1. Sensore di velocità di rota lineari
U sensore di velocità di a rota lineare hè cumpostu principalmente da magnete permanente, albero polare, bobina d'induzione è anellu d'ingranaggio. Quandu l'anellu di l'ingranaggio gira, a punta di l'ingranaggio è u backlash alternanu l'assi polari opposti. Durante a rotazione di l'anellu di ingranaggi, u flussu magneticu in a bobina d'induzione cambia alternativamente per generà a forza elettromotrice indotta, è stu signale hè alimentatu à l'ECU di ABS attraversu u cable à a fine di a bobina d'induzione. Quandu a vitezza di l'anellu di ingranaggi cambia, a freccia di a forza elettromotrice indotta cambia ancu.
2, sensore di velocità di rota di l'anellu
U sensoru di velocità di a rota di l'anellu hè cumpostu principalmente di magnete permanente, bobina d'induzione è anellu di ingranaggi. U magnetu permanente hè cumpostu di parechje coppie di poli magnetichi. Durante a rotazione di l'anellu di l'ingranaggio, u flussu magneticu in a bobina d'induzione cambia alternativamente per generà forza elettromotrice indotta, è u signale hè ingressu à l'unità di cuntrollu elettronicu di ABS attraversu u cable à a fine di a bobina d'induzione. Quandu a vitezza di l'anellu di ingranaggi cambia, a freccia di a forza elettromotrice indotta cambia ancu.
3, Sensore di vitezza di a rota di tippu Hall
Quandu l'ingranaggio hè situatu à a pusizione mostrata in (a), i linii di u campu magneticu chì passanu per l'elementu Hall sò spargugliati è u campu magneticu hè relativamente debule; Quandu l'attrezzatura hè in a pusizione mostrata in (b), i linii di u campu magneticu chì passanu per l'elementu Hall sò cuncentrati è u campu magneticu hè relativamente forte. Cum'è l'ingranaggio gira, a densità di a linea di u campu magneticu chì passa per l'elementu Hall cambia, cusì causendu un cambiamentu in a tensione di Hall. L'elementu Hall hà da pruduce un livellu di millivolt (mV) di tensione d'onda quasi sinusoidale. U signale deve ancu esse cunvertitu da un circuitu elettronicu in una tensione di impulsu standard.