Cumu rimpiazzà e pastiglie di frenu:
1. Loosen u handbrake, è loosen i viti hub di i roti chì deve esse rimpiazzati (nota chì hè di loosen, ùn loosen lu cumpletamenti). Aduprate un jack per alzà a vittura. Allora sguassate i pneumatici. Prima di applicà i freni, hè megliu spruverà un fluidu di pulizia di frenu speciale nantu à u sistema di frenu per impediscenu chì a polvera entra in a via respiratoria è affetta a salute.
2. Sguassate i viti di i calipers di frenu (per certi vitture, basta à svitate unu di elli, è poi sguassate l'altru)
3. Hang u caliper frenu cù una corda à evitari danni à u pipeline frenu. Allora sguassate i vechji pasticci di frenu.
4. Aduprà u clamp c-type à spinghja u pistone frenu daretu à u puntu più luntanu. (Per piacè nutate chì prima di stu passu, alzate u cappucciu è svitate u coperchio di a scatula di u fluidu di frenu, perchè quandu u pistone di frenu hè spintu, u livellu di u fluidu di frenu aumenterà in cunseguenza). Installa novi pasticci di frenu.
5. Reinstall i calipers di frenu è stringhje i viti caliper à u torque necessariu. Mettite u pneumaticu in daretu è stringe ligeramente i viti di u mozzu di a rota.
6. Mettite u jack è stringhje bè i viti di u hub.
7. Perchè in u prucessu di cambià i pads di frenu, avemu imbuttatu u pistone di frenu à u latu più internu, saria assai viotu quandu avemu prima pisatu u frenu. Sarà bè dopu uni pochi di passi consecutivi.
Metudu d'ispezione