A snodatura, cunnisciuta ancu cum'è "angulu di l'ariettu", hè una di e parti impurtanti di u ponte di sterzu di l'automobile, chì pò fà chì a vittura funziona stabilmente è trasferisce a direzzione di guida in modu sensibile.
A funzione di a snodatura hè di trasferisce è supportà u pesu di a parte anteriore di a vittura, sustene è guidà a rota anteriore per girà intornu à u pernu di sterzu è fà girà a vittura. In u statu di marcia di u veiculu, sustene un caricu d'impattu variabile, dunque hè necessariu chì abbia una alta resistenza.
Parametri di pusizionamentu di u volante
Per mantene a stabilità di a vittura chì funziona in linea retta, a luce di sterzu è riduce l'usura trà u pneumaticu è e parti, u volante, a snodu di sterzu è l'asse anteriore trà i trè è u quadru devenu mantene una certa pusizione relativa, questu hà una certa installazione di pusizione relativa chjamata pusizionamentu di u volante, cunnisciuta ancu cum'è pusizionamentu di a rota anteriore. U pusizionamentu currettu di a rota anteriore deve esse fattu: pò fà chì a vittura funziona costantemente in linea retta senza oscillà; Ci hè poca forza nantu à a piastra di sterzu quandu si sterza; U volante dopu a sterzata hà a funzione di ritornu pusitivu automaticu. Nisun slittamentu trà u pneumaticu è u terrenu per riduce u cunsumu di carburante è prulungà a vita di serviziu di u pneumaticu. U pusizionamentu di a rota anteriore include l'inclinazione indietro di u pernu di sterzu, l'inclinazione interna di u pernu di sterzu, l'inclinazione esterna di a rota anteriore è u fasciu anteriore di a rota anteriore. [2]
Angulu posteriore di u Kingpin
U pernu di rinfurzamentu hè in u pianu longitudinale di u veiculu, è a so parte superiore hà un angulu Y in daretu, vale à dì, l'angulu trà u pernu di rinfurzamentu è a linea verticale di u terrenu in u pianu longitudinale di u veiculu, cum'è mostratu in a figura.
Quandu u pernu di sterzu hà l'inclinazione posteriore v, u puntu d'intersezione di l'asse di u pernu di sterzu è a strada serà davanti à u puntu di cuntattu trà a rota è a strada. Quandu a vittura viaghja in linea retta, se u volante hè accidentalmente deviatu da forze esterne (a deviazione à diritta hè mostrata da a freccia in a figura), a direzzione di a vittura devierà à diritta. In questu mumentu, per via di l'azione di a forza centrifuga di a vittura stessa, à u puntu di cuntattu b trà a rota è a strada, a strada esercita una reazione laterale nantu à a rota. A forza di reazione nantu à a rota forma una coppia L chì agisce nantu à l'asse di u pernu principale, a direzzione di a quale hè esattamente opposta à a direzzione di a deviazione di a rota. Sottu l'azione di sta coppia, a rota tornerà à a pusizione media originale, in modu da assicurà a guida stabile in linea retta di a vittura, dunque stu mumentu hè chjamatu mumentu pusitivu.
Ma a coppia ùn deve esse troppu grande, altrimenti per superà a stabilità di a coppia quandu si sterza, u cunduttore deve esercità una grande forza nantu à a piastra di sterzu (a cusì detta forza di sterzu pesante). Perchè a magnitudine di u mumentu di stabilizazione dipende da a magnitudine di u bracciu di u mumentu L, è a magnitudine di u bracciu di u mumentu L dipende da a magnitudine di l'angulu d'inclinazione posteriore v.
Avà, l'angulu v cumunamente utilizatu ùn hè micca più di 2-3°. A causa di a diminuzione di a pressione di i pneumatici è di l'aumentu di l'elasticità, a coppia di stabilità di i veiculi muderni à alta velocità aumenta. Dunque, l'angulu V pò esse riduttu à vicinu à zeru o ancu negativu.