A valvula di espansione hè una parte impurtante di u sistema di refrigerazione, generalmente installata trà u cilindru di almacenamiento di liquidu è l'evaporatore. A valvula di espansione face chì u refrigerante liquidu à temperatura media è alta pressione diventi vapore umitu à bassa temperatura è bassa pressione per via di a so strozzatura, è dopu u refrigerante assorbe u calore in l'evaporatore per ottene l'effettu di refrigerazione. A valvula di espansione cuntrolla u flussu di a valvula per via di u cambiamentu di surriscaldamentu à a fine di l'evaporatore per impedisce a sottoutilizzazione di a zona di l'evaporatore è u fenomenu di u colpu di u cilindru.
In poche parole, a valvula di espansione hè cumposta da u corpu, u pacchettu di rilevamentu di a temperatura è u tubu di equilibriu.
U statu ideale di funziunamentu di a valvula di espansione duveria esse di cambià l'apertura in tempu reale è cuntrullà a portata cù u cambiamentu di u caricu di l'evaporatore. Ma in realtà, per via di l'isteresi di u trasferimentu di calore in l'inviluppu di rilevamentu di a temperatura, a risposta di a valvula di espansione hè sempre lenta à mezu battitu. Sè tracciamu un diagramma di flussu di tempu di una valvula di espansione, truveremu chì ùn hè micca una curva liscia, ma una linea ondulata. A qualità di a valvula di espansione hè riflessa in l'ampiezza di l'onda. Più grande hè l'ampiezza, più lenta hè a reazione di a valvula è peghju hè a qualità.