• head_banner
  • head_banner

Cumu cambià u paraurti anteriore MG

Tutorial di rimozione di paraurti frontale, fatelu voi stessu senza dumandà aiutu

Si dice chì un scratch dopu à piglià a vittura per un bellu pezzu strinse un grande pirtusu in u paraurti di fronte.Hè stimatu chì a buttiglia di l'acqua di l'asciugatrice hè stata spressu è ruptured, è ogni volta chì l'acqua hè stata aghjunta, furia.Ancu s'ellu pò ancu almacenà l'acqua è l'acqua spray, mi sentu sempre un pocu còmode in u mo core, è poi cunsiderà truvà un tempu per riparà.

Quandu aghju andatu à a tenda 4S per u mantenimentu per a prima volta, aghju dumandatu à u persunale per citarà per via.

U persunale hà dumandatu à u Maestru di piglià un ochju è disse: U caldu hè rottu, hè statu riparatu, è deve esse rimpiazzatu.

Eiu: Custa soldi per rimpiazzà un bollitore?

4S: Hè stimatu à esse 5-6 centu.

Eiu: tantu caru?

4S: Ci vole 150 ore-omu per sguassà upare-chocs avant, è u bollitore hè fora di stock, cusì aghju da dumandà à u fabricatore di furnisce, 400 yuan.

I:…………

senza successu.

Quandu aghju fattu u mantenimentu fora per a prima volta (perchè u prezzu di 4S era 6-700, aghju purtatu u mo propiu filtru d'oliu è l'aghju fattu in una tenda di riparazione esterna, chì costava 60 yuan), è dumandò à l'officina di riparazione se puderanu. aiutami à rimpiazzà u bollitore..U riparatore hà dettu chì era chjaru è hà dumandatu à u patronu di esce è vede.U patronu hà dettu ch'ellu sapia s'ellu ci era una scorta, è hè statu stimatu chì ancu u travagliu costava 3-4 centu yuan.I……

Di novu senza successu.

Sò un materialistu cunvintu, u successore di u sucialismu (per anni aghju aspittatu in silenziu chì l'urganisazione mandate qualcunu per piglià mi è ripiglià), è aghju sempre cridutu ciò chì u presidente Mao hà dettu: fatevi voi stessu è avè abbastanza cibo. è vestiti.Basta à rimpiazzà l'asciugatrice?Più difficiule di riparà a terra?

Dopu ch'e aghju vultatu, aghju andatu in Internet per truvà una caldera per un tutoriale.Dopu l'inchiesta, aghju trovu chì a casa di Ma Yun avia in realtà un bollitore di pulitore di Jade in vendita.Dopu qualchì dumanda è paraguni, aghju compru un pacchettu di 63 yuan è vultatu.Allora aghju cuminciatu à capisce cumu caccià u paraurti frontale.Baidu ùn hà micca truvatu u video di Jade chì dismantling and repairing the car, chì pò scantà a maiò parte di a ghjente.In fatti, u primu passu per e cumpetenze di mudificazione DIY entry-level, cum'è cambià i fari, installendu luci LED di ghjornu, installendu radar frontale, cambià a reta di China, etc., hè di sguassà u paraurti frontale.A buttrega 4S incarcerà 150 travagli di l'oceanu per sguassà solu u paraurti frontale.Hè veramente micca cusì difficiule?Ùn ci hè micca un tutoriale ready-made, ùn ci hè micca manera, l'aghju da scaccià mè stessu.

In una matina inattiva, senza nunda di fà dopu à u colazione, decisu di fà.Eliminate u paraurti frontale prima.

Pigliate prima.Ci sò dui viti nantu à u parafango.

Cumu cambià u paraurti anteriore MG
Cumu cambià u paraurti frontale MG-1
Cumu cambià u paraurti frontale MG-2
Cumu cambià u paraurti frontale MG-3

Dopu sguassate sti dui viti (cù un cacciavite flat-blade), caccià uni pochi di tappi di plastica (cù un tornavite flat-blade).

Cumu cambià u paraurti frontale MG-4

A ghjente era preoccupata ch'elli romperanu u tappu di plastica, cusì s'aspittavanu à fà.In fatti, ci hè un pocu di cumpetenza quì, è a ghjente in a buttrega 4S vi insignà.

Prima aduprate un cacciavite flat-blade per piantà lentamente u plug in u mezzu, fate attenzione, è ugualmente sguassate à pocu à pocu longu à u bordu, poi pinzate cù i vostri ditte è tira fora cù forza, hè simplice.Nant'à u paraurti di fronte, ci sò quattru bulloni di cunchiglia chì deve esse tiratu fora nantu à u cappucciu, è ci sò uni pochi di bulloni in u fondu di a vittura chì deve esse tiratu unu per unu, in modu chì u paraurti pò esse eliminatu. liscia.

Cumu cambià u paraurti frontale MG-5
Cumu cambià u paraurti anteriore MG-6
Cumu cambià u paraurti frontale MG-7
Cumu cambià u paraurti frontale MG-8
Cumu cambià u paraurti frontale MG-9

A parte di caccià u paraurti hè stata cumpletamente finita, à questu tempu, u caldu hè cumplettamente espostu, è u travagliu di cambià u caldu hè finalmente ghjuntu.

Per cambià u bollitore, duvete prima sguassate a pompa d'acqua di u bollitore, è dopu sguassate l'esagoni fissati nantu à u bollitore (tutti necessitanu una chjave di cricca per operare, perchè u spaziu hè troppu strettu)

Per riassuntu, tuttu u prucessu, solu a difficultà di caccià l'embolu di plastica, hè ancu simplice dopu à parlà.L'attrezzi aduprati sò: un cacciavite flat-blade, un cacciavite -blade, una chjave di cricchetto, è un socket 10# 12#.

Cumu cambià u paraurti frontale MG-10

Tempu di post: 13-sep-2022