Sensor d'ossigenu di l'automobile.
U sensoru di l'ossigenu di l'automobile hè u sensoru di feedback chjave in u sistema di cuntrollu di u mutore EFI, è hè a parte chjave per cuntrullà l'emissioni di scarico di l'automobile, riduce a contaminazione ambientale di l'automobile è migliurà a qualità di combustione di carburante di u mutore di l'automobile.
Ci hè dui tipi di sensori d'ossigenu, zirconia è diossidu di titaniu.
U sensoru d'ossigenu hè l'usu di elementi sensibili in ceramica per misurà u potenziale di l'ossigenu in diversi forni di riscaldamentu o tubi di scarico, calculà a cuncentrazione di l'ossigenu currispundente per u principiu di equilibriu chimicu, per monitorizà è cuntrullà u rapportu aria-carburante di combustione in u fornu, per assicurà. a qualità di u produttu è i normi di emissioni di scarico di elementi di misurazione, largamente usati in tutti i tipi di combustione di carbone, combustione d'oliu, combustione di gas è altri cuntrollu di l'atmosfera di furnace.
U sensoru d'ossigenu hè utilizatu per cuntrullà elettronicamente u sistema di cuntrollu di feedback di u dispusitivu di iniezione di carburante per detectà a cuncentrazione di l'ossigenu in u gasu di scarico è a densità di u rapportu aria-carburante, per monitorizà u rapportu teoricu aria-carburante (14.7: 1) di combustione. in u mutore, è per mandà signalazioni di feedback à l'urdinatore.
Principiu di travagliu
U sensoru di l'ossigenu funziona in modu simili à una bateria, cù l'elementu zirconia in u sensoru chì agisce cum'è un elettrolitu. U principiu di funziunamentu di basa hè: in certi cundizioni (alta temperatura è catalisi di platinu), a diffarenza di cuncintrazione di l'ossigenu trà l'internu è l'esternu di l'ossidu di Hao hè aduprata per generà una diferenza potenziale, è più grande hè a diferenza di cuncentrazione, più grande hè a diffarenza potenziale. . U cuntenutu di l'ossigenu in l'atmosfera hè di 21%, u gasu di scarico dopu a combustione cuncentrata ùn cuntene micca ossigenu, è u gas di scarico generatu dopu à a combustione di a mistura diluita o u gas di scarico generatu da a mancanza di focu cuntene più ossigenu, ma hè sempre assai menu di l'ossigenu in l'atmosfera.
Sutta a catalisi di alta temperatura è platinu, l'ossigenu attaccatu à u sensor d'ossigenu hè cunsumatu, cusì a diferenza di tensione hè generata, a tensione di output di a mistura cuncentrata hè vicinu à 1V, è a mistura diluita hè vicinu à 0V. Sicondu u signale di tensione di u sensoru d'ossigenu, u rapportu aria-carburante hè cuntrullatu per aghjustà a larghezza di l'impulsu di l'iniezione di carburante, cusì u cuntrollu elettronicu di u sensor d'ossigenu hè u sensoru chjave per a misurazione di carburante. U sensoru di l'ossigenu pò esse cumpletamente carattarizatu solu à alta temperatura (a fine righjunghji più di 300 ° C) è pò pruduce a tensione. Risponde più rapidamente à i cambiamenti in a mistura à circa 800 ° C.
Cunsiglii
U sensoru di l'ossigenu di diossidu di zirconiu riflette u cambiamentu di a cuncentrazione di a mistura combustibile per mezu di u cambiamentu di tensione, è u sensor di l'ossigenu di diossidu di titaniu riflette u cambiamentu di a mistura combustibile per u cambiamentu di resistenza. U sistema di cuntrollu elettronicu chì utilizeghja u sensoru di l'ossigenu di zirconia ùn pò micca cuntrullà u rapportu aria-carburante attuale vicinu à u rapportu aria-carburante teoricu quandu a cundizione di travagliu di u mutore si deteriora, mentre chì u sensor d'ossigenu di diossidu di titaniu pò ancu cuntrullà u rapportu aria-carburante attuale vicinu à u teoricu. rapportu aria-carburante quandu a cundizione di travagliu di u mutore si deteriora.
U voluminu di l'iniezione (larghezza di l'impulsu d'iniezione) aghjustatu da l'unità di cuntrollu in un cortu periudu di tempu secondu u signale di u sensor d'ossigenu hè chjamatu correzione di carburante à breve termine, chì hè cuntrullata da a tensione di output di u sensor d'ossigenu.
