• head_banner
  • head_banner

Reunione annuale di u Festival di Primavera 2021

- Turnate e cose, unisce è cambia

Missaghju di u capu: U principiu di l'annu novu hè un altru bonu principiu.Zhuo Meng Company & Rongming Company anu urganizatu inseme a riunione annuale di u Festival di Primavera 2021 cù u tema di "cambià e cose è integrà u cambiamentu", è hà invitatu à l'altri invitati è amichi è parenti di Shanghai à participà à l'esperienza di Zhuo Meng Company & Rongming Company in 2020 Anni di crescita.

Aderemu sempre à a filusufìa corporativa di "cuuperazione, integrità, serviziu, apertura è travagliu in squadra".Ùn ci scurderemu micca i nostri intenzioni originali, riviseremu u presente, pianificà u futuru è praticà bè.

novu 1-2
novu 1
novu 1-3

Vincitore eccezziunale di l'impiegatu

In a grande famiglia di Zhuomeng, ci sò culleghi funziunali disinteressati dedicati, esperti di imballaggio tranquillamente chì travaglianu, talenti di vendita innovativi è pionieri di cunciliazione cuscienziosa.Ùn anu micca retorica, ùn anu micca grandi rializazioni, ma anu utilizatu e so azzioni per dì ciò chì hè u spiritu di pruprietà ;usanu esempi per brillanu cum'è un vitu ordinariu;travaglianu duramente, travaglianu duramente, a priscinniri di guadagnà è perdite, è anu cunfirmatu cù l'azzioni attuali.A verità chì l'oru brilla in ogni locu.

Per via di elli, Zhuo Meng si move versu un mercatu più grande.

Campione di vendita-Wang Ruiguang

Cum'è u dicenu, ùn importa micca quantu largu u vostru core hè, u mercatu serà più grande.In fronte à una cumpetizione sempre più feroce, si alza à e difficultà, strives for the top reaches, esplora attivamente i canali, è aumenta a popularità è a reputazione di a cumpagnia.U rendiment di vendita hè diventatu un mudellu per tutti l'impiegati, è hè un campione di vendita ben meritatu.

Sales sò tutti parrari cu dati, è onore hè guadagnatu da dui mani è u travagliu duru, sirvutu i clienti bè, rializà u funziunamentu, ghjunghje sin'à scopi, è rializà sè stessu, in modu di purtà più benefici è creanu più valore.

novu 1-4
novu 1-5

Vincitore eccezziunale di gestione

Sò u pilastru di l'impresa è a cintura di l'impresa.Ghjucanu u rolu di cumunicazione è di descentralizazione, è sò un rolu assai impurtante in l'urganizazione di a cumpagnia.

I vincitori sò i direttori di tutti i dipartimenti di Zhuomeng.Ognunu di elli mette e so rispunsabilità in i so posti, ama u so travagliu, è guida u staffu di u dipartimentu à compie tuttu u travagliu in modu eccezziunale è ghjunghje à u tempu stabilitu i scopi.Sò indispensabili per a cumpagnia.Sangue.

U megliu devotu

Queste persone fermanu in i so posti tuttu l'annu, in l'oscurità, solu per purtà un ambiente megliu à tutti noi.A dedicazione hè più faciule ch'è fatta, è ogni ghjornu apparentemente ordinariu in a vita hè u so.Versu da sudore duru.

Per via di elli, Zhuo Meng serà megliu.

Eccellente squadra di pezzi di ricambio Rmoem

Questa hè una squadra di ghjovanu forte è energica.Sò sperimentati, perseguendu l'eccellenza, fideli à i so duveri, forging forward, s'appoghjanu nantu à a forza cullettiva, cù u travagliu duru è u sudore, anu cultivatu un novu terrenu fertili, è anu cumpiitu cù successu diversi compiti assignati da l'alta direzzione.Anu criatu una maghjina di mudellu cù i so sforzi è hà fattu l'imaghjini di a cumpagnia brilla cù u so travagliu eccezziunale.Sò tutti l'impiegati di Rmoem (Shanghai) Auto Parts Co., Ltd.

ghjochi 1
ghjochi
ghjochi 2

Ghjucà cù l'altri per una squadra

Rigali di furtuna 3
Rigali di furtuna 1
Rigali di furtuna 2

Rigali di furtuna

novu 21
novu 21

Quale anniversariu in ghjennaghju

novu 23
novu 24

tempu felice

novu 29
novu 28
novu 26
novu 27
novu 30

Tempu di Postu: Dec-20-2021