auropa è i Stati Uniti hà pigliatu u primu postu per piglià a strada per fà grandi manifestazioni è manifestazioni per luttà per i so diritti è interessi legittimi. Da tandu, ogni volta in stu ghjornu, i travagliadori di tutti i paesi di u mondu si riuniscenu è sfilanu per festighjà.
U Movimentu di u travagliu di u Maghju in Russia è in l'Unioni Suviètica
Dopu à a morte di Engels in l'aostu di u 1895, l'opportunisti in a Secunna Internaziunale cuminciaru à guadagnà u duminamentu, è i partiti di i travagliadori appartenenti à a Seconda Internaziunale si deformanu gradualmente in partiti riformisti burghesi. Dopu à u scoppiu di a Prima Guerra Munniali, i capi di sti partiti anu traditu ancu più apertamente a causa di l'internazionalismu proletariu è u sucialismu è sò diventati sucialisciovinisti in favore di a guerra imperialista. Sottu u slogan "difesa di a patria", incitanu senza vergogna à i travagliadori di tutti i paesi à impegnà in un massacre freneticu di l'altri per u benefiziu di a so propria burghesia. Cusì l'urganizazione di a Siconda Internaziunale si disintegra è u ghjornu di maghju, simbulu di sulidarità pruletaria internaziunale, hè statu abulitu. Dopu à a fine di a guerra, per via di l'ascensione di u muvimentu rivoluzionariu proletariu in i paesi imperialisti, sti traditori, per aiutà à a burguesia à supprimà u muvimentu rivoluzionariu proletariu, anu ripigliatu una volta a bandiera di a Seconda Internaziunale per ingannà u masse di travagliu, è anu utilizatu i manifestazioni è manifestazioni di u Primu di Maghju per sparghje l'influenza riformista. Da tandu, nantu à a quistione di cumu commemorazione di u "May Day", ci hè stata una forte lotta trà i marxisti rivoluzionari è i riformisti in dui modi.
Sottu a dirigenza di Lenin, u proletariatu russu hà prima ligatu a cummemorazione di u "May Day" cù i travaglii rivoluzionarii di diversi periodi, è cummemorava u festival annuale "May Day" cù azzioni rivoluzionarie, facendu u 1 di maghju veramente un festival di a rivoluzione proletaria internaziunale. A prima cummemorazione di u ghjornu di maghju da u pruletariatu russu era in u 1891. U ghjornu di maghju di u 1900, manifestazioni è manifestazioni di i travagliadori sò stati in Petersburg, Mosca, Kharkiv, Tifris (oghji Tbilisi), Kiev, Rostov è parechje altre grande cità. In seguitu à l'urdinazioni di Lenin, in u 1901 è u 1902, e manifestazioni di i travagliadori russi chì cummemoravanu u Primu di Maghju si sviluppau significativamente, trasfurmendu da marche in scontri sanguinanti trà i travagliadori è l'esercitu.
In lugliu di u 1903, a Russia hà stabilitu u primu partitu rivoluzionariu marxista veramente cumbattimentu di u pruletariatu internaziunale. In stu Cungressu, un prughjettu di risuluzione u primu di maghju hè statu scrittu da Lenin. Da tandu, a commemorazione di u ghjornu di maghju da u pruletariatu russu, cù a dirigenza di u Partitu, hè intrutu in una tappa più rivoluzionaria. Da tandu, i celebrazioni di u Primu di Maghju sò stati celebrati ogni annu in Russia, è u muvimentu di u travagliu hà cuntinuatu à risurrezzione, chì implicanu decine di millaie di travagliadori, è scontri trà e masse è l'esercitu sò accaduti.
In u risultatu di a vittoria di a Rivuluzione d'Uttobre, a classa obrera sovietica hà cuminciatu à commemorare u ghjornu di u ghjornu di u travagliu in u so propiu territoriu da u 1918. U pruletariatu in u mondu sanu hà ancu imbarcatu in a strada rivoluzionaria di a lotta per a realizazione di u travagliu. dittatura di u proletariatu, è a festa di u "May Day" cuminciò à diventà un veru rivoluzionariu è cummattimentu festival in questi paesi.
Zhuo Meng Shanghai Auto Co., Ltd s'impegna à vende pezzi d'auto MG & MAUXS benvenuti à cumprà.
Tempu di post: May-01-2024