• head_banner
  • head_banner

Cumu cambià i pastiglie di frenu Saic Motro MG?

Truvate i pasticci di frenu

Cumprate i pasticci di frenu curretti.I pads di frenu ponu esse acquistati in qualsiasi magazzini di ricambi auto è rivenditori d'auto.Basta à dì à quanti anni a vostra vittura hè stata guidata, l'artigianalità è u mudellu.Hè necessariu di sceglie un pad di frenu cù u prezzu ghjustu, ma in generale u più caru u pad di frenu, più longa hè a vita di serviziu.

Ci sò qualchi pads di frenu caru cù cuntenutu di metalli fora di a gamma prevista.Questi ponu esse appositamente equipati per i volanti da corsa in gare di strada.Forsi ùn vulete micca cumprà stu tipu di frenu, perchè stu tipu di rota dotata di stu tipu di frenu hè più suscettibile à l'usura.À u listessu tempu, certi pirsuni trovanu chì i pads di frenu di marca sò menu rumorosi di quelli più economici.

Cumu cambià i pasticci di frenu
Cumu cambià i pasticci di frenu 1
Cumu cambià i pasticci di frenu 2

1. Assicuratevi chì a vostra vittura hà rinfriscata.Se avete guidatu una vittura recentemente, i freni, calipers è roti in a vittura pò esse caldi.Assicuratevi chì a so temperatura hè cascata prima di passà à u passu prossimu.

2. Allentate i dadi di rota.Allentate a noce nantu à u pneumaticu per circa 2/3 cù a chjave furnita cù u jack.

3. Ùn loosen tutti i pneumatici in una volta.In circustanze normale, almenu i dui pasticci di frenu davanti o i dui posteriori seranu rimpiazzati, secondu a vittura stessa è a fluidità di i freni.Cusì pudete sceglie di principià da a rota di fronte o da a rota posteriore.

4.Use un jack per chjappà cù cura a vittura finu à chì ci hè abbastanza spaziu per spustà e roti.Verificate l'istruzzioni per determinà u locu currettu per u jack.Mettite qualchi mattoni intornu à l'altri roti per impedisce chì a vittura si move avanti è avanti.Pone u bracket jack o brique vicinu à u quadru.Ùn mai fidate solu di jacks.Repetite da l'altra parte per assicurà chì u supportu in i dui lati hè stabile.

Cumu cambià i pasticci di frenu 3
Cumu cambià i pasticci di frenu 4

5. Eliminate a rota.Quandu u carru hè jack up da u jack, alluntanate u nut di a vittura è sguassate.À u listessu tempu, tira a rota è sguassate.

Se u bordu di u pneumaticu hè in lega o hà bulloni d'acciaio, bulloni d'acciaio, fori di bulloni, superfici di muntatura di pneumatici è superfici di muntatura posteriore di pneumatici in lega deve esse eliminati cù una spazzola di filu è una strata di agenti anti-aderenza deve esse appiicata prima di u pneumaticu. hè mudificatu.

Cumu cambià i pasticci di frenu 5
Cumu cambià i pasticci di frenu 6

6.Use una chjave d'anellu appropritata per sguassà i bulloni di pinze.[1] Quandu u tipu di caliper è frenu hè adattatu, agisce cum'è una pinza.Prima di u travagliu di i freni, a velocità di a vittura pò esse rallentata è a pressione di l'acqua pò esse usata per aumentà l'attrito nantu à u pneumaticu.U disignu di u caliper hè generalmente unu o dui pezzi, prutetti da dui o quattru bulloni intornu à ellu.Questi bulloni sò disposti in u stub axle, è u pneumaticu hè stallatu quì.[2] Spraying WD-40 o PB catalyseur di penetrazione nantu à i bulloni farà chì i bulloni sò più faciuli di spustà.

Verificate a pressione di clamping.U caliper di una vittura duvia move avanti è avanti un pocu quandu hè viotu.Se ùn fate micca questu, quandu sguassate u bullone, u caliper pò volà per via di una pressione interna eccessiva.Quandu inspeccione a vittura, fate cura di stà nantu à u latu esternu, ancu s'è i calipers sò stati sbulicati.

