• head_banner
  • head_banner

Cumu sapè a cunniscenza di u sistema di vittura rottu?

I guasti di e vitture anu purtatu grandi periculi nascosti à a nostra sicurezza di viaghju.Cum'è una persona qualificata di parti di l'auto, duvemu ammaistrà alcune cunniscenze basi di mantenimentu di vittura

novu 2

1. Per i vitture chì sò cunnessi aleatoriamente o cunnessi à l'apparecchi elettrici è l'audio in a vittura, prima cuntrolla i parti sovrapponibili è u circuitu di e parti sovrapposte, è risolve u difettu.A causa di a cunnessione casuale di l'apparecchi elettrici è di i dispositi audio, hè assai faciule per causà fallimentu di l'urdinatore di a vittura è di l'altri apparecchi elettrici.Per quessa, tali fallimenti deve esse eliminati prima, è poi riparati è rimpiazzati cù altre parti dannighjate, chì ponu evità a ripetizione è a riparazione.

2. Per una vittura chì ùn hè micca stata riparata per un bellu pezzu, avete prima cuntrollà u codice VIN 17-cifre di a vittura, scopre a marca, u mudellu è l'annu, è fà una dumanda.Ùn esse micca occupatu à cuntrollà a vittura di prova prima.Spessu, stu tipu di vittura hè disassemblatu in cieca è assemblatu da un "negozio di strada" chì provoca fallimenti cumplessi, è i pezzi disassemblati sò soprattuttu parti falsi è inferiori.Per quessa, e cundizioni di riparazione (pò esse riparatu, quandu a riparazione, etc.) deve esse dichjaratu à u pruprietariu per prevene i sbagli.Siccomu ci sò parechje tali lezioni, hè necessariu di piglià precautions prima di succede.

3. Partendu da l'investigazione di i pezzi di retrofit di l'automobile, i pezzi di retrofit di l'automobile sò spessu l'area cù una alta incidenza di fallimenti.Per risponde à i bisogni di u mercatu, i dispositi di l'aria condizionata sò stati installati in l'ultimi anni, ma u mutore ùn hè micca migliuratu.Dopu chì l'aria condizionata hè stallata, a dissipazione di a putenza aumenta, risultatu in una putenza insufficiente di u mutore originale è un poveru effettu di l'aria condizionata.L'embrague di l'aria condizionata hè ripetutamente chjusa è facilmente brusgiata.Dunque, u locu di difettu pò esse rapidamente determinatu attraversu u sonu di l'aria condizionata.Dopu avè installatu un turbocompressore nantu à una vittura Iveco, alcune parti sò di qualità povera, chì hè propensu à a fuga di l'aria è u burnout di cuscinetti.Per quessa, u mutore hè debbule quandu cullà è accelerà (pò esse ghjudicatu da u sonu).Pudete prima osservà è verificate u turbocharger.Sia u dispusitivu hà un rumore anormale è anormale.

4. Truvate u difettu da e parti mudificate.Per i veiculi automodificati, cum'è l'usu di refrigerante R134 per a cunversione di gasoline à diesel, è i climatizzatori d'aria addizionati di fluoru, se u veiculu hà una putenza insufficiente, l'apparecchi elettrici brusgiati è l'effettu di l'aria condizionata hè poviru o dannatu, vi Prima deve circà u cunvertitore di tensione, u circuitu di rimpiazzamentu è e parti di ricambio di l'aria condizionata Eligibility.

5. Per i veiculi per esse riparati, prima cercate u locu di riparazione originale.I seguenti cundizioni: Sia i pezzi di rimpiazzamentu sò pezzi falsi è inferiori;se i pezzi di disassembly sò stallati in modu incorrectu (left, right, front, back, and up and down);se i pezzi di accoppiamentu sò allinati cù i marchi di assemblea;se i pezzi di disassemblamentu dispunibuli (bulloni è dadi impurtanti) sò rimpiazzati secondu e esigenze di u fabricatore, perni, guarnizioni, O-ring, etc.);se i pezzi (cum'è e molle di smorzamentu) sò rimpiazzati in coppie secondu e esigenze di u fabricatore;se a prova di bilanciu (cum'è i pneumatici) hè realizatu dopu a riparazione, è dopu chì i fatturi sopra sò eliminati, analizà è verificate altre parti.

