Sensore di pressione di ingressu d'aria (ManifoldAbsolutePressureSensor), in seguitu chjamatu MAP. Hè cunnessu à u manifold di ingressu cù un tubu di vacuum. Cù differente carichi di vitezza di u mutore, pò sente u cambiamentu di vacuum in u manifold d'admission, è poi cunvertisce u cambiamentu di resistenza à l'internu di u sensoru in un signalu di tensione, chì pò esse usatu da l'ECU per correggerà a quantità di iniezione è l'angolo di timing d'ignizione.
In u mutore EFI, u sensoru di pressione di ingressu hè utilizatu per detectà u voluminu di ingesta, chì hè chjamatu D injection system (tipu di densità di velocità). U sensoru di pressione di ingressu rileva chì u voluminu di ingressu ùn hè micca rilevatu direttamente cum'è u sensoru di flussu di ingressu, ma indirettu. À u listessu tempu, hè ancu affettatu da parechji fatturi, cusì ci sò parechji posti diffirenti in a rilevazione è u mantenimentu da u sensoru di flussu di ingesta, è u difettu generatu hà ancu a so particularità.
U sensoru di pressione di ingressu rileva a pressione assoluta di u manifold di ingressu daretu à l'acceleratore. Detecta u cambiamentu di a pressione assoluta in u manifold secondu a velocità di u mutore è a carica, è poi u cunvertisce in una tensione di signale è u manda à l'unità di cuntrollu di u mutore (ECU). L'ECU cuntrolla a quantità di basa di iniezione di carburante secondu a dimensione di a tensione di signale.
Ci sò parechji tippi di sensori di pressione di ingressu, cum'è u tipu di varistore è u tipu capacitivu. Varistor hè largamente utilizatu in u sistema d'iniezione D per via di i so vantaghji cum'è u tempu di risposta veloce, alta precisione di rilevazione, dimensioni ridotte è installazione flessibile.
A figura 1 mostra a cunnessione trà u sensoru di pressione di ingressu di varistore è l'urdinatore. FIG. 2 mostra u principiu di funziunamentu di u sensoru di pressione di ingressu di varistore, è R in FIG. 1 hè i resistori di deformazione R1, R2, R3 è R4 in FIG. 2, chì formanu u ponte di Wheatstone è sò uniti cù u diafragma di siliciu. U diafragma di siliciu pò deformà sottu a pressione assoluta in u manifold, risultatu in u cambiamentu di u valore di resistenza di a resistenza di strain R. A più alta a pressione assoluta in u manifold, più grande a deformazione di u diafragma di siliciu è più grande u cambiamentu di u valore di resistenza di a resistenza R. Hè vale à dì, i cambiamenti meccanichi di u diafragma di siliciu sò cunvertiti in signali elettrici, chì sò amplificati da u circuitu integratu è dopu à l'ECU.