Sensore ABS.
U sensore ABS hè utilizatu in l'ABS (Sistema di Frenatura Antibloccaggio) di i veiculi à motore. In u sistema ABS, a velocità hè monitorata da un sensore induttivu. U sensore ABS emette un inseme di signali elettrici AC quasi sinusoidali per via di l'azione di l'anellu di l'ingranaggio chì gira in sincronia cù a rota, è a so frequenza è ampiezza sò ligate à a velocità di a rota. U signale di uscita hè trasmessu à l'unità di cuntrollu elettronicu (ECU) di l'ABS per realizà un monitoraghju in tempu reale di a velocità di a rota.
1, sensore di velocità di a rota lineare
U sensore di velocità di a rota lineare hè cumpostu principalmente da un magnetu permanente, un asse polare, una bobina d'induzione è un anellu dentatu. Quandu l'anellu di l'ingranaggio gira, a punta di l'ingranaggio è u ghjocu alternanu l'asse polare oppostu. Durante a rotazione di l'anellu di l'ingranaggio, u flussu magneticu in a bobina d'induzione cambia alternativamente per generà a forza elettromotrice d'induzione, è questu signale hè mandatu à l'unità di cuntrollu elettronicu di l'ABS attraversu u cavu à a fine di a bobina d'induzione. Quandu a velocità di l'anellu di l'ingranaggio cambia, a frequenza di a forza elettromotrice indotta cambia ancu.
2, sensore di velocità di a rota anulare
U sensore di velocità di a rota anulare hè cumpostu principalmente da un magnetu permanente, una bobina d'induzione è un anellu dentatu. U magnetu permanente hè cumpostu da parechje coppie di poli magnetichi. Durante a rotazione di l'anellu di l'ingranaggio, u flussu magneticu in a bobina d'induzione cambia alternativamente per generà a forza elettromotrice d'induzione. Stu signale hè mandatu à l'unità di cuntrollu elettronicu di l'ABS attraversu u cavu à a fine di a bobina d'induzione. Quandu a velocità di l'anellu di l'ingranaggio cambia, a frequenza di a forza elettromotrice indotta cambia ancu.
3, Sensore di velocità di e rota di tipu Hall
Quandu l'ingranaggio hè situatu in a pusizione mostrata in (a), e linee di campu magneticu chì passanu per l'elementu Hall sò disperse è u campu magneticu hè relativamente debule; Quandu l'ingranaggio hè situatu in a pusizione mostrata in (b), e linee di campu magneticu chì passanu per l'elementu Hall sò cuncintrate è u campu magneticu hè relativamente forte. Quandu l'ingranaggio gira, a densità di a linea di forza magnetica chì passa per l'elementu Hall cambia, ciò chì face cambià a tensione Hall, è l'elementu Hall emetterà un livellu di millivolti (mV) di tensione d'onda quasi sinusoidale. Stu signale deve ancu esse cunvertitu da u circuitu elettronicu in una tensione d'impulsi standard.
Un sensore ABS posteriore rottu affetta a trasmissione à 4 vie?
Pò esse
I danni à u sensore ABS posteriore ponu influenzà u sistema di trazione integrale, in particulare se u sistema di trazione integrale hè dotatu di bloccu differenziale. Questu hè duvutu à u fattu chì u sensore di a rota posteriore ghjoca un rolu impurtante in u sistema di frenata antibloccaggio (ABS). Una volta dannighjatu, u sistema ABS ùn pò micca percepisce currettamente a velocità è u statu di a rota, ciò chì affetta u so effettu di frenata, è pò ancu purtà à u bloccu di a rota durante a frenata, aumentendu u risicu di guida. Inoltre, se u sistema di trazione integrale hè dotatu di una funzione di bloccu differenziale, i danni à u sensore di a rota posteriore ponu causà un funziunamentu currettu di u bloccu differenziale, ciò chì affetterà e prestazioni di u sistema di trazione integrale. Dunque, ancu se i danni à u sensore di a rota posteriore ùn ponu micca influenzà direttamente a funzione basica di u sistema di trazione integrale, per assicurà a sicurezza di guida, hè cunsigliatu di riparà o rimpiazzà u sensore dannighjatu in tempu.
U sensore di a rota posteriore ABS pò fallu per via di l'usura.
I guasti di u sensore ABS includenu a luce ABS accesa nantu à u cruscottu, l'ABS chì ùn funziona micca currettamente è a luce di cuntrollu di trazione accesa. Quessi guasti ponu esse causati da l'usura di i sensori, a disconnessione o l'essere stati colpiti da detriti. In particulare u sensore ABS di a rota posteriore, se i frammenti di ferru generati da a macinazione di u discu di frenu è di a pastiglia di frenu sò adsorbiti da u magnete, ponu purtà à una riduzione di a distanza trà u sensore è a bobina di u magnete, o ancu à l'usura, chì pò purtà à danni à u sensore.
Per determinà s'ellu u sensore ABS hè dannighjatu, pò esse rilevatu cù i seguenti metudi:
Leghjite u codice di difettu di u strumentu di diagnosi di i guasti: S'ellu ci hè un codice di difettu in l'urdinatore ABS, è a luce di difettu nantu à u strumentu hè accesa, questu pò indicà chì u sensore hè dannighjatu.
Prova di freni in campu: in una bona superficia di strada, in un locu largu è senza pilotu, accelerate finu à più di 60, è poi frenate finu à a fine. Sè a rota hè bluccata è ùn ci hè micca frustrazione di frenata, questu pò indicà un guastu di l'ABS, di solitu causatu da danni à u sensore ABS.
Aduprate un multimetru per misurà a tensione/resistenza di u sensore ABS: Girate a rota à 1r/s, a tensione di uscita di a rota anteriore deve esse trà 790 è 1140mv, a rota posteriore deve esse superiore à 650mv. Inoltre, u valore di resistenza di i sensori ABS hè generalmente trà 1000 è 1300Ω. Se questi intervalli ùn sò micca rispettati, pò indicà un prublema cù u sensore ABS 34.
In riassuntu, s'ellu ci hè un prublema cù u sensore di a rota posteriore ABS, si deve prima verificà s'ellu ci hè un dannu fisicu, cum'è una frattura o una usura evidente. S'ellu ùn ci hè micca un dannu fisicu evidente, a degradazione di e prestazioni per via di l'usura o altre cause pò esse diagnosticata ulteriormente cù i metudi sopra menzionati.
Sè vo vulete sapè di più, cuntinuate à leghje l'altri articuli di stu situ!
Per piacè chjamateci sè avete bisognu di tali prudutti.
Zhuo Meng Shanghai Auto Co., Ltd. s'impegna à vende pezzi di ricambio auto MG & MAUXS, benvenuti à cumprà.