Cù u sviluppu di l'ecunumia, i vitture cuminciaru à entre in millaie di famiglie, ma di solitu vede a porta hè a porta cerniera cumuna, da decine di milla à decine di milioni di vitture sò soprattuttu usate in a forma di sta porta. In più, ci sò altre tippi di porta, porta di forbici, porta di gabbianu ..... Eccu alcuni di elli
Una, porta laterale di cerniera cumuni
Da a generazione classica di u Model T Ford, finu à i vitture familiari ordinarie, tutti utilizanu stu tipu di porta.
Dui, scorri a porta
Sin'à u prezzu diu vittura Elfa, falà à u diu naziunale vittura Wuling luce, à a figura porta scorrevule. A porta scorrevule hà e caratteristiche di un accessu faciule è un picculu spaziu di occupazione.
Trè, apre a porta
In generale, in a vittura di lussu per vede, mette in risaltu u modu onorevoli è fora.
Quattru, forbici porta
Forma di porta aperta fresca, pò esse vistu nantu à assai pochi supercars. U primu à aduprà porte scissor era Alpha in u 1968. U concept car Romeo Carabo
Sei, a porta di farfalla
E porte di farfalla, cunnisciute ancu com'è porte spilly-wing, sò un tipu di stile di porta chì si trova in supercars. A cerniera di a porta di farfalla hè muntata nantu à a piastra di parafanga vicinu à u pilastru A o pilastru A, è a porta si apre in avanti è in sopra à traversu a cerniera. A porta inclinata si apre cum'è l'ale di una farfalla, da quì u nome "porta farfalla". Stu stilu unicu di a porta di a porta di a farfalla hè diventatu un simbulu unicu di u supercar. Attualmente, i mudelli rappresentativi chì utilizanu porte farfalla in u mondu sò Ferrari Enzo, Mclaren F1, MP4-12C, Porsche 911GT1, Mercedes SLR Mclaren, Saleen S7, Devon GTC è altri supercars famosi.
Sette, porta di tippu di canopy
Queste porte sò raramente usate in vitture, ma sò più cumuni in i ghjetti di caccia. Unisce u tettu cù e porte tradiziunali, chì hè assai stylish è vistu in concept cars.
Ottu, porta piatta
A porta sana pò esse cuntenuta in u corpu, ùn occupanu micca spaziu esterno. Hè statu sviluppatu prima da l'American Caesar Darrin in u 1953, è più tardi da u BMW Z1.