Induve hè a fronte di u pneumaticu?
Eigne di roti. E cella di a rota hè ancu l'abbreviazione di a cella di l'attaccamentu à a cinta chjappu in u latu superio di u scogliu, hè, u componente semi-circulariu di a pianificazione di a vittura. Eccu u latu di a vittura è u locu sopra u pneumaticu hè a fronte.
A pusizione di u fendericu di l'automobile hè a seguente: u sessu automobile, chjamatu ancu un fender, si trova annantu à l'esternu di u corpu di a rota, chì hè, u semi cerculu sopra u pneumaticu. Ùn pò micca riduce solu a coefficienza di a resistenza di u ventu quandu cunduce secondu aerodinamica, ma ancu aiutà assai a stabilità di a vittura di a vittura.
U fronte di u fronte di dirittu hè un bracciale di più chjaru in u latu superiore di u pneumaticu. Vale à dì u cumpunente semi-circulare chì si protrude da a placa di fender sopra à u pneumaticu di a vittura. A maiò parte di a ghjente chjamanu a cella di a rota, addomessa à a cella di a rota.
Vittura ciglia di guida di riferimentu in a vittura mappa location
A pusizione di u fendericu di l'automobile hè a seguente: u sessu automobile, chjamatu ancu un fender, si trova annantu à l'esternu di u corpu di a rota, chì hè, u semi cerculu sopra u pneumaticu. Ùn pò micca riduce solu a coefficienza di a resistenza di u ventu quandu cunduce secondu aerodinamica, ma ancu aiutà assai a stabilità di a vittura di a vittura.
A sezione di u frenu protuberante situatu sopra à e roti frontali di a manca è à diritta di una vittura. Azione di foglia: Sicondu a dinamica di u fluidu, riduce u coefficiente di resistenza di u ventu, per quessa chì a vittura corre più liscia. Durante a guida di a vittura, evitate a sabbia è u fangu si rullò da a rota per splash à u fondu di u trasportu.
U Situazione di a cella di fender davanti à l'(U Fender hè a piatta di u corpu esterna chì copre a rota, è hè chjamatu a forma è a pusizione di u vechju u più vechju.
U locu di i panni di foglia di a vittura trà e porte, u bonone è u paru. Un fender, chjamatu diner, hè un piattu di u corpu esterno chì copre e rote. Hè numinatu per a forma è a pusizione di u vechju fumante volante, chì s'assumiglia à l'ala di l'uccello. Sicondu a pusizione di stallazione, hè divisu in fender frontale è fender posteriore.
E cella di a rota hè ancu l'abbreviazione di a cella di l'attaccamentu à a cinta chjappu in u latu superio di u scogliu, hè, u componente semi-circulariu di a pianificazione di a vittura. U rolu di a cella di a rota hè principalmente equipata per u rolu decorativu è i bisogni persunalizati di u driver.
Un fender, chjamatu diner, hè un piattu di u corpu esterno chì copre e rote. Sicondu a pusizione di installazione, hè divisu in piatti frontali è piatti di foglia posteriore. U so rolu hè di aduprà meccaniche di fluidi per riduce u coefficiente di resistenza di u ventu è fà a vittura corre più liscia.
Cosa ci hè di u fronte è u ritornu di u pneumaticu
1, ci sò parechji modi per fighjà u fronte è torna di u pneumaticu. Prima di tuttu, a vaste maiò di pneumatici, cù data di produzione, sedia fora. Siconda, vedi si ci sò dui punti da u latu di u pneumaticu. Di solitu, i culori di i dui punti sò rossi è gialli. U rossu hè u spinu, u giallu hè u fronte. U latu cù i punti, in l'esterno.
2, una sola guida per una discriminazione pusitivi pusitivi è negoziati per via di u tire pò vede a freccia marca in a stallazione di a freccia pò esse stallata. Installazione di u latu cù a data di produzzione in l'esterno hè a megliu scelta. Solu seguite a direzzione di a freccia è a direzzione di a freccia hè a direzzione di a rota.
3, Tire carne vedesi, ci sò i piatti francesi: per tire seguenti, u pneumato hè muntale annantu à u minlu sicondu a terra di a rotazione di u pneumaticu. A freccia di rotazione nantu à u latu di u pneumaticu hè coherente cù a direzzione di u veiculu.
4. Ci hè parechje manere di vede u fronte è u ritornu di pneumatici. Prima, a basa di desideriu di teste, chì anu una data di produzzione da u latu, sò posti fora. Seconda, osservate se ci sò dui punti à u latu di u pneumaticu. Normalmente, u culore di i dui punti sò rossi è gialli. U rossu hè solidu è u giallu hè modestu.
