More è più operatori ùn anu micca solu installarger, ma ancu necessìa a stallazione di l'intercooler, dopu, a cunniscenza hè più è più ricca.
Di parechje opatori di a menzione ci vole à u turboccu, faciule da fughje, cusì ùn vi atrecciò micca à stallà, faciule da rumpà. Dopu chì u turbargeru hè installatu, u cavallu di u mutore, a canna di u cranksoft, u liner di u cilindru, pistone è altre parte di u mutore hè stressatu. Hè più impurtante, a temperatura aergiatore di a scaricamentu supargero hè alta, l'invtake gas hè grande, è vi hè direttu direttu, chì hè faciule da causà batti, chì ci hè dì, u mutore è faciule, u mutore.
L'intercoolers sò generalmente vistu solu in vitture cù carichi turbo. Perchè l'accessori turbolente hè veramente un accessori turbargatu, u so rolu hè di migliurà l'efficienza di u scambiu d'aria di u mutore.
L'influenza di l'influenza alta in u mutore hè principalmente in i dui punti: Prima di u volariu hè grande, equivalente à l'aria di l'astivezza di u mutore hè menu; È u sicondu puntu, l'aria di temperatura alta hè particularmente cattiva per a cummustoppia di u mutore, putenza, serà ridutta, emissioni diventerà cali. Sutta e stesse cundizioni di combustione diminuite da circa 3% à 5% per ogni 10 ℃ aumentu di a temperatura di l'aria pressurizata. Stu prublema hè assai seriu. U putere aumentatu serà compensatu da a temperatura alta aereo. Per risolve sti prublemi, avemu bisognu di rinfrescà u aria pressurizata prima di l'inviu à u mutore. A parte chì impermea stu durativu pesante hè l'intercooler.
I intercoolers sò generalmente fatti di materiale di torno di aluminiu. Sicondu a sferenti medium di rinfrescante, intercoolers cumuni ponu esse divisi in dui tippi.
Unu si trova à traversu u veiculu di guida in u rinfrescamentu di u ventu friddu, à dì, à l'aria di l'aria;
L'altru hè solu u cuntrariu di l'aria di l'aria. Hè di mette un friscellu (a forma è princiulu in aria più chjesa di aria hè basamente in listessu tempu) In u fiuvaghju di l'ingruttà, lasciate u flussu di l'aria calda previste. In u più frale, ci hè un flussu constante di acqua di strana, chì si piglia u calore di l'aria preziesta, o di l'acqua di l'acqua