Cosa hè un termostatu?
I cuntrolli di temperatura anu una varietà di nomi, cum'è interruttori di cuntrollu di temperatura, protettori di temperatura è cuntrolli di temperatura. Sicondu u principiu di funziunamentu, si pò esse divisu in u tippu di salta termostat, tippu di u liquidu, u tippu di pressione è u tippu ilittronica. In l'equipaggiu di cuntrollu industriale mudernu, u termostatu digitale hè u tipu più cumunimenti utilizatu. Sicondu a struttura, u controller di temperatura pò esse divisu in regulatore di temperatura integrata è regulatore di temperatura modulare.
Chì sò i termometri ?
U corpu di misurazione di a temperatura hè un cumpunente chì converte u signale di temperatura in un signalu elettricu, è hè generalmente installatu in a parte di rilevazione di l'ughjettu cuntrullatu per monitorizà u so valore di temperatura. In u campu di u cuntrollu industriale, i termometri cumunimenti usati includenu termocoppi, resistori termali, termistori è sensori senza cuntattu. Frà elli, i primi trè sò termometri di cuntattu.
1. Thermocouple
U principiu di a misurazione di a temperatura per i termocoppii hè basatu annantu à l'effettu Seebeck (effettu termoelettricu). Quandu dui metalli di materiali diffirenti (di solitu cunduttori o semiconduttori, cum'è platinu-rodiu, nichel-cromu-nichel-silicuu è altri materiali accoppiati) formanu un ciclu chjusu è applicanu diverse temperature à i so dui estremità di cunnessione, una forza elettromotrice hè generata trà i dui metalli. Un tali loop hè chjamatu "termocouple", mentre chì i dui metalli sò chjamati "elettrodu termale", è a forza elettromotrice risultante hè chjamata "forza mutore termoelettrica". I termocoppii sò carattarizati da u so largu intervallu di temperatura di misurazione, una risposta termica rapida è una forte resistenza à a vibrazione.
2. Resistenza termale
A resistenza termale hè un cumpunente chì converte un signalu di temperatura in un signalu elettricu, è u so principiu di travagliu hè principalmente basatu annantu à e caratteristiche di a resistenza di metalli cambia cù a temperatura. In particulare, i resistori termali prufittà di sta pruprietà di u metallu per misurà a temperatura.
In u cuntrollu industriale, i tipi di resistenza termale cumunimenti usati include platinu, ramu è nichel. Trà elli, a resistenza di platinu hè a più cumuna. A resistenza termale hà e caratteristiche di una bona linearità di a temperatura, un rendimentu stabile è una alta precisione in u campu di a temperatura normale. Dunque, in l'ambiente di applicazione di temperatura moderata, senza vibrazione è esigenze di alta precisione, l'usu di a resistenza di platinu hè di solitu preferitu.
3. Termistore
Un termistore hè un cumpunente chì cunverta un signalu di temperatura in un signalu elettricu, è u so principiu di travagliu hè principalmente basatu annantu à e caratteristiche di a resistenza di un semiconductor chì cambia cù a temperatura. In particulare, i termistori prufittà di sta pruprietà di i semiconduttori per misurà a temperatura. Comparatu cù a resistenza termale, a resistenza di u termistore cambia assai cù u cambiamentu di a temperatura, cusì u so intervallu di misurazione di a temperatura hè relativamente strettu (-50 ~ 350 ℃).
I termistori sò divisi in termistori NTC è termistori PTC. I termistori NTC anu un coefficientu di temperatura negativu, è u so valore di resistenza diminuisce cum'è a temperatura aumenta. U termistore PTC hà un coefficient di temperatura pusitivu, è u so valore di resistenza aumenterà cù l'aumentu di a temperatura. Per via di e so caratteristiche uniche di temperatura di resistenza, u termistore hà una larga gamma di applicazioni in a rilevazione di temperatura, u cuntrollu automaticu, i dispositi elettronici è altri campi.
Zhuo Meng Shanghai Auto Co., Ltd s'impegna à vende pezzi d'auto MG & MAUXS benvenuti à cumprà.