U discu di frenu, in poche parole, hè una piastra tonda chì gira quandu a vittura hè in muvimentu. A pinza di frenu afferra u discu di frenu è genera forza di frenata. Quandu u frenu hè premutu, afferra u discu di frenu per rallentà o fermà. I dischi di frenu frenanu megliu è sò più faciuli da mantene chè i freni à tamburu.
Ci sò freni à discu, freni à tamburu è freni à aria, e vitture più vechje anu assai discu davanti dopu à u tamburu. Parechje vitture anu freni à discu davanti è daretu. Siccomu u frenu à discu hè megliu cà a dissipazione di u calore di u frenu à tamburu, in u statu di frenata à alta velocità, ùn hè micca faciule di pruduce un decadimentu termicu, dunque u so effettu di frenata à alta velocità hè bonu. Ma in u frenu fretu à bassa velocità, l'effettu di frenata ùn hè micca cusì bonu cum'è u frenu à tamburu. U prezzu hè più caru chè u frenu à tamburu. Tanti vitture anziani utilizanu u frenu generale, è e vitture ordinarie utilizanu u tamburu di discu davanti, è a velocità hè relativamente bassa, è a necessità di piantà u grande camion, autobus, utilizanu sempre u frenu à tamburu.
U frenu à tamburu hè sigillatu è hà a forma di un tamburu. Ci sò ancu parechji POTS di frenu in Cina. Gira quandu si guida. Ci sò duie ganasce di frenu curve o semicirculari fissate in l'internu di u frenu à tamburu. Quandu si preme u frenu, e duie ganasce di frenu saranu stirate sottu l'azione di u cilindru di a rota di u frenu, è e ganasce di frenu si sfregheranu contr'à a parete interna di u tamburu di frenu per rallentà o fermà.