Avete bisognu di rimpiazzà i fari?
I fari anu bisognu d'esse rimpiazzati. In questu casu, ci vole à vede s'ellu a nebbia pò sparisce. S'ella ùn sparisce micca per un bellu pezzu, ci vole à rimpiazzà i fari, chì appartenenu à a mala tenuta di i fari, chì porta à l'acqua. Sè parlemu solu di a vittura nova, hè cunsigliatu à i piloti di cuntattà u magazinu 4S per una negoziazione per vede s'ellu u veiculu hè di fabbrica.
Soluzione per macchie di strappi di lampade frontali
In generale, e luci assulanate ponu risolve u prublema, in fondu ùn lascianu micca traccia. È a mo cundizione d'usu hè a vittura nova per a prima volta chì accende a luce, è hè assulanatu, hè ovviamente a temperatura alta di a colla residuale di u sigillo di a cunchiglia di a lampada di u faro dopu a fusione, u flussu naturale residuale nantu à u paralume, u più impurtante hè chì ùn pò mai esse eliminatu.
Un novu faro di vittura in u fenomenu di a colla à flussu à alta temperatura, parechje tracce di colla à flussu. Ci era assulanatu è asciuttu per trè ghjorni prima è dopu l'usu di i fari. U fabricatore è 4S anu spiegatu chì l'umidità di l'aria era alta è chì u vapore acqueo internu si condensava è scorria, è anu rifiutatu di rimpiazzallu. Ùn sò micca d'accordu cù sta dichjarazione. U fenomenu fisicu nurmale hè chì in i ghjorni di pioggia, a temperatura di u faro hè alta, a presa d'aria hè aperta, è u vapore hè aspiratu in a carcassa di a lampada dopu chì a luce hè stata spenta, furmendu nebbia d'acqua attaccata à a carcassa.