• head_banner
  • head_banner

L'impattu di u novu focu di virus di a corona di Shanghai nantu à l'industria di l'auto è di i pezzi di l'auto

微信图片_20220416035914

Cum'è u ghjuvellu in a corona industriale, a catena di l'industria automobilistica hè estremamente longa, implica una larga gamma di industrii, è integra un gran numaru di tecnulugia avanzata.Cum'è un gruppu di ingranaggi precisi, cooperanu l'un à l'altru per fà chì e vitture sguassate senza fine da a linea di produzzione.

Shanghai d'oghje hè colpitu da a nova epidemia di pneumonia di a corona.

U 6 d'aprile, Lei Zhenglong, vicedirettore è ispettore di primu livellu di l'Uffiziu di Controlu è Prevenzione di Malattie di a Cummissione Naziunale di Salute, hà introduttu in a cunferenza di stampa di u Meccanismo di Prevenzione è Controlu di u Cunsigliu di Statu chì l'epidemie in Shanghai era in u so puntu. piccu, cù più di 90 000 casi signalati d'infezzione.Più trasmissioni comunitarie sò sparse in parechje pruvince è cità, è a situazione di prevenzione è cuntrollu hè assai severa.

Sicondu u situ web ufficiale di a Cummissione Municipale di Salute è Salute di Shanghai, u 4 d'aprile, Shanghai abbandunò a strategia di l'acidu nucleicu formulata prima di a divisione è di batching, è hà realizatu u screening di l'acidu nucleicu in a cità.U 4 è 5, Shanghai hà dettu chì ci era più di 30 000 novi infezioni di a corona lucale.Per esempiu, u 6, Shanghai hà fattu una volta una volta un test di l'acidu nucleicu o l'antigenu in tutta a cità.

Cum'è un centru impurtante di l'industria automobilistica cinese, l'onda di scossa di l'epidemie ùn serà micca limitata à Shanghai, ma si sparghjerà ancu in u Delta di u fiume Yangtze è ancu in tuttu u paese.

L'imprese in a catena di l'industria automobilistica realizanu attivamente a produzzione è l'auto-aiutu, implementanu l'uffiziu in linea, è utilizanu a tecnulugia di nuvola per cullaburazione remota per sviluppà novi prudutti quandu a spedizione espressa hè bluccata.Pruvate di eliminà l'effetti negativi.

U guvernu lucale piglia ancu azzione.Jiading District, Shanghai hà stabilitu una classa di sicurezza speciale, è hà publicatu una guida è un pianu di cuntrollu per aiutà l'imprese chjave à custruisce un ambiente di produzzione sicuru è permette à l'impiegati qualificati di vultà in a fabbrica.È dumandà i pass per e cumpagnie cunnesse per assicurà a sicurità di e catene di furnimentu upstream è downstream.

