Cume u sensoru di ossigenu di l'ossigenu di fronte rotta afecta a vittura
U sensore di l'ossigenu di l'ossigenu di l'ossigenu di u vitru rottu ùn ferà micca l'emissioni di i veiculi superi à u standard, ma pegghiu u sensu di u travagliu, chì porta à u sistema di putenza di u veiculu di u sistema di travagliu elettronica
Funzione di u sensore d'ossigenu: A funzione fundamentale di u sensoru di l'ossigenu hè di rilevà a cuncentrazione di l'ossigenu in u gasu di a cuda. Allora l'urdinatore di cuntrollu di u sistema di u sistema (determinà a cundizione di combustione (pre-ossigenu) o l'efficienza catalitica di u segnu di cuncentrazione di l'ossigenu furnitu da l'ossigenu sensore. Ci hè zirconia è l'ossidu di u titaniu.
L'avvelenamentu di l'ossigenu hè un fallimentu frequente è difficiule per prevene, in particulare in vittura chì corre regularmente nantu à a benzina purtata. Ancu i novi sensori di l'ossigenu ponu solu travaglià per uni pochi di mille chilometri. S'ellu hè un casu ligeru di avvelenamentu di piombu, allora un cisterna di benzina libera, caccià u capu da a superficia di u sensore di l'ossigenu è di ritruvà à u funziunamentu normale. Ma spessu a causa di una temperatura o a so energia intera in u so internu, impedisce a diffusione di ioni di ossigenu, fà fallimentu di u sensore di ossigenu, allora pò esse rimpiazzatu.
Inoltre, l'ossigenu sensore avvelenamentu di silicon hè una occurrenza cumuna. In generale viaghju, u silica generati dopu a combustizione di un cumunni di diason è un sensore di lubricamento di u sensore di ossicone di u ossicone, dunque, l'usu di l'oliu di carburante silicone è di lubricante.