Verificate s'ellu ci sò rondelle o rondelle di prestazione trà i bulloni di muntatura di caliper è a superficia di muntatura.S'ellu ci sò, spustate è ricurdate u locu in modu chì pudete cambià più tardi.Avete bisognu di reinstallà i calipers senza i pasticci di frenu è misurà a distanza da a superficia di muntagna à i pasticci di frenu per rimpiazzà in modu adattatu.

Parechje vitture giapponesi utilizanu calipers vernier in dui pezzi, per quessa, hè solu necessariu di caccià dui bolt sliding in avanti cù capu di bolt di 12-14 mm, invece di sguassà tuttu u bolt.

Hang u caliper nantu à u pneumaticu cù un filu.U caliper serà sempre cunnessu à u cable di frenu, per quessa, aduprate un ganciu di filu o altri rifiuti per appiccà u caliper in modu chì ùn mette pressione nantu à a manguera di frenu flexible.

Cumu cambià i pasticci di frenu 7
Cumu cambià i pasticci di frenu 8

Sostituite i pasticci di frenu

Eliminate tutti i vechji pasticchi di frenu.Prestate attenzione à cumu si cunnetta ogni pastiglia di frenu, di solitu serrata inseme da clips di metallo.Puderà piglià un pocu di sforzu per fà esce, cusì attentu à ùn dannà i calipers è i cables di frenu quandu si toglie.

Installa novi pasticci di frenu.À questu tempu, applicà un lubrificante anti-seize à u bordu di a superficia metallica è u spinu di u frenu per prevene u rumore.Ma ùn mai applicà agenti anti-slip à i pasticci di frenu, perchè s'ellu hè appiicatu à i pasticci di frenu, i freni perderanu attritu è ​​falla.Installa i novi pasticci di frenu in u listessu modu cum'è i vechji pasticci di frenu

Cumu cambià i pasticci di frenu 9
Cumu cambià i pasticci di frenu 10

Verificate u fluidu di frenu.Verificate u fluidu di frenu in a vittura è aghjunghje più s'ellu ùn hè micca abbastanza.Sustituite u tappu di u reservoir di fluidu di frenu dopu l'aghjunghje.

Sustituite i calipers.Screw the caliper on the rotor and turn it lentamente per prevene danni à altre cose.Sustituite u bullone è stringhje u caliper.

Mettite i roti in daretu.Mettite i roti nantu à a vittura è stringhje i noci di rota prima di calà a vittura.

Stringhje i dadi di rota.Quandu u carru hè calatu à a terra, stringhje i noci di rota in una forma di stella.Prima stringe una noce, è poi stringhje l'altri noci secondu e specificazioni di torque secondu u mudellu di croce.

Fighjate à u manuale per truvà e specificazioni di torque di a vostra vittura.Questu assicura chì ogni noce hè strettu per impedisce chì u pneumaticu ùn cascà o si strince.

Cunduce a vittura.Assicuratevi chì a vittura hè in neutrale o fermata.Pigliate u frenu 15 à 20 volte per assicurà chì i pasticci di frenu sò posti in a pusizione curretta.

Pruvate i novi pasticci di frenu.Cunduce a vittura in una strada di pocu trafficu, ma a vitezza ùn pò esse più di 5 chilometri à l'ora, è poi applicà i freni.Se a vittura ferma normalmente, fate un altru esperimentu, sta volta aumentendu a vitezza à 10 chilometri per ora.Repetite parechje volte, aumentendu gradualmente à 35 chilometri per ora o 40 chilometri per ora.Allora inverte a vittura per verificà i freni.Questi esperimenti di frenu ponu assicurà chì i vostri pads di frenu sò stallati senza prublemi è ponu dà cunfidenza quandu conduce in l'autostrada.Inoltre, sti metudi di prova ponu ancu aiutà à stallà i pads di frenu in a pusizione curretta.

Ascolta per vede s'ellu ci sò prublemi.I pads di frenu novi ponu pruduce u rumore, ma avete da sente u sonu di scrashing, metalli è graffii di metalli, perchè pò esse installati frenu in a direzzione sbagliata (cum'è a testa in giù).Sti prublemi deve esse Risolvi subitu.


Tempu di Postu: Dec-23-2021