Truvà e pastiglie di frenu
Cumprate e pastiglie di frenu adatte. E pastiglie di frenu ponu esse cumprate in qualsiasi magazinu di pezzi d'auto è cuncessionariu d'auto. Basta à dì quanti anni a vostra vittura hè stata guidata, a qualità di fabricazione è u mudellu. Hè necessariu sceglie una pastiglia di frenu cù u prezzu ghjustu, ma in generale, più hè cara a pastiglia di frenu, più longa hè a durata di serviziu.
Ci sò qualchi pastiglie di frenu care cù un cuntenutu di metallu fora di a gamma prevista. Quessi puderanu esse specificamente equipaggiati per e rote di corsa in e corse su strada. Forse ùn vulete micca cumprà stu tipu di pastiglia di frenu, perchè stu tipu di rota equipaggiata cù stu tipu di pastiglia di frenu hè più suscettibile à l'usura. À u listessu tempu, alcune persone trovanu chì e pastiglie di frenu di marca sò menu rumorose di quelle più economiche.



1. Assicuratevi chì a vostra vittura s'hè raffreddata. Sè avete guidatu una vittura pocu fà, i pasticchi di frenu, e pinze è e rote di a vittura puderanu esse calde. Assicuratevi chì a so temperatura sia calata prima di passà à u passu prossimu.
2. Allentate i dadi di e rote. Allentate u dado di u pneumaticu di circa 2/3 cù a chiave furnita cù u cric.
3. Ùn allentate micca tutti i pneumatici in una volta. In circustanze nurmali, almenu e duie pastiglie di frenu anteriori o e duie posteriori saranu rimpiazzate, secondu a vittura stessa è a fluidità di i freni. Cusì pudete sceglie di principià da a rota anteriore o da a rota posteriore.
4. Aduprate un cric per alzà cù cura a vittura finu à chì ci sia abbastanza spaziu per spustà e rote. Verificate l'istruzzioni per determinà a pusizione curretta per u cric. Mette qualchi mattoni intornu à l'altre rote per impedisce à a vittura di spustassi avanti è indietro. Pone u supportu di u cric o u mattone accantu à u quadru. Ùn vi fidate mai solu di i cric. Ripetite da l'altra parte per assicurà chì u supportu da i dui lati sia stabile.


5. Sguassate a rota. Quandu a vittura hè alzata da u cric, allentate u dadu di a vittura è sguassatelu. À u listessu tempu, tirate fora a rota è sguassatela.
Sè u bordu di u pneumaticu hè in lega o hà bulloni d'acciaio, i bulloni d'acciaio, i fori di i bulloni, e superfici di montaggio di i pneumatici è e superfici di montaggio posteriori di i pneumatici in lega devenu esse rimossi cù una spazzola metallica è un stratu di agente antiaderente deve esse applicatu prima di mudificà u pneumaticu.


6. Aduprate una chiave ad anellu adatta per caccià i bulloni di a pinza. [1] Quandu u tipu di pinza è di pneumaticu di frenu hè adattatu, agisce cum'è una pinza. Prima chì e pastiglie di frenu funzioninu, a velocità di a vittura pò esse rallentata è a pressione di l'acqua pò esse aduprata per aumentà l'attritu nantu à u pneumaticu. U disignu di a pinza hè generalmente unu o dui pezzi, prutetti da dui o quattru bulloni intornu. Quessi bulloni sò disposti in l'asse di u fustu, è u pneumaticu hè fissatu quì. [2] Spruzzà u catalizatore di penetrazione WD-40 o PB nantu à i bulloni renderà i bulloni più faciuli da spustà.
Verificate a pressione di serraggio. A pinza di una vittura deve muvesi un pocu avanti è indietro quandu hè viota. Sè ùn fate micca questu, quandu cacciate u bullone, a pinza pò vulà fora per via di una pressione interna eccessiva. Quandu ispezionate a vittura, fate attenzione à stà nantu à u latu esternu, ancu s'è e pinze sò state allentate.
Verificate s'ellu ci sò rondelle o rondelle di prestazione trà i bulloni di muntatura di a pinza è a superficia di muntatura. S'ellu ci sò, spustateli è ricordatevi di a pusizione per pudè cambialli dopu. Avete bisognu di reinstallà e pinze senza e pastiglie di frenu è misurà a distanza da a superficia di muntatura à e pastiglie di frenu per rimpiazzalli in modu adattatu.
Parechje vitture giapponesi utilizanu calibri vernier in dui pezzi, dunque hè necessariu solu caccià dui bulloni scorrevoli in avanti cù teste di bulloni di 12-14 mm, invece di caccià tuttu u bullone.
Appiccà a pinza à u pneumaticu cù un filu. A pinza serà sempre cunnessa à u cavu di u frenu, dunque aduprate un ganciu di filu o altri rifiuti per appiccà a pinza in modu chì ùn mette micca pressione nantu à u tubu flessibile di u frenu.


