L'Istitutu Americanu di l'Assicuranza, cunnisciutu cum'è IIHS, hà una prova di crash bumper chì valuta i danni è i costi di riparazione di un crash à bassa velocità per avvistà i cunsumatori contru à cumprà vitture cù costi di riparazione elevati. Tuttavia, u nostru paese hà una prova d'accessu, ma u standard hè assai bassu, quasi a vittura pò passà. Per quessa, i pruduttori ùn anu micca u putere di cunfigurà è ottimisà i fasci anti-collisione davanti è posteriore secondu u costu di mantenimentu di collisione à bassa velocità.
In Auropa, assai pirsuni piace à spustà u spaziu di parcheghju trà u fronte è u spinu, per quessa, in generale, esigenu chì a vittura sia forte à bassa velocità. Quante persone in Cina moveranu u spaziu di parcheghju cusì? Ok, ottimisazione di collisione di bassa velocità, pare chì i Cinesi ùn l'anu micca sperienze.
Fighjendu à colissioni d'alta velocità, l'IIHS in i Stati Uniti è u 25% di i collisioni offset più severi di u mondu, sti testi rigurosu aiutanu i pruduttori à attentu à l'appiecazione è l'effettu di travi d'acciaio anti-collisione. In Cina, per via di i poveri standard C-NCAP, certi pruduttori anu truvatu chì i so prudutti ponu ottene 5 stelle ancu senza i travi d'acciaio a prova di crash, chì li dà l'uppurtunità di "giocà sicuru".