6. Per i vitture high-end chì stallanu è sò difficiuli di principià per via di scontri è vibrazioni viulenti, verificate prima u dispusitivu di serratura di sicurezza, è ùn cercate micca ciechi per altri fallimenti di cumpunenti.In fatti, finu à chì u dispusitivu di serratura di sicurità hè resettatu, a vittura pò esse riavviata.Fukang 988, Japanese Lexus, Ford è altri veiculi anu stu dispusitivu.

7. Truvate i difetti da e parti domestiche.In u prucessu di localizazione di e vitture di joint-venture, alcune di e parti fatte in casa caricate nantu à e vitture sò veramente di bassa qualità.Questu pò esse truvatu da a paraguni di u fenomenu prima è dopu a sustituzione di parti domestiche.Per esempiu, Iveco, i tamburi di frenu, i dischi è i pads sò rimpiazzati cù pezzi domestici dopu chì u sistema di frenu hà un tassu di fallimentu più altu ch'è i pezzi impurtati originali.Dunque, quandu verificate i fallimenti, avete da principià cù questu.Ùn verificate micca u cilindru maestru di frenu, u subcilindru è altri cumpunenti prima.Dopu chì u canisteru di carbone nantu à a vittura Fukang EFI hè rimpiazzatu cù pezzi domestici, hè rumoroso è faciule per fughje l'oliu.Dunque, quandu u mutore produce un rumore anormale, verificate prima se u canister di carbone funziona bè.Tutti questi sò fatti chì esistenu obiettivamente oghje è ùn ponu esse evitati.

8. Cumincià cù e parti di iniezione non ilittronica.E vitture impurtate è e vitture joint-venture anu fallimenti precoci, cum'è una scarsa velocità di rallentamentu è un ritardo di accelerazione.Prima, verificate è pulite i dipositi di carbone è di gomma da i nozzles, i misuratori di flussu di ingressu, i sensori di pressione di ingressu è e stanze di velocità inattiva chì sò propensi à i dipositi di carbone è i dipositi di cola.Ùn inspeccione micca cecamente altri cumpunenti cum'è EFI, perchè i cumpunenti EFI sò generalmente più affidabili, è attualmente una parte considerableu di i fallimenti EFI sò causati da a bassa qualità di l'oliu in u mo paese.

U sopra presenta u cuntenutu cunnessu di fallimenti cumuni di vittura è cunniscenze di mantenimentu.Fighjemu ciò chì sò i fallimenti cumuni di e vitture ?

Cosa da fà se u rendiment di a vittura scende?

Quandu u funziunamentu di a vittura diminuisce, i seguenti metudi ponu esse aduprati: Per u filtru d'oliu è di l'oliu, rimpiazzà ogni 5000 chilometri, mentre chì u filtru di l'aria è u filtru di benzina deve esse rimpiazzatu ogni 10000 chilometri.Altrimenti, l'impurità in l'aria, u carburante è l'oliu pruvucanu chì i pezzi si usuranu è bluccà u circuitu d'oliu, affettendu cusì u funziunamentu normale di u mutore.Cars deve esse mantinutu bè, è u mantenimentu regulare è riparazioni deve esse realizatu.

novu 2-1
novu 2-2

Chì duverebbe fà se un pneumaticu di vittura hè flat?

Cum'è i scarpi nantu à i quattru grandi pedi di una vittura, i pneumatici sò sempre in cuntattu intimu cù parechje cose complicate.Dunque, i pneumatici anu sempre diversi prublemi.A fuga d'aria hè unu di elli.Parlemu quì sottu.Cumu trattà cù un pneumaticu flat:

Se a vittura hè perforata da un ughjettu affilatu è face chì a vittura si perde, pudete piglià una ispezione cumpleta di i pneumatici di a vittura.Quandu u volante ùn hè micca stabile, ferma a vittura in un locu sicuru, è poi verificate a perdita di l'aria di i pneumatici.

Sè u veìculu leaks per via di u metudu di guida sbagghiatu, pudete piglià u metudu di guida chì presta attenzione à u funziunamentu currettu.

1. Maestru a vitezza, è evite e cose sharp cum'è scogli nantu à a strada in tempu.

2. Quandu parcheghju, pruvate à stà luntanu da i denti di a strada per evitari graffi.

3. I pneumatici deve esse rimpiazzati in tempu quandu a riparazione ùn hè micca pussibule.

Chì duverebbe fà se a vittura ùn pò micca inizià?