5. Ùn ci hè micca pros è cunsumu. I scriri di guida, a freccia pò passa à u latu di u tire, è solu ci hè solu bisognu di stallà a freccia avanti quandu stallate.
6. I prupietari di a vittura ponu fighjà i segni inglesi nantu à u pneumaticu di a vittura per "l'inglesi di" fora hè u fronte di u pneumaticu, è l'inglesi "hè a inversa di u pneumaticu. Pudete ancu ghjustificà davanti à u pneumaticu da a data di fabbricata à u latu di u Tire, di solitu, u latu stampatu cù a data di u tippu.
Cosa chjamate chì in u pneumaticu?
U cunchiglia sopra u pneumaticu hè chjamatu U fender o l'insmersioni di fendente, chì hè divisu in u fender frontale è a fendente posteriore sicondu a pusizione di stallazione. U cunchiglia sopra u pneumaticu hè chjamatu U fender o l'insmersioni di fendente, chì hè divisu in u fender frontale è a fendente posteriore sicondu a pusizione di stallazione. U fender.
U piattu di a guardia sopra u pneumaticu hè u fender, è u fender di a vittura, cum'è u nome suggerisce, hè u rolu di fucili. Si mette in daretu à i quattru pneumatici di a vittura. E dui sò fissati quì sopra à e billoli di sinistra è a destra è in daretu dui sò fissati sopra i parmetti di a diretti (u mudellu generale hè cusì chì?
U sessu duru in cima di u pneumaticu, chjamatu a fronte, hè solitu neru è altrimonica. U soft internu hè chjamatu u cunsigliu di listinu, è certi persone chjamanu u cunsigliu interiore di u rua interiore. Alcune persone chjamanu u fender nantu à u pneumaticu un fender. U dispusitivu di prutezzione nantu à u pneumaticu hà e seguenti funzioni: Aumentà a bellezza generale di u corpu.
A batta sopra a stanza di a carica esterna, vale, ciò chì hè un fender hè generale, chì hè un piattu di plastica curata, installata da a rota di a struttura di u piattu, u materiale utilizatu hè più gomma. Alcuni fendenti sò fatte da plastiche di ingegneria, è a qualità di i fenders fatti di gomma hè relativamente megliu.
Chjamatu hubcap, hè conduciuvule à l'stilu di u sistema di freno di u bloccu, in effettuu per a più di u scale di l'utilizazione è migliurà a rata d'utilizà.
Quandu cambiate un pneumaticu, cumu dite a differenza trà u fronte è a parte posteriore di u pneumaticu?
1, a differenza pusitiva è negativa di pneumatici 1: Alcune pneumatici seranu marcati cun "fora" in l'esterno, è "dentru" à l'internu. E definizione sò esterni è intrenu, è ùn serà mai installatu à u scopu durante a stallazione.
2. I pruprietarii di a vittura ponu fighjà u logò inglese in u latu di a vittura, u logu inglese "fora hè davanti à u logo è l'inglesi di u stancu di u pneuscule. Pudete ancu ghjustificà davanti à u pneumaticu da a data di fabbricata à u latu di u Tire, di solitu, u latu stampatu cù a data di u tippu.
3. Ùn ci hè micca pros è u cunsigliu. I scriri di guida, a freccia pò passa à u latu di u tire, è solu ci hè solu bisognu di stallà a freccia avanti quandu stallate.
4, l'installazione di pneumatici di a vittura attraversu i marcati nantu à u pneumaticu per identificà pusitivu è negativu. In circustanzi normali, se u mudellu di pneumaticu hè asimmetricu, a marche frontale è spalle "è" dentru "serà marcatu nantu à a pusizione di muru di pneumatici. Quandu stallate i pneumatici, solu u latu marcatu "fora" fora "è u latu marcatu" dentru "facciate.
Chì ghjè a pusizione sopra u pneumaticu da u latu di a vittura
1. A> so cunchiglia sopra à u pneumaticu hè chjamatu u sessu o l'estremiu foglia, chì hè divisu in u fender davanti è u tendente traversu secondu a pusizione di stallazione.
2. Hè cun cunfiguratu sopra a retrata in u piattu esterno di u latu di u veiculu è hè furmatu per resina, è u sessu hè furmatu da a parte di u piattu esterno è a parte di u rinfriscia cun resina.
3, Trà u parcu davanti è a porta di u piattu, u locu sopra a rota hè chjamata piata di foglia.
Se vulete sapè di più, mantenite di leghje l'altri articuli nantu à stu situ!
Per piacè ci chjamatevi se avete bisognu di tali prudutti.
Zhuo Meng Shanghai Auto Co., Ltd. hè impegnatu à vende MG & MuvoS Auto Pezzi accessenu à cumprà.