U termostatu hè un tipu di dispositivu di regulazione automatica di a temperatura, chì generalmente cuntene un cumpunente di sensazione di a temperatura, espansione o diminuite per accende è spegne u flussu di u liquidu di rinfrescante, vale à dì, aghjustà automaticamente l'acqua in u radiatore secondu a temperatura di u raffreddamentu. liquidu, cambià a gamma di circulazione di u liquidu di rinfrescante, per aghjustà a capacità di dissipazione di calore di u sistema di rinfrescante.
U termostatu principale di u mutore hè un termostatu di tippu di cera, chì hè cuntrullatu da a paraffina in l'internu per mezu di u principiu di espansione termale è cuntrazione di friddu per cuntrullà a circulazione di refrigerante. Quandu a temperatura di rinfrescante hè più bassu di u valore specificatu, a paraffina raffinata in u corpu di sensori di temperatura di u termostatu hè solida, a valvula di u termostatu sottu à l'azzione di a surgente per chjude u canali trà u mutore è u radiatore, u refrigerante attraversu a pompa d'acqua turnà à u mutore, u ciclu di u mutore picculu. Quandu a temperatura di u coolant righjunghji u valore specificatu, a paraffina principia à funnu è diventa gradualmente un liquidu, è u voluminu aumenta è pressu u tubu di gomma per fà rinfriscà. À u listessu tempu, u tubu di gomma si riduce è esercita una spinta ascendente nantu à a barra di spinta. L'asta di spinta hà una spinta discendente nantu à a valvula per fà a valvula aperta. À questu tempu, u coolant scorri à traversu u radiatore è a valvula di u termostatu, è poi torna à u mutore attraversu a pompa d'acqua per una grande circulazione. A maiò parte di u termostatu hè dispostu in u tubu di l'outlet di l'acqua di a testa di u cilindru, chì hà u vantaghju di una struttura simplice è faciule di scaricate e bolle in u sistema di rinfrescante; U svantaghju hè chì u termostatu spessu apre è chjude quandu u travagliu, producendu fenomenu d'oscillazione.
Quandu a temperatura di funziunamentu di u mutore hè bassa (sottu à 70 ° C), u termostatu chjude automaticamente a via chì porta à u radiatore, è apre a strada chì porta à a pompa d'acqua. L'acqua di rinfrescante chì esce da a giacca d'acqua entra in a pompa d'acqua direttamente à traversu a manguera, è hè mandata à a giacca d'acqua da a pompa d'acqua per a circulazione. Perchè l'acqua di rinfrescante ùn si dissipa da u radiatore, a temperatura di travagliu di u mutore pò esse aumentata rapidamente. Quandu a temperatura di travagliu di u mutore hè alta (sopra 80 ° C), u termostatu chjude automaticamente a strada chì porta à a pompa d'acqua, è apre a strada chì porta à u radiatore. L'acqua di rinfrescante chì esce da a giacca d'acqua hè rinfriscata da u radiatore è dopu mandata à a giacca d'acqua da a pompa d'acqua, chì migliurà l'intensità di rinfrescante è impedisce à u mutore di surriscaldamentu. Questa strada di u ciclu hè chjamatu u grande ciculu. Quandu a temperatura di u funziunamentu di u mutore hè trà 70 ° C è 80 ° C, ciculi grandi è picculi esistenu à u stessu tempu, vale à dì, parte di l'acqua di rinfrescante per u ciculu grande, è l'altra parte di l'acqua di rinfrescante per u ciculu chjucu.
A funzione di u termostatu di a vittura hè di chjude a vittura prima chì a temperatura ùn hà micca righjuntu a temperatura normale. À questu tempu, u liquidu di rinfrescante di u mutore hè tornatu à u mutore da a pompa d'acqua, è a piccula circulazione in u mutore hè realizatu per fà chì u mutore si riscalda rapidamente. Quandu a temperatura supera u normale pò esse apertu, cusì chì u liquidu di rinfrescante attraversu tuttu u ciclu di radiatore di u tank per una grande circulazione, in modu di dissipazione di calore rapidamente.