1. U radiatore ùn deve esse in cuntattu cù qualsiasi acidu, alkali o altre proprietà corrosive. 2. Hè ricumandemu di utilizà l'acqua dolce. L'acqua dura deve esse aduprata dopu à u trattamentu di ammorbidisce per evità u bloccu è a scala in u radiatore.
3. Quandu aduprà antifreeze, per evitari a currusioni di u radiatore, assicuratevi di utilizà l'antifreeze antiruggine à longu andà prodottu da i fabricatori regularmente è in linea cù i normi naziunali.
4. Durante a stallazione di u radiatore, per piacè ùn dannu micca u radiatore (foglia) è bruse u radiatore per assicurà a capacità di dissipazione di u calore è u sigillamentu.
5. Quandu u radiatore hè cumplettamente sguassatu è poi pienu d'acqua, accende l'interruttore di drenu di l'acqua di u bloccu di u mutore prima, è dopu chjude quandu l'acqua scorri fora, per evitari di vesciche.
6. Verificate u nivellu di l'acqua in ogni mumentu durante l'usu di ogni ghjornu, è aghjunghje l'acqua dopu a spegnimentu è u rinfrescante. Quandu aghjunghje l'acqua, apre lentamente a tappa di u cisterna di l'acqua, è u corpu di l'operatore deve esse u più luntanu da l'ingaghjamentu di l'acqua per prevene u scald causatu da u vapore d'alta pressione ejected da l'entrata di l'acqua.
7. In l'inguernu, per impediscenu u core di cracking per u ghjacciu, cum'è un chjusu longu o un chjusu indirettu, a tappa di u cisterna d'acqua è l'interruttore di drenu deve esse chjusu per drenà tutta l'acqua.
8. L'ambiente efficace di u radiatore standby deve esse ventilatu è seccu.
9. Sicondu a situazione attuale, l'utilizatore hà da pulisce completamente u core di u radiatore una volta in 1 ~ 3 mesi. Quandu si pulisce, lavate cù acqua pulita à u latu di a direzzione inversa di u ventu di l'ingressu. A pulizia regulare è cumpleta pò impedisce chì u core di u radiatore sia bluccatu da a terra, chì influenzerà u rendiment di dissipazione di u calore è a vita di serviziu di u radiatore.
10. U calibre di u nivellu di l'acqua deve esse pulita ogni 3 mesi o secondu u casu; Eliminate tutte e parti è pulite cù acqua calda è detergente non corrosive.