Rimpiazzà i pasticchi di frenu
Eliminate tutte e vechje pastiglie di frenu. Fate attenzione à cumu ogni pastiglia di frenu hè cunnessa, di solitu fissata inseme da clip metalliche. Pò esse necessariu un pocu di sforzu per fà la spuntà, dunque fate attenzione à ùn dannà e pinze è i cavi di i freni quandu a rimuovete.
Installate novi pasticchi di frenu. In questu mumentu, applicate lubrificante antigrippante à u bordu di a superficia metallica è à u spinu di u pasticciu di frenu per impedisce u rumore. Ma ùn applicate mai un agente antiscivolo à i pasticchi di frenu, perchè s'ellu hè applicatu à i pasticchi di frenu, i freni perderanu attritu è si romperanu. Installate i novi pasticchi di frenu in u listessu modu cum'è i vechji pasticchi di frenu.


Verificate u liquidu di freni. Verificate u liquidu di freni in a vittura è aghjunghjite ne di più s'ellu ùn hè micca abbastanza. Rimpiazzate u tappu di u reservoir di liquidu di freni dopu avè aghjuntu.
Rimpiazzate e pinze. Avvitate a pinza nantu à u rotore è giratela pianu pianu per impedisce danni à altre cose. Rimpiazzate u bullone è stringhjite a pinza.
Rimettite e rote. Rimettite e rote nantu à a vittura è stringhjite i dadi di e rote prima di calà a vittura.
Stringhje i dadi di e rote. Quandu a vittura hè abbassata à terra, stringhje i dadi di e rote in forma di stella. Prima stringhje un dado, è dopu stringhje l'altri dadi secondu e specifiche di coppia secondu u schema in croce.
Cunsultate u manuale per truvà e specificazioni di coppia di serraggio di a vostra vittura. Questu assicura chì ogni noce sia stretta per impedisce chì u pneumaticu si stacchi o si stringa troppu.
Cunduce a vittura. Assicuratevi chì a vittura sia in neutru o ferma. Frenate 15 à 20 volte per assicurà chì e pastiglie di frenu sianu piazzate in a pusizione curretta.
Pruvate e nove pastiglie di frenu. Cunduce a vittura in una strada à pocu trafficu, ma a velocità ùn pò micca superà i 5 chilometri à l'ora, è dopu applicate i freni. Se a vittura si ferma nurmalmente, fate un altru esperimentu, sta volta aumentendu a velocità à 10 chilometri à l'ora. Ripetite parechje volte, aumentendu gradualmente à 35 chilometri à l'ora o 40 chilometri à l'ora. Dopu fate retromarcia cù a vittura per verificà i freni. Quessi esperimenti di frenu ponu assicurà chì e vostre pastiglie di frenu sianu installate senza prublemi è ponu dà vi fiducia quandu guidate in autostrada. Inoltre, questi metudi di prova ponu ancu aiutà à installà e pastiglie di frenu in a pusizione curretta.
Ascoltà per vede s'ellu ci sò prublemi. I novi pasticchi di frenu ponu pruduce rumore, ma duvete ascultà u sonu di schiacciamentu, metallu è graffi di metallu, perchè ci ponu esse pasticchi di frenu installati in a direzzione sbagliata (cum'è à capu in ghjò). Questi prublemi devenu esse risolti immediatamente.
Data di publicazione: 23 dicembre 2021