I generatori sò dispusitivi meccanichi chì cunvertiscenu altre forme d'energia in energia elettrica. Sò guidati da una Turbina d'acqua, Steam Turbine, Engine diesel è altre macchine di Potenza è di cunvertisce l'energia o u flussu di l'acqua, u fiancu d'energia nuclerà chì hè passatu à un generatore, chì hè cunvertitu in l'energia meccanica.
I genatori sò largamente utilizati in a pruduzzione industriale è agricole, difesa naziunale, specienza è tecnulugia è a vita occhiamente. I generatori venenu in parechje forme, ma i so principii di travagliu s'avvicina nantu à a lege di l'inducazione elettrometica è a lege di a forza elettromagnente. Dunque, u principiu generale di a so custruzzione hè: materiali magnetichi appratti e cunductive induitu magneticu di induzione è circuitu, per ottene u scopu di a condenza elettromagnetica. U generatore hè di solitu cumpostu di stator, rotor, u cappucciu è a pendenza finale.
U statariu hè custituitu da u core di u statariu, u ventu di u filu di u filu, u quadru è l'altre parti strutturali chì fissanu queste parte
U rotore hè cumpostu di un core di rotore (o un poli magneticu, u ventu, un anellu di guardi, un anellu centru, un anellu di slit, un tissutu rotante, etc.
A cobertura di cuscinetto è u cortatore di u genitore di u generu hè cunnessu, in quessa chì u rotor pò rotate in u stantu di a forza, lattatu in u ciccu, cundottu à u ciclu, pruduce l'attuale realizzazione