• head_banner
  • head_banner

2017 Egittu (Cairo) Esposizione Internaziunale di Auto Parts

Tempu di mostra: ottobre 2017

Locu: Cairo, Egittu

Organisateur : Art Line ACG-ITF

1. [Ambitu di l'Exhibits]

1. Cumpunenti è sistemi: mutore di l'automobile, chassis, batterie, corpu, tettu, internu, sistema di cumunicazione è divertimentu, sistema di putere, sistema elettronicu, sistema di sensori è altre parti è accessori.
2. Manutenzioni è pezzi di riparazione : prudutti, equipaghji è arnesi richiesti da a riparazione.
3. Accessori è pezzi mudificati: accessori è accessori necessarii per a mudificazione di a vittura, cumprese pneumatici è hubs.
4. Stazioni di serviziu di benzina è punti di pulizia di l'auto: equipaghji, arnesi è prudutti di stazioni di benzina, mantenimentu di vittura, reagenti, arnesi è equipaggiu di pulizia.

https://www.saicmgautoparts.com/news/2017-egypt-cairo-international-auto-parts-exhibition/

2. [Introduzione à u Mercatu Egittu]

In tutta a regione araba.In particulare, l'Eggittu hè a zona di più rapida crescita di u mercatu di l'auto.U guvernu incuragisce ancu a mudernizazione è l'espansione di e fabbriche di l'auto è l'esibizioni di serviziu post-vendita.Ancu s'è l'Eggittu hè civilizatu da i cunfitturi di u trafficu, benefiziu di e barriere doganali bassu è anti-corrupzione.Misure.U mercatu di l'auto in Egittu hè in crescita à un ritmu annu di 20%.L'area di più rapida crescita di u mercatu di l'auto egizianu hè l'assemblea di vitture.Copre parechje marche maiò.Manutenzione di vittura in Egittu.U campu di l'arnesi di riparazione cresce rapidamente annu à annu.Hè travagliatu per aumentà a pruduzzione di vitture à 500 000 unità da 2020. A mità di questu hè per l'esportazione.U scopu principale di stu prughjettu hè di sviluppà l'Egittu cum'è una zona orientata à l'esportazione per serve i paesi arabi è africani.À u listessu tempu, l'Eggittu hè un esportatore mundiale di parechje marche U centru regiunale di u mercatu di post-furnitura di a terra è di l'automobile.U mercatu hà grandi prospettive di sviluppu.

3. [Introduzzione di l'esposizione]

Automech hè l'unica mostra prufessiunale di l'automobile è di e moto in l'Africa Panarabica è di u Nordu.L'esposizione hè stata cun successu durante 21 sessioni.Hè urganizata da Art Line AGG-ITF, una famosa sucietà di mostra lucale.Co-urganizata da Service Industry Federation


Tempu di pubblicazione: Oct-01-2017