Quantu spessu si cambia a bobina d'accensione?
Vita di a bobina d'accensione
Di solitu si cunsiglia di rimpiazzà a bobina d'accensione dopu avè guidatu circa 100 000 chilometri, ma questu ùn hè micca assolutu. Siccomu a bobina d'accensione funziona in un ambiente à alta temperatura, pulverulente è vibrante per un bellu pezzu, serà sottumessa à un certu gradu di usura. Tuttavia, finchè a bobina d'accensione funziona currettamente è ùn ci sò segni evidenti di invecchiamento nantu à a superficia, ùn ci hè bisognu di rimpiazzalla prematuramente.
Sintomi di fallimentu di a bobina d'accensione
Quandu a bobina d'accensione hè invechjata o dannighjata, ci ponu esse qualchi segni evidenti, cum'è a bobina d'accensione in u compartimentu di u mutore hà un traboccu di colla, splusione, tubu di cunnessione o ablazione di u beccucciu d'alta pressione. Inoltre, pudete ancu ghjudicà se a bobina d'accensione funziona currettamente osservendu u jitter di u mutore. Se a bobina d'accensione hè dannighjata, pò purtà à una diminuzione di e prestazioni di u mutore, cum'è una accelerazione debule, difficultà di partenza è velocità di u minimu instabile.
In riassuntu, u ciclu di sustituzione di a bobina d'accensione ùn hè micca fissu, ma hè determinatu secondu u so usu reale è u so gradu d'invecchiamentu. I pruprietarii ponu verificà regularmente u statu di a bobina d'accensione è rimpiazzalla se necessariu per assicurà u funziunamentu nurmale di u mutore.
Avemu bisognu di tutte e quattru bobine d'accensione?
S'ellu ci vole à rimpiazzà a bobina d'accensione per quattru inseme dipende da u statu di funziunamentu specificu di a bobina d'accensione è da l'usu di u veiculu.
A bobina d'accensione hè una parte impurtante di u sistema d'accensione di u mutore di l'automobile, chì hè rispunsevule di cunvertisce a bassa tensione in alta tensione per accende u gasu mischiatu è assicurà u funziunamentu nurmale di u mutore. S'ellu ci vole à rimpiazzà o micca tutte e quattru bobine d'accensione à u listessu tempu quandu e bobine d'accensione si guastanu dipende da una quantità di fattori. Sè solu una o poche bobine d'accensione anu un prublema è l'altre funzionanu currettamente, allora solu a bobina d'accensione difettosa pò esse rimpiazzata, ciò chì pò risparmià costi è evità sprechi inutili. Tuttavia, sè u veiculu hà una longa autonomia, e bobine d'accensione sò à o vicine à a so vita di cuncepimentu, o ci sò segni di parechje bobine d'accensione chì si guastanu à u listessu tempu, pò esse più sicuru di rimpiazzà tutte e quattru bobine d'accensione à u listessu tempu per assicurà e prestazioni è l'affidabilità generale di u mutore.
Quandu si rimpiazza a bobina d'accensione, seguitate i passi specifichi di rimuzione, cumprese l'apertura di u coperchiu di a bobina d'accensione in cima à u mutore, a rimuzione di a vite di fissaggio cù a chiave pentagonale interna, a disconnessione di a spina di alimentazione, a rimuzione di a vechja bobina d'accensione, u piazzamentu di a nova bobina d'accensione è u fissaggio di a vite, è l'attaccamentu di a spina di alimentazione. Assicuratevi di seguità e linee guida è e raccomandazioni di u fabricatore d'automobili per assicurà a sicurezza è l'efficacia.
Inoltre, a durata di vita di a bobina d'accensione è a frequenza di sustituzione sò ancu influenzate da una quantità di fattori, cumprese a qualità di l'oliu, l'abitudini di guida è l'ambiente di funziunamentu di u mutore. Di solitu hè cunsigliatu di verificà è rimpiazzà a bobina d'accensione ogni circa 100.000 chilometri per assicurà u funziunamentu stabile di u mutore.
