Principiu di circuitu di fari di l'automobile
U circuitu di u faro di l'auto hà interruttori, linee, fusibili, relè è altri cumpunenti, relè di cuntrollu di fusible di grande corrente, relè di cuntrollu di cambiamentu di corrente petite, scusate stu picculu currente hà u cuntrollu di fusible? Per piacè dammi una spiegazione specifica. Grazie
I sparte rapportu per risponde
Quali cancers sò prubabilmente trasmessi à a prossima generazione?
A basa di cunniscenza cuntempuranea di a scienza è a tecnulugia educativa hè assai informativa
· Bonu à a scienza è a tecnulugia, a nova tecnulugia ligata à l'energia, è a storia di a ricerca è a cultura.
Focus nantu
A figura mostra u circuitu di cuntrollu di i fari auto. U controller hè cumpostu da un unicu circuitu di ritardu stabile (IC1, Rl, R2, RD, C1), vibratori multipli (IC2, R3, R4, C2), circuitu integratu di regulatore di tensione IC3 (7812), tubu di trasmissione di energia V-MOS BG2. , BG3 è cusì, rispettivamente guidanu i dui fanali di a vittura.
U controller hè alimentatu da a bateria di l'automobile + 24V è furnisce una tensione DC di VDD = + 12V per IC1 è IC2 dopu a regulazione di tensione da IC3. Quandu a parte frontale ùn si move micca in a listessa direzzione, a resistenza fotosensibile RD hè alta perchè ùn hè micca esposta à a luce, è l'IC1 currispundente hè resettatu per via di l'altu livellu di u pede è u livellu bassu di u pede.