Hè bisognu di rimpiazzà u filtru di l'aria s'ellu ùn hè micca bruttu per trè anni?
Se u filtru di l'aria ùn hè micca rimpiazzatu per un bellu pezzu, verificate chì ùn hè micca bruttu, hè cunsigliatu di sceglie s'ellu si rimpiazzà secondu u chilometru di rimpiazzamentu in u manuale di mantenimentu di u veiculu. Perchè a valutazione di a qualità di l'elementu di filtru di l'aria ùn hè micca solu un indicatore di se a superficia hè brutta, a dimensione di a resistenza di l'aria è l'efficienza di a filtrazione affettanu l'effettu di l'ingesta di u mutore.
U rolu di u filtru di l'aria di l'automobile hè di filtrà impurità dannosi in l'aria chì entreranu in u cilindru per riduce l'usura iniziale di u cilindru, pistone, anellu di pistone, valve è sede di valvula. Se u filtru di l'aria accumula troppu polvera o u flussu di l'aria hè insufficiente, pruvucarà l'ingesta di u mutore per esse poviru, a putenza hè insufficiente, è u cunsumu di carburante di u veiculu serà significativamente aumentatu.
I filtri di l'aria di l'auto sò generalmente verificati ogni 10.000 chilometri, è rimpiazzati ogni 20.000 à 30.000 chilometri. S'ellu hè aduprata in i zoni cù grande polvera è una qualità di l'aria ambientale povera, l'intervallu di mantenimentu deve esse accurtatu in cunseguenza. Inoltre, diversi mudelli di marca, diversi tippi di mutore, u ciclu di ispezione è di rimpiazzamentu di i filtri d'aria seranu ligeramente diffirenti, hè cunsigliatu di verificà e disposizioni pertinenti in u manuale di mantenimentu prima di mantene.