Cumu misurà a bobina d'accensione?
A misurazione di a bobina d'accensione hè bona o cattiva u metudu principale 12
Ispezione esterna: verificate se a copertura d'insulazione di a bobina d'accensione hè crepata o se a carcassa hè crepata, s'ellu ci hè una situazione anormale cum'è traboccamentu di colla, scoppiu, tubu di cunnessione è ablazione di u beccucciu d'alta pressione.
Misurazione di a resistenza: Aduprate un multimetru per misurà u valore di resistenza di l'avvolgimentu primariu, di l'avvolgimentu secundariu è di a resistenza supplementaria di a bobina d'accensione, chì deve esse conforme à e norme tecniche.
Rilevazione di a temperatura: Toccate a bobina d'accensione, hè nurmale sente u calore, s'ellu hè caldu, ci pò esse un difettu di cortocircuitu trà e spire.
Prova di forza d'accensione: pruvate l'alta tensione generata da a bobina d'accensione nantu à u bancu di prova, osservate s'ellu ci hè una scintilla blu è cuntinuate à emette scintille.
Test di paragone: Cunnette a bobina d'accensione testata è una bona bobina d'accensione rispettivamente per paragone per vede se a forza di a scintilla hè a listessa.
Prucedura è precauzioni per ogni metudu
Ispezione esterna:
Verificate se a copertura d'insulazione di a bobina d'accensione hè rotta o se a carcassa hè crepata, s'ellu ci hè una situazione anormale cum'è traboccu, scoppiu, tubu di cunnessione è ablazione di u beccucciu d'alta pressione.
Fate attenzione à a temperatura di a bobina d'accensione, un calore ligeru hè nurmale, u surriscaldamentu pò indicà chì a bobina d'accensione hè difettosa o dannighjata.
Misurazione di a resistenza:
Aduprate un multimetru per misurà i valori di resistenza di l'avvolgimentu primariu, di l'avvolgimentu secundariu è di a resistenza supplementaria di a bobina d'accensione, chì devenu rispettà e norme tecniche.
A resistenza primaria hè circa 1,1-2,3 ohm, è a resistenza secundaria hè circa 4000-11.000 ohm.
Rilevazione di a temperatura:
Toccate a bobina d'accensione cù a manu, sentite u calore hè nurmale, se a manu hè calda, ci pò esse un difettu di cortocircuitu trà e spire.
Prova di l'intensità di l'accensione:
Verificate l'alta tensione generata da a bobina d'accensione nantu à u bancu di prova, osservate s'ellu ci hè una scintilla blu, è emette scintille continuamente.
Ajustate a distanza di l'elettrodu di scarica à 7 mm, prima fate funziunà à bassa velocità, è dopu verificate quandu a temperatura di a bobina d'accensione ghjunghje à a temperatura di funziunamentu.
Prova di paragone:
Cunnette a bobina d'accensione testata è a bobina d'accensione in bona cundizione rispettivamente per paragunà è vede s'è l'intensità di a scintilla hè a listessa.
Sè a forza di a scintilla ùn hè micca a listessa, significa chì a bobina d'accensione misurata hè rotta.
Sintomi è pussibili cause di fallimentu di a bobina d'accensione
I sintomi di danni à a bobina d'accensione includenu difficultà à avvià u mutore, velocità di u minimu instabile, diminuzione di a putenza, aumentu di u cunsumu di carburante, ecc. E cause pussibili includenu cortocircuitu trà e spire, circuitu apertu, difettu di a rotaia, ecc.
Sè vo vulete sapè di più, cuntinuate à leghje l'altri articuli di stu situ!
Per piacè chjamateci sè avete bisognu di tali prudutti.
Zhuo Meng Shanghai Auto Co., Ltd.s'impegna à vende pezzi di ricambio auto MG&MAUXS benvenuticumprà.