A correzione di carburante à longu andà hè u valore determinatu da a mudificazione di l'unità di cuntrollu di a struttura di dati di u funziunamentu di l'unità di cuntrollu secondu u cambiamentu di u coefficient di currezzione di carburante à cortu termine.
Culpa cumuna
Una volta chì u sensoru di l'ossigenu falla, l'urdinatore di u sistema di iniezione di carburante elettronicu ùn pò micca ottene l'infurmazioni di a cuncentrazione di l'ossigenu in u tubu di scarico, per quessa, ùn pò micca cuntrollà u rapportu aria-carburante, chì aumenterà u cunsumu di carburante di u mutore è a contaminazione di u gasu. è u mutore cumpariscerà vitezza idle instabile, mancanza di focu, surge è altri fenomeni di colpa. Per quessa, u difettu deve esse eliminatu o rimpiazzatu in una manera puntuale [1].
Culpa di avvelenamentu
L'avvelenamentu di u sensor d'ossigenu hè un frequente è difficiule di prevene un fallimentu, soprattuttu l'usu friquenti di vitture di benzina di piombu, ancu u novu sensor d'ossigenu, pò travaglià solu uni pochi milla di chilometri. S'ellu hè solu un avvelenamentu minore di piombo, allora l'usu di un tank di benzina senza piombo pò eliminà u piombo nantu à a superficia di u sensor d'ossigenu è torna à u funziunamentu normale. Tuttavia, à spessu a causa di l 'alta temperatura di scarico, piombo intrudes in u so internu, impediscenu a diffusione di ioni di ossigenu, facennu u sensoru di l'ossigenu inefficace, à quale tempu pò esse solu rimpiazzatu.
Inoltre, l'avvelenamentu di siliciu di i sensori d'ossigenu hè ancu un casu cumuni. In generale, a silice generata dopu à a combustione di cumposti di siliciu cuntenuti in a benzina è l'oliu lubrificante, è u gasu di silicone emessu da l'usu impropriu di guarnizioni di sigillatura di gomma di silicone farà fallu u sensor d'ossigenu, cusì deve esse utilizatu carburante di bona qualità è oliu lubrificante. .
Quandu si riparà, hè necessariu di selezziunà currettamente è stallà guarnizioni di gomma, ùn applicà micca solventi è agenti anti-aderenti altri da quelli specificati da u fabricatore nantu à u sensoru, etc. A causa di una mala combustione di u mutore, i dipositi di carbone sò furmati nantu à a superficia di u sensor d'ossigenu, o oliu o polvera è altri sedimenti sò intruti in u sensor d'ossigenu, chì impediscenu o bluccà l'aria esterna in l'internu di u sensor d'ossigenu, cusì chì u signale di output di u sensor d'ossigenu hè fora di allineamentu. L'ECU ùn pò micca curregà u rapportu aria-carburante à tempu. A pruduzzione di dipositi di carbone hè principalmente manifestata cum'è un aumentu di u cunsumu di carburante è un aumentu significativu di a cuncentrazione di emissioni. À questu tempu, se u sedimentu hè eliminatu, torna à u travagliu normale.
Cracking ceramica
A ceramica di u sensoru di l'ossigenu hè dura è fragile, è chjappà cù l'uggetti duri o soffia cù un forte flussu d'aria pò fà sfracicà è falla. Per quessa, hè necessariu di esse particularmente attenti quandu si tratta di prublemi è rimpiazzà in u tempu.
U filu di bloccu hè brusgiatu
U filu di resistenza di u riscaldatore hè brusgiatu. Per u sensoru di l'ossigenu riscaldatu, se u filu di resistenza di u riscaldatore hè brusgiatu, hè difficiule di fà u sensoru ghjunghje à a temperatura di travagliu normale è perde a so funzione.
Disconnection di linea
U circuitu internu di u sensor d'ossigenu hè disconnected.
Metudu d'ispezione
Verificate a resistenza di u riscaldatore
Eliminate u plug di l'arnesi di u sensor d'ossigenu, è utilizate un multimetru per misurà a resistenza trà u polu di u riscaldatore è u polu di ferru in u terminal di u sensor d'ossigenu. U valore di resistenza hè 4-40Ω (consultate l'istruzzioni di u mudellu specificu). Se ùn risponde micca à u standard, rimpiazzà u sensor d'ossigenu.
