I generatori sò apparecchi meccanichi chì cunverte altre forme d'energia in energia elettrica. Sò guidati da una turbina d'acqua, una turbina a vapore, un mutore diesel o altre machina di putenza è cunvertisce l'energia generata da u flussu d'acqua, u flussu d'aria, a combustione di carburante o a fissione nucleare in energia meccanica chì hè passata à un generatore, chì hè cunvertitu in energia elettrica.
I generatori sò largamente usati in a produzzione industriale è agricula, a difesa naziunale, a scienza è a tecnulugia è a vita di ogni ghjornu. I generatori venenu in parechje forme, ma i so principii di travagliu sò basati nantu à a lege di l'induzione elettromagnetica è a lege di a forza elettromagnetica. Dunque, u principiu generale di a so custruzzione hè: cù materiali magnetichi è cunduttivi adattati per furmà circuiti è circuiti magnetichi di induzione magnetica, in modu di generà energia elettromagnetica, per ottene u scopu di cunversione d'energia. U generatore hè di solitu cumpostu di stator, rotor, end cap è cuscinettu.
U stator hè custituitu da u core di u stator, l'avvolgimentu di u filu di filu, u quadru è l'altri parti strutturali chì fissanu sti parti.
U rotore hè cumpostu di un nucleu di rotore (o polu magneticu, choke magneticu) avvolgimentu, un anellu di guardia, un anellu centru, un anellu slip, un fan è un arbre rotativu, etc.
U cuscinettu è u coperchiu finale serà u stator di u generatore, u rotore hè cunnessu inseme, in modu chì u rotore pò rotà in u stator, fate u muvimentu di taglià a linea magnetica di forza, generendu cusì u putenziale di induzione, attraversu u terminal terminal. , cunnessu in u ciclu, pruducerà u currente