Perchè a dissipazione di u calore di mg4 ev hè un fan invece di rinfriscà l'acqua?
In i sistemi elettronichi di l'automobile, a gestione di a temperatura hè sempre stata una sfida, generalmente esigendu chì u sistema funziona normalmente sottu a temperatura ambiente di -40 ° C ~ + 65 ° C. A temperatura di l'ambienti à l'internu di l'alloghju averà ancu una crescita di temperatura di circa 20 ° C, cusì a temperatura massima di l'ambienti chì a scheda PCB deve veramente resiste serà più alta di + 85 ° C.
Allora, più focu annantu à l'area lucale, cum'è l'alimentazione, CPU è altri moduli seranu u cunsumu di calore, è più aggravate a temperatura di l'ambienti in u chassis, è l'ambiente duru hà veramente avvicinatu à u limitu di temperatura di parechji chips. Dunque, in a fase iniziale di u disignu di u sistema, hè necessariu di pianificà a strategia di Gestione Termale è cuncepisce e misure currispondenti.
Relativamente simplice è grossu, ma a misura efficace di dissipazione di u calore hè di aghjunghje un fan di dissipazione di calore, sicuru, questu aumenterà u costu di cuncepimentu è u rumore di a macchina. Dunque, i nostri bisogni in u disignu di circuiti di fan sò ancu basati nantu à sti dui punti di partenza basi:
1), u circuitu deve esse simplice, low cost;
2), a vitezza di u fan hè proporzionale à u rumore, cusì a velocità di u fan hè necessaria per esse misurata è cuntrullabile. U sistema hà da aghjustà a velocità di u ventilatore secondu a temperatura di l'ambienti, preferibilmente una regulazione di a velocità continua, è s'impegna à equilibrà l'efficienza di dissipazione di calore è u rumore.
L'usu di rinfrescante di l'acqua hè faciule da dannu è esige rimpiazzamentu è mantenimentu frequente, è a vittura hà spessu bumps, chì ùn hè micca adattatu per l'usu di sistemi di rinfrescamentu d'acqua.