1. In cundizioni di guida nurmali, verificate i pattini di frenu ogni 5000 chilometri, micca solu per verificà u spessore restante, ma ancu per verificà u statu di usura di i pattini, se u gradu di usura da i dui lati hè u listessu, se u ritornu hè liberu, ecc., a situazione anormale deve esse trattata immediatamente.
2. I ceppi di frenu sò generalmente cumposti da duie parti: una piastra di rivestimentu di ferru è un materiale di attritu. Ùn rimpiazzate micca i ceppi finu à chì u materiale di attritu sia usuratu. I ceppi di frenu anteriori di a Jetta, per esempiu, anu un spessore di 14 millimetri, ma u spessore limite per a sustituzione hè di 7 millimetri, cumpresi più di 3 millimetri di rivestimentu di ferru è quasi 4 millimetri di materiale di attritu. Certi veiculi anu una funzione d'allarme per i ceppi di frenu, una volta chì u limite di usura hè statu righjuntu, u misuratore avviserà di rimpiazzà u ceppiu. Una volta righjuntu u limite d'usu, u ceppiu deve esse rimpiazzatu, ancu s'ellu pò esse adupratu per un certu periodu di tempu, riducerà l'effettu di a frenata, affettendu a sicurezza di a guida.
3. Quandu si rimpiazzanu, i pasticchi di frenu furniti da i pezzi di ricambio originali devenu esse rimpiazzati. Solu cusì l'effettu di frenata trà i pasticchi di frenu è i dischi di frenu pò esse u megliu è l'usura minima.
4. Ci vole à aduprà strumenti speciali per spinghje a pompa di frenu in daretu quandu si rimpiazza a ganascia. Ùn aduprate micca altre leve di porcu per spinghje forte in daretu, chì puderia fà chì a vite di guida di a morsa di u frenu si pieghi, in modu chì a pastiglia di frenu si blocchi.
5. Dopu a sustituzione, ci vole à pisà parechji freni per eliminà u spaziu trà a scarpa è u discu di frenu, risultendu in u primu pede senza frenu, propensu à accidenti.
6. Dopu a sustituzione di e ganasce di frenu, hè necessariu di fà 200 chilometri per ottene u megliu effettu di frenata. E ganasce appena rimpiazzate devenu esse guidate cù prudenza.
Cumu rimpiazzà e pastiglie di frenu:
1. Sganciate u frenu à manu è allentate a vite di u mozzu di a rota chì hà bisognu di cambià u frenu (nota chì a vite hè allentata, micca cumpletamente avvitata). Alzate a vittura cù u cric. Poi cacciate i pneumatici. Prima di frenà, hè megliu spruzzà u sistema di freni cù una soluzione speciale per a pulizia di i freni per evità chì a polvere entre in e vie respiratorie è affetti a salute.
2. Svitate a pinza di frenu (per alcune vitture, basta à svitarne una è svitarne l'altra)
3. Appende a pinza di frenu cù una corda per evità di dannighjà a linea di frenu. Dopu, cacciate e vechje pastiglie di frenu.
4. Aduprate una morsa à C per spinghje u pistone di u frenu in daretu à u centru. (Fate attenzione chì prima di questu passu, alzate u cappucciu è svitate u coperchio di a scatula d'oliu di frenu, postu chì u livellu di u liquidu di frenu aumenterà mentre spinghje u pistone di frenu). Mette e nove pastiglie di frenu.
5. Rimette a pinza di frenu è avvitate a pinza à a coppia necessaria. Rimette u pneumaticu è stringite leggermente e viti di u mozzo.
6. Abbassate u cric è stringhjite bè e viti di u mozzu.
7. Perchè in u prucessu di cambià e pastiglie di frenu, spinghjemu u pistone di frenu finu à l'internu, u frenu serà assai viotu à l'iniziu. Dopu à uni pochi di passi di fila, tuttu va bè.