Misura di a tensione di feedback
Quandu si misurà a tensione di feedback di u sensor d'ossigenu, u spinu di l'arnesi di u sensor d'ossigenu deve esse scollegatu, è un filu sottile deve esse tiratu da u terminal di output di a tensione di feedback di u sensor d'ossigenu secondu u schema di circuitu di u mudellu, è poi inseriti in u spinu di l'arnesi. A tensione di feedback pò esse misurata da a linea di guida durante l'operazione di u mutore (alcuni mudelli ponu ancu misurà a tensione di feedback di u sensor d'ossigenu da u socket di rilevazione di difetti). Per esempiu, una seria di vitture prodotte da Toyota Motor Company pò misurà a tensione di feedback di u sensor d'ossigenu direttamente da i terminali OX1 o OX2 in u socket di rilevazione di difetti.
Quandu si misurà a tensione di feedback di u sensor d'ossigenu, hè megliu aduprà un multimetru di puntatore cù una gamma bassa (di solitu 2V) è una alta impedenza (resistenza interna più grande di 10MΩ). I metudi di rilevazione specifichi sò i seguenti:
1. Turn u mutore caldu à a temperatura di travagliu normale (o curriri à 2500r / min dopu avè principiatu per 2min);
2. Connect u penna negativu di u multimeter voltage stop à E1 o l 'elettrodu negativu di a batterie in u socket di dittizzioni curpa, è a penna pusitivu à u jack OX1 o OX2 in u socket di dittizzioni difetti, o à u numeru | nantu à u plug di cablaggio di u sensor d'ossigenu.
3, lasciate chì u mutore cuntinueghja in funziunamentu à una vitezza di circa 2500r/min, è verificate se l'indicatore di u voltmetru pò oscillari avanti è avanti trà 0-1V, è registrà u numeru di oscillazioni di l'indicatore di voltmetru in 10s. In circustanze normale, cù u prugressu di u cuntrollu di feedback, a tensione di feedback di u sensor d'ossigenu cambierà constantemente sopra è sottu à 0.45V, è a tensione di feedback ùn deve cambià micca menu di 8 volte in 10s.
S'ellu hè menu di 8 volte, significa chì u sensoru di l'ossigenu o u sistema di cuntrollu di feedback ùn funziona micca bè, chì pò esse causatu da l'accumulazione di carbone nantu à a superficia di u sensor d'ossigenu, perchè a sensibilità hè ridutta. Per questu scopu, u mutore deve esse funnatu à 2500r / min per circa 2 minuti per sguassà i dipositi di carbone nantu à a superficia di u sensor d'ossigenu, è poi verificate a tensione di feedback. Se l'indicatore di u voltmetru hè sempre cambiatu lentamente dopu chì u carbone pò esse eliminatu, indica chì u sensor d'ossigenu hè dannatu, o u circuitu di cuntrollu di feedback di l'urdinatore hè difettu.
4, l'ispezione di u culore di l'aspettu di u sensor d'ossigenu
Eliminate u sensoru di l'ossigenu da u tubu di scarico è verificate se l'orificiu di ventilazione nantu à a carcassa di u sensoru hè bluccatu è u core ceramicu hè dannatu. Se dannatu, rimpiazzà u sensor di l'ossigenu.
I difetti ponu ancu esse determinati osservendu u culore di a parte superiore di u sensor d'ossigenu:
1, cima grisgiu chjaru: questu hè u culore normale di u sensor d'ossigenu;
2, cima bianca: causatu da a contaminazione di siliciu, u sensor di l'ossigenu deve esse rimpiazzatu à questu tempu;
3, cima marrone (cum'è mostra in a figura 1): causatu da a contaminazione di piombo, se seria, deve ancu rimpiazzà u sensor d'ossigenu;
(4) Top neru: causatu da a deposizione di carbone, dopu avè eliminatu u difettu di depositu di carbone di u mutore, a deposizione di carbone nantu à u sensor d'ossigenu pò generalmente esse eliminata automaticamente.
Sè vo vulete sapè di più, cuntinueghja à leghje l'altri articuli nantu à stu situ !
Per piacè chjamateci se avete bisognu di tali prudutti.
Zhuo Meng Shanghai Auto Co., Ltd.s'impegna à vende pezzi d'auto MG & MAUXS benvenutiper cumprà.