In questa nova era diversificata, e vitture ùn sò micca solu un mezzu di trasportu per a vita di e persone, ma ancu una espressione di a personalità, i pinsamenti è e ricerche di i cunsumatori, è sò una parte indispensabile di a vita umana.Ma di fronte à u fallimentu di a vittura per inizià, duvemu prima truvà a raghjoni per quessa chì a vittura ùn pò micca principià, è poi prescrive a medicina ghjusta.

1. U sistema di ignition ùn hè micca bè

In particulare in u clima fretu, perchè a temperatura di l'aria intake hè bassa, l'atomizazione di carburante in u cilindru ùn hè micca bonu.Se l'energia di ignizione ùn hè micca abbastanza, u fenomenu d'inundazioni di cilindru accadirà com'è u risultatu, vale à dì, troppu carburante s'accumula in u cilindru, superendu a cuncentrazione di limitu di ignition è ùn pò micca esse ghjuntu.veiculu.

Metudu d'urgenza: Pudete svià a bugia per sguassà l'oliu trà l'elettrodi, è poi pudete inizià a vittura dopu a reinstallazione.U metudu cumpletu hè di verificà u sistema di accensione per eliminà i motivi per l'energia di ignition bassu, cum'è u gap di l'elettrodu di a bugia, l'energia di a bobina d'ignizione, u statutu di linea d'alta tensione, etc.

novu 2-3

2. Pipa di scarico congelata

L'apparizione hè carattarizata da a pressione di u cilindru di nebbia, u suministru di carburante normale è l'alimentazione, è a vittura ùn principia micca.Sta situazione hè prubabile di accade in i veiculi cù una freccia di usu particularmente bassa.Per esempiu, quandu a casa hè assai vicinu à l'unità, u vapore d'acqua dopu à a combustione di u mutore si congela à u silenziu di u tubu di scarico, è u ghjacciu d'ayer ùn hè micca statu funnutu per a guida di corta distanza, è u ghjacciu di oghje hè congelatu., S'ellu pigghia un bellu pezzu, affettarà l'escavazione, è s'ellu hè seriu, ùn puderà micca principià.

Metudu d'urgenza: Mettite a vittura in un ambiente caldu, pò principià naturalmente quandu si congela.Per risolve u prublema cumplettamente, pudete andà à una alta velocità in u tempu, è se a vittura corre più, u calore di u gasu di u gasu di l'exhaust si funnu cumpletamente u ghjacciu è esse scaricatu.

3. perdita batterie

A so caratteristica hè chì u starter cumencia à girà, ma a vitezza ùn hè micca abbastanza, vale à dì, hè debule, è dopu u starter solu cliccà è ùn gira micca.A bassa temperatura in l'inguernu è u scurdamentu di spegne l'equipaggiu elettricu individuale farà chì u veiculu ùn sia micca principiatu, soprattuttu in l'invernu per l'usu à longu andà à corta distanza, a tensione di a bateria serà più bassa di u valore nominale. principiatu è incapaci di funziunà nurmale.

Metudu d'urgenza: Se qualcosa succede, chjamate a stazione di serviziu per u salvezza, o truvate una vittura, o pigliate temporaneamente u focu, è dopu avete da andà à a stazione di serviziu per ricaricà a bateria.

4. Valve cola

In i vitture d'inguernu, soprattuttu dopu l'usu di benzina impura, a gomma incombustible in gasoline s'acumule vicinu à e valve di ingressu è di scarico è e camere di combustione.Serà pruvucatu strenuous starting o ancu micca piglià u focu in a matina fridda.

Metudu d'urgenza: Pudete abbandunà un pocu d'oliu in a camera di combustione, è pò esse generalmente cuminciatu.Dopu avè principiatu, andate à a stazione di serviziu per a pulizia senza disassemblamentu, è in i casi serii, a vittura deve esse disassemblata per mantenimentu è pulisce a testa di cilindru.

5. U flussu di gasoline hè bluccatu

A caratteristica di prestazione hè chì ùn ci hè micca pressione d'oliu in u tubu di furnimentu di l'oliu di u mutore.Sta situazione si trova soprattuttu in a matina quandu a temperatura hè particularmente bassu, è hè causata da pipelines di carburante bruttu à longu andà.Quandu a temperatura hè estremamente bassa, u mischju di l'acqua è i detriti facenu a linea di carburante bluccata, è per quessa, ùn pò micca esse cuminciatu.

Metudu d'urgenza: Mettite a vittura in un ambiente caldu è cuminciate a vittura in pocu tempu;o aduprate u metudu di pulizziari u circuitu d'oliu per risolviri cumplitamenti.


Tempu di Postu: Dec-20-2021