Quantu spessu si rimpiazzanu i supporti di u mutore?
Ùn ci hè micun ciclu di sustituzione fissu per i cuscinetti di i pedi di u mutore. I veiculi viaghjanu generalmente circa 100.000 chilometri in media, quandu u cuscinettu di u pede di u mutore appare per perdite d'oliu o altri fenomeni di guastu cunnessi, deve esse rimpiazzatu. A colla per i pedi di u mutore hè una parte impurtante di a cunnessione trà u mutore è a carrozzeria. A so funzione principale hè di stallà u mutore nantu à u chassis, isolà e vibrazioni generate quandu u mutore hè in funzione è alleviare e vibrazioni. In nome di questu hè ancu chjamatu cuscinettu à artigli, colla per artigli è cusì.
Quandu u veiculu hà u seguente fenomenu di difettu, hè necessariu verificà se u cuscinettu di u pede di u mutore hà bisognu di esse rimpiazzatu:
Quandu u mutore funziona à u minimu, si senterà ovviamente u tremulu di u volante, è pusendu si nantu à u sedile si senterà ovviamente u tremulu, ma a velocità ùn hà micca fluttuazioni è si pò percepisce u tremulu di u mutore; In cundizione di guida, ci serà un sonu anormale quandu u carburante hè precipitosu o rallentatu.
I veiculi cù trasmissione automatica, quandu sò appesi à a marcia o à a retromarcia, sentiranu a sensazione di impattu meccanicu; In u prucessu di partenza è di frenata, u veiculu emetterà un sonu anormale da u chassis.