U principiu di funziunamentu di u convertitore cataliticu à trè vie hè: quandu a temperatura di u scaricu di l'automobile passa per u dispusitivu di purificazione, u purificatore in u convertitore cataliticu à trè vie aumenterà l'attività di i trè tippi di gas CO, idrocarburi è NOx, per prumove a so reazione chimica di ossidazione-riduzione, in a quale l'ossidazione di CO à alta temperatura diventa gas di diossidu di carbonu incolore è micca tossicu; L'idrocarburi s'ossidanu in acqua (H2O) è diossidu di carbonu à alte temperature; NOx hè riduttu à azotu è ossigenu. I trè tippi di gas dannosi si trasformanu in gas innocu, affinchì u scaricu di l'auto possa esse purificatu. Supponendu chì ci sia sempre ossigenu dispunibule, u rapportu aria-carburante hè ragiunevule.
A causa di a qualità generalmente scarsa di u carburante in Cina, u carburante cuntene zolfu, fosforu è l'agente antidetonante MMT cuntene manganese. Quessi cumpunenti chimichi formeranu cumplessu chimichi nantu à a superficia di u sensore d'ossigenu è in l'internu di u convertitore cataliticu à trè vie cù i gasi di scaricu scaricati dopu a combustione. Inoltre, per via di e cattive abitudini di guida di u cunduttore, o di a guida à longu andà nantu à strade congestionate, u mutore hè spessu in un statu di combustione incompleta, chì formerà un accumulu di carbone in u sensore d'ossigenu è in u convertitore cataliticu à trè vie. Inoltre, parechje zone di u paese utilizanu benzina etanolu, chì hà un forte effettu di pulizia, pulisce a scala in a camera di combustione ma ùn pò micca decompone è brusgià, dunque cù l'emissione di gasi di scaricu, queste sporcizie saranu ancu depositate nantu à a superficia di u sensore d'ossigenu è di u convertitore cataliticu à trè vie. Hè duvuta à parechji fattori chì facenu chì a vittura dopu avè guidatu per un periodu di chilometri, in più di l'accumulazione di carbone in a valvula di aspirazione è in a camera di combustione, pruvucarà ancu un fallimentu di l'avvelenamentu di u sensore di ossigenu è di u convertitore cataliticu à trè vie, u bloccu di u convertitore cataliticu à trè vie è a valvula EGR bluccata da sedimenti bluccati è altri fallimenti, chì risultanu in un travagliu anormale di u mutore, risultendu in un aumentu di u cunsumu di carburante, una diminuzione di putenza è un gas di scaricu chì supera u standard è altri prublemi.
A manutenzione regulare tradiziunale di u mutore hè limitata à a manutenzione basica di u sistema di lubrificazione, di u sistema di aspirazione è di u sistema di furnimentu di carburante, ma ùn pò micca risponde à i requisiti di manutenzione cumpleti di u sistema mudernu di lubrificazione di u mutore, di u sistema di aspirazione, di u sistema di furnimentu di carburante è di u sistema di scaricu, in particulare i requisiti di manutenzione di u sistema di cuntrollu di l'emissioni. Dunque, ancu s'è u veiculu face una manutenzione nurmale à longu andà, hè difficiule d'evità i prublemi sopra menzionati.
In risposta à tali difetti, e misure prese da l'imprese di manutenzione sò generalmente di rimpiazzà i sensori d'ossigenu è i convertitori catalitici à trè vie. Tuttavia, per via di u prublema di u costu di sustituzione, e dispute trà l'imprese di manutenzione è i clienti cuntinueghjanu. In particulare quelli chì ùn sò micca ligati à a durata di vita di a sustituzione di i sensori d'ossigenu è di i convertitori catalitici à trè vie, sò spessu u centru di e dispute, parechji clienti anu ancu attribuitu u prublema à a qualità di a vittura.