L'industria di l'auto di Shanghai hè stallata?
Quantu hè impurtante Shanghai in u paisaghju di l'automobile cinese?
In tuttu l'annu 2021, a pruduzzione di l'automobile di Shanghai hè stata di 2,833 milioni, un aumentu di 7% cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente;u valore di pruduzzioni righjuntu 758,6 miliardi yuan, un aumentu di 21,1% paragunatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.Sicondu i dati da l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, a pruduzzione naziunale di l'automobile in 2021 serà di 26,528 milioni di unità, un aumentu di 4,8% paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente.
In quantu à a pruduzzione, Shanghai cuntene 10% di a pruduzzione tutale di l'automobile di u paese;in termini di vendita, Shanghai hè a cità più grande in quantu di vendita di vitture novi in ​​u paese.Sicondu i dati di ubligatoriu di l'assicuranza di trafficu di vitture novi, a vendita cumulativa di vitture novi in ​​Shanghai righjunghji 736,700 in 2021, un aumentu annu di 11,5%.
A grande quantità è l'alta qualità sò i fundamenti di l'industria automobilistica di Shanghai.
In tuttu l'annu 2021, a nova pruduzzione di u veiculu di l'energia di Shanghai serà di 632.000, un aumentu di 160% paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, cù un valore di pruduzzioni di 177,26 miliardi di yuan, chì rompe a marca di 100 miliardi.Duranti u listessu periodu, Shanghai hà vindutu 254 000 veiculi d'energia nova, un aumentu di 105% cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.U numaru cumulativu di i veiculi di l'energia nova hà righjuntu 677 000, è a scala di prumuzione tutale hè stata prima trà e cità di u paese.
In più di a so dimensione, Shanghai ghjoca ancu un rolu di pioniere in i sviluppi tecnologichi in l'industria di l'automobile.A nova energia è a rete intelligente sò i novi valori core di l'automobile.Shanghai hà fattu un pianu chjaru per questu per accelerà u sviluppu di una terra alta per u sviluppu di l'industria di l'auto cù influenza glubale.
Sicondu u "Piano di Implementazione di Shanghai per l'Accelerazione di u Sviluppu di l'Industria di i Veiculi d'Energia Novi (2021-2025)", da u 2025, a pruduzzione di i veiculi d'energia nova supererà 1,2 milioni, è u valore di a pruduzzioni supererà 350 miliardi di yuan.50%.
In maghju 2021, u Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-Rurale è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione anu listatu Shanghai cum'è u primu batch di cità piloti per u sviluppu coordinatu di l'infrastruttura di cità intelligenti è veiculi intelligenti cunnessi.Shanghai integrarà profondamente e cità intelligenti, u trasportu intelligente, i veiculi intelligenti cunnessi è l'energia intelligente, è dimustrà è prumove a so sperienza.
Oghje, per via di l'impattu di a nova epidemia di pneumonia di a corona, l'industria automobilistica di Shanghai hè affruntata da una prova maiò.
Per SAIC, chì hà a sede in Shanghai, l'impattu ùn hè micca chjucu.Fabbriche cum'è SAIC Passenger Car, SAIC-GM, SAIC-Volkswagen è altre fabbriche anu ridutta o ancu sospesa a produzzione direttamente.
Prima chì Shanghai ùn hà micca implementatu a gestione statica glubale, SAIC Volkswagen avia dispostu per alcuni travagliadori per pruduce a pruduzzione in ciclu chjusu in a pianta Anting.In seguitu, cù a grave situazione epidemica in Shanghai è i fluttuazioni in u fornimentu di pezzi è cumpunenti, a pianta di SAIC Volkswagen in Shanghai hè entrata in una chjusa.
A pianta di Shanghai stessu hè ancu un sustegnu impurtante per parechji gruppi di auto d'oltremare.Sicondu i dati publichi, SAIC Volkswagen venderà un totale di 1.343 milioni di veiculi novi (senza Skoda) in 2021, chì rapprisentanu più di 15% di e vendite globale di u Gruppu Volkswagen.
Affettatu da a pulitica di prevenzione di l'epidemie, Tesla hà sospesu a produzzione in a so Gigafactory di Shanghai dapoi u 28 di marzu. L'analisti anu nutatu chì basatu annantu à a capacità di produzzione media di ogni ghjornu di 2 000 veiculi, l'interruzione di a produzzione affettarà a produzzione di quasi 20 000 veiculi Tesla, allargendu ancu più a capacità di Tesla. ciclu di pickup vittura, è tandu affettanu u prezzu di u terminal.

MG_MG350
A Tesla Gigafactory, situata in Shanghai Lingang Heavy Equipment Industrial Zone, hà una scala di più di 860.000 metri quadrati è una capacità di pruduzzione di 450.000 veiculi in 2021. Hè u primu prughjettu di fabricazione di veiculi di China interamente stranieri è u primu di Tesla fora di i Stati Uniti. .super fabbrica.A mità di i veiculi Tesla di u mondu seranu pruduciuti quì in 2021.
L'industria automobilistica di Shanghai hè stata chjusa durante u bloccu?A risposta hè no.Attualmente, diverse cumpagnie di vitture in Shanghai anu realizatu a produzzione è l'auto-aiutu secondu e cundizioni lucali, rializendu l'uffiziu in linea, è coordinanu è cumunicanu cù l'altri;nantu à a premessa di assicurà a sicurità, mantenenu una produzzione offline limitata.

Quantu efficace hè l'uffiziu in linea
Un novu prughjettu realizatu da u Dipartimentu di Assicurazione di a Qualità di i Veiculi Passeggeri SAIC richiede a sostituzione di una certa parte.Perchè a forma di sta parte hè cumplessa è difficiuli di processà, era usatu per dumandà à i fornitori di mandà campioni per a valutazione.Affettatu da l'epidemie, i campioni ùn anu pussutu esse ricevuti in tempu.
Per ùn affettà u prugressu di u sviluppu di u prugettu, u Dipartimentu di Assicurazione di Qualità di SAIC Motor hà pensatu à "ispezione video", utilizendu a piattaforma digitale iLink di SAIC Motor per valutà campioni è piani di creazione di piastra attraversu video remoti in alta definizione, è urge à i fornituri à cuntinuà. per migliurà.Pianu di travagliu di seguitu durante u periodu epidemicu.

mg zs

 

Allora s'è no scontru stu virous vulemu cumprà pezzi d'auto SAIC MG & MAXUS, cumu fà?

Caru, se scuntremu questu, pudete mek una longa lista per OEM no, quantità per noi è pudemu fà una citazione quì è quandu cunfirmemu l'ordine, tutti i prudutti seranu preparati per voi, dopu virous, tutti i prudutti ponu spedite è nunda à esse preoccupatu per questu

Cume cumprà MG RX5 MGZS, MGHS, MG6, MG5, MG350, MG550, MG750, MGGS, MGRX8, MGEI5, MAXUS T60, MAXUS V80, MAXUS G10 tutti i pezzi di l'auto?

iè, pezzi genuini o branu pudete truvà da a cumpagnia CSSOT, chì hè Zhuomeng (Shanghai) Automobile Co, Ltd.

wechat, whatsapp: + 8615000373524

email:mgautoparts@126.com

 


Tempu di Postu: Apr-15-2022