Cumu un sensore d'ossigenu frontale rottu affetta a vittura
U sensore d'ossigenu frontale di a vittura rottu ùn solu farà chì l'emissioni di scaricu di u veiculu superinu u standard, ma aggraverà ancu e cundizioni di funziunamentu di u mutore, purtendu à u stallo di u veiculu à u minimu, u disallineamentu di u mutore, a riduzione di putenza è altri sintomi, perchè u sensore d'ossigenu cum'è una parte impurtante di u sistema di iniezione di carburante di cuntrollu elettronicu.
Funzione di u sensore d'ossigenu: A funzione fundamentale di u sensore d'ossigenu hè di rilevà a cuncentrazione d'ossigenu in u gasu di coda. Dopu, l'ECU (urdinatore di cuntrollu di u sistema di u mutore) determinarà a cundizione di combustione di u mutore (pre-ossigenu) o l'efficienza di travagliu di u convertitore cataliticu (post-ossigenu) attraversu u signale di cuncentrazione d'ossigenu furnitu da u sensore d'ossigenu. Ci hè zirconia è ossidu di titaniu.
L'avvelenamentu da u sensore d'ossigenu hè un fallimentu frequente è difficiule da prevene, soprattuttu in e vitture chì funzionanu regularmente cù benzina cù piombu. Ancu i novi sensori d'ossigenu ponu funziunà solu per uni pochi di millaie di chilometri. S'ellu si tratta di un casu ligeru d'avvelenamentu da piombu, allora un serbatoiu di benzina senza piombu eliminerà u piombu da a superficia di u sensore d'ossigenu è u ristabilisce à u funziunamentu nurmale. Ma spessu per via di a temperatura di scaricu troppu alta, u piombu s'intrude in u so internu, impedisce a diffusione di l'ioni d'ossigenu, face chì u sensore d'ossigenu si rompa, allora pò esse solu rimpiazzatu.
Inoltre, l'avvelenamentu da siliciu di u sensore d'ossigenu hè un avvenimentu cumunu. In generale, a silice generata dopu a combustione di i cumposti di siliciu cuntenuti in a benzina è l'oliu lubrificante, è u gasu di siliciu emessu da l'usu impropriu di guarnizioni di gomma di silicone faranu falli u sensore d'ossigenu, dunque l'usu di carburante è oliu lubrificante di bona qualità.