Chì ghjè a piegatura di u termostatu di l'auto
A piegatura di u termostatu di l'automobile hè u fenomenu induve u termostatu si deforma sottu l'influenza di l'espansione è a cuntrazione termica. I termostati sò generalmente fatti di fogli fini di metallu. Quandu hè riscaldatu, u fogliu di metallu serà piegatu da u calore. Questa piegatura hè trasmessa à i cuntatti di u termostatu per conduzione di u calore, producendu cusì una temperatura stabile.
Cumu funziona un termostatu
U termostatu usa un elementu riscaldante elettricu per scaldà a lamiera metallica, pruvucendu u so riscaldamentu è a so piegatura. Sta piegatura hè trasmessa per conduzione di calore à i cuntatti di u termostatu, risultendu in una temperatura di uscita stabile. Stu fenomenu di piegatura sottu à u calore hè cunnisciutu cum'è "effettu di calore specificu", chì hè l'espansione è a cuntrazione naturale di un materiale durante u riscaldamentu o u raffreddamentu.
Tipu di termostatu
Ci sò trè forme principali di termostati automobilistici: soffietti, fogli bimetallici è termistori. Ogni tipu di termostatu hà i so principii di funziunamentu specifichi è scenarii d'applicazione:
Soffietti: A temperatura hè cuntrullata da a deformazione di u soffietto quandu a temperatura cambia.
Foglia bimetallica: aduprendu una cumminazione di duie lamiere metalliche cù coefficienti di dilatazione termica diversi, u circuitu hè cuntrullatu da a flessione quandu a temperatura cambia.
Termistore: U valore di resistenza cambia cù a temperatura per cuntrullà l'accensione è u spegnimentu di u circuitu.
Scenariu d'applicazione di u termostatu
U termostatu hè largamente utilizatu in u sistema di climatizazione di l'automobile, a funzione principale hè di rilevà a temperatura di a superficia di l'evaporatore, in modu da cuntrullà l'apertura è a chjusura di u compressore. Quandu a temperatura in a vittura righjunghje un valore preimpostatu, u termostatu avvia u compressore per assicurà chì l'aria scorri senza intoppi attraversu l'evaporatore per evità u fretu; Quandu a temperatura cala, u termostatu spegne u compressore, mantenendu a temperatura in a vittura equilibrata.
A funzione di u termostatu hè di cambià u percorsu di circulazione di u refrigerante. A maiò parte di e vitture utilizanu motori raffreddati à acqua, chì dissipanu u calore per via di a circulazione cuntinua di u refrigerante in u mutore. U refrigerante in u mutore hà dui percorsi di circulazione, unu hè un grande ciclu è l'altru hè un picculu ciclu.
Quandu u mutore principia appena, a circulazione di u refrigerante hè chjuca, è u refrigerante ùn dissipa micca u calore attraversu u radiatore, ciò chì hè favurevule à u riscaldamentu rapidu di u mutore. Quandu u mutore ghjunghje à a temperatura nurmale di funziunamentu, u refrigerante serà circulatu è dissipatu attraversu u radiatore. U termostatu pò cambià u percorsu ciclabile secondu a temperatura di u refrigerante, migliurendu cusì l'efficienza di u mutore.
Quandu u mutore si mette in moto, s'ellu ci hè statu un liquidu di raffreddamentu in circulazione, questu purterà à un aumentu graduale di a temperatura di u mutore, è a putenza di u mutore serà relativamente debule è u cunsumu di carburante serà più altu. È una piccula gamma di liquidu di raffreddamentu in circulazione pò migliurà a velocità di crescita di a temperatura di u mutore.
Sè u termostatu hè dannighjatu, a temperatura di l'acqua di u mutore pò esse troppu alta. Siccomu u refrigerante pò stà in piccula circulazione è ùn dissipà micca u calore attraversu u radiatore, a temperatura di l'acqua aumenterà.
In breve, u rolu di u termostatu hè di cuntrullà u percorsu di circulazione di u refrigerante, migliurendu cusì l'efficienza di u mutore è evitendu una temperatura eccessiva di l'acqua. Sè avete prublemi cù u veiculu, cunsiderate di verificà chì u termostatu funziona currettamente.
Sè vo vulete sapè di più, cuntinuate à leghje l'altri articuli di stu situ!
Per piacè chjamateci sè avete bisognu di tali prudutti.
Zhuo Meng Shanghai Auto Co., Ltd. s'impegna à vende pezzi di ricambio auto MG&750 benvenuti cumprà.