• head_banner
  • head_banner

10080157 MG6 Day Light Side Right

Breve descrizione:

Applicazione di i prudutti: SAIC MG RX5

Prodotti OEM NO: 10080157

Org of place: MADE IN CHINA

Marca: CSSOT / RMOEM / ORG / COPY

Tempu di consegna: Stock, se menu 20 PCS, normale un mese

Pagamentu: Depositu TT

Marca di a cumpagnia: CSSOT


Detail di u produttu

Tags di u produttu

L'infurmazione di i prudutti

Nome di i prudutti Day Light Side Right
Applicazione di i prudutti SAIC MG RX5
Prodotti OEM NO 10080157
Org di locu FATTU IN CINA
Marca CSSOT / RMOEM / ORG / COPIA
Comportu Stock, se menu 20 PCS, normale un mese
Pagamentu Depositu TT
Marca di cumpagnia CSSOT
Sistema di applicazione Sistema di chassis

Display di u produttu

rui6
ri1
ri3
rui2

Cunniscenza di u produttu

Chì ghjè a funzione di i luci di ghjornu di a vittura?Chì sò i vantaghji di avè una luce di ghjornu?

I luci di u ghjornu di l'automobile ùn ghjucanu micca solu u rolu di decorazione, ma ancu u rolu d'avvisu.I luci di ghjornu di u ghjornu migliurà assai a visibilità di l'altri utilizatori di a strada à i veiculi.U vantaghju hè chì u veiculu equipatu di luci di ghjornu pò permette à l'utilizatori di a strada, cumpresi i pedoni, i ciclisti è l'automobilisti, per detectà è identificà i veiculi motori prima è megliu.

In Auropa, i luci di ghjornu sò ubligatoriu, è tutti i veiculi devenu esse equipati di luci di ghjornu.Sicondu i dati, i luci di ghjornu pò riduce u 12,4% di l'accidenti di u veiculu è u 26,4% di i morti di accidenti di trafficu.In particulare in i ghjorni nuvolosi, i ghjorni nebbiosi, i garages sotterranei è i tunnel, i luci di ghjornu ghjucanu un grande rolu.

Cina hà ancu cuminciatu à implementà u standard naziunale "prestazioni di distribuzione di luce di luci di ghjornu di i veiculi" emessu u 6 di marzu di u 2009 da u 1 di ghjennaghju di u 2010, vale à dì, i luci di ghjornu di u ghjornu sò ancu diventati u standard di i veiculi in Cina.

Dati allargati

Ùn hè micca prublema per accende a luce LED di ghjornu o l'indicatore di larghezza durante u ghjornu.Ùn hè micca solu bella, ma ancu sicura.Tuttavia, ci vole à ricurdà di passà à l'indicatore luminoso di larghezza dopu à a sera, perchè prima di tuttu, sapemu tutti chì a funzione sia di l'indicatore di larghezza è di u lume di ghjornu hè solu per fà chì l'altri ti trovi prima, micca per l'illuminazione. .Sè a luce hè troppu forte, si ritruvarà, A luminosità di u ghjornu di u ghjornu hè troppu luminosu à a sera, chì hè faciule per influenzà a guida di l'altri pruprietarii di vittura.

In i ghjorni piovosi, ancu s'ellu ci hè una piova ligera è a luce hè pocu povera, pudete accende a lampadina di fascia bassa, a lampadina di marcatura laterale o a lampadina di ghjornu.Se a pioggia hè cusì forte chì ùn pudete micca vede i lumi di l'altri veiculi, duvete rallentà, doppiu lampu, truvà una pusizioni sicura è tira per un pezzu.

FAQ

1. Se pudete aiutà à truvà altre parti ?

IÈ!Sè avete bisognu di alcune parti chì ùn vendemu micca avà, pudete dà NO OEM è pudemu aiutà vi à truvà un fornitore economicu è inseme vi mandà in u vostru paese!

2. Hè accettatu per ordine in linea ?chì termini di pagamentu preferite?

Iè, l'accettamu, pudete sceglie da u cummerciu in linea ALIBABA assicura l'ordine è ALIBABA prutege i nostri mistieri

TT più preferite, hè faciule fà è pudete valutateci Depositu, dopu tuttu cuntentu

3. Chì infurmazione aghju bisognu di furnisce per una citazione ?Avete una forma di quotazione di u produttu?

Prima, vi tuccherà à dà mi numeru OEM o stampa s'è vo pudete truvà da i vostri pezzi rutti o mercatu lucale Siconda, s'è i prudutti ùn stu numeru, vi ponu piglià ritrattu per ciò chì vi tuccherà, vittura ?

Ùn avemu micca MOQ, ma vi suggerisce di cumprà più parti, perchè s'è vo cumprà menu, ma u trasportu hè assai, ùn accetterà micca da voi, se u trasportu più altu di i prudutti cost.we preferimu ingrosso, articuli di guvernu, cumpagnia di cummerciale da Cina è à l'esteru pò travaglià cun noi è vi servirà finu à chì vi cuntentate.

4.Se pudemu avè qualchì certificatu per sguassà per i nostri prudutti?

Iè, pudemu, se tutti i costi sò purtati da a vostra cumpagnia, pudemu aiutà vi à fà questi certificati è vi aiutemu à fà tuttu in modu chì pudemu mandà cù successu!

5.Se vulete fà saic pacchettu / etichetta per mè ?

NO, SAIC truverete questu, sè vo vulete fà è pudete fà in u vostru locu è stampà nantu à a scatula ! Ma i prudutti sò stessi cù SAIC unu !

6. Sè vo ci pò dà u prezzu EXW / FOB / CNF / CIF s'è no cooperate ?

Ben intesu !

1. sè vo vulete u prezzu EXW, allora ci paghete u contu di l'impresa, è avete da aiutà à noi persunalizatu per i prudutti !

2. sè vo vulete u prezzu FOB, allura ci paghete u contu di l'impresa, è avete da aiutà à noi persunalizatu per i prudutti è mi dite chì portu pudete purtà è cuntrollemu tutti i costi è citemu !

3. s'è vo vulete CNF prezzu, allura vi paghe noi contu cumpagnia, avemu trovu shipper è aiutà i nostri prudutti successu à u vostru portu, senza alcunu assicuranza!

4. se vulete u prezzu CIF, allora ci paghete u contu di a cumpagnia, truvamu speditore è aiutanu i nostri prudutti à u vostru portu, cù assicuranza per i prudutti !

TUTTI ciò chì pudemu risolve per voi, CSSOT pò aiutà vi per questi perplessi, più dettagliati per piacè cuntattate

certificatu

certificatu
certificatu 1
certificatu 2
certificatu 2

mostra

certificatu 4

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    I prudutti cunnessi