• head_banner
  • head_banner

Egittu 11 containeri spediti fora

A mità d'aostu, MG hà apertu a so prima sala di mostra in Egittu in u Cairo, è hà stabilitu una joint venture chjamata SAIC MG (Egypt) Sales Co., Ltd. cù ai-Mansour, un famosu gruppu automobilisticu lucale, per entra in u mercatu. mercatu egizianu.U MG 360, MGZS è MG RX5 sò stati ancu presentati.Più di 200 invitati da partenarii lucali, distributori, media lucali cunnisciuti è altri invitati sò stati invitati à assistisce à l'avvenimentu di lanciamentu è tistimunià l'occasione inseme.

U sgiò Lei Ming di SAIC Corporation hà fattu un discorsu.Lei Ming, subdirector generale di SAIC International Business Department, hà dettu in a cunferenza di stampa: "SAIC hà sempre aderitu à a strada di l'innuvazione, a trasfurmazioni è u layout glubale di l'operazione internaziunale. Hà stabilitu basi di produzzione in Tailanda, Indonesia è India; Set. i centri di R&D è di innuvazione in u Regnu Unitu è ​​​​in Israele; In u Mediu Oriente, Sudamerica, ASEAN, Australia, Europa è altri mercati righjunali impurtanti, custruì 13 centri di serviziu di marketing d'oltremare. L'Eggittu hè ancu u nostru prossimu grande mercatu. U MG ZS è THE MG RX5 sò i SUV più caldi di u mumentu. Ghjovanu, moda, cuncepimentu di forma dinamica, ricca cunfigurazione di tecnulugia intelligente, è qualità di produttu affidabile, questi facenu i nostri prudutti più competitivi in ​​u mercatu. Si crede chì a cooperazione à longu andà cù Al- Mansour Permetterà più cunsumatori egiziani per avè una cunniscenza approfondita di a marca è di i prudutti MG è di vince u so favore.In u futuru, MG effettuerà una larga cooperazione cù Al-Mansour in termini di prudutti, marche è servizii post-vendita, in modu di furnisce una sperienza è servizii di prudutti di l'automobile più eccellenti per risponde à i bisogni di i cunsumatori lucali è espansione l'influenza è a radiazione. gamma di marca MG in Egittu è ancu in i mercati di u Mediu Oriente è di l'Africa di u Nordu.

Lugliu, simu cuntenti di attentu à a spedizione in batch di e merchenzie di u cliente à u portu di Ningbo è u portu di Shanghai, è compie a spedizione inseme cù l'altri fornituri di u cliente, in modu chì u cliente pò coglie a merchenzie inseme per a trasfurmazioni centralizzata di u merchenzie, è spergu dinù chì u primu batch di u cliente sta volta pò esse u primu colpu

Cinque mudelli populari MG CAR sò stati in strada per u portu di u cliente per mare.In questa piattaforma, vulemu chì i nostri clienti persunalizati ponu vende bè in i paesi lucali

Più vulete dumandà MGpezzi d'auto, per piacè cuntattateci avà

hè bonu per noi chì SAIC MOTOR MG & MAXUS sò tutti venduti caldi in diversi paesi è avè pianta in u locu lucale, cusì pudemu ancu avè un grande aumentu per i nostri bisogni di parti.


Tempu di post: